Tizennegyedik Fejezet

4.4K 291 3
                                    

Itt az új rész:) Sajnálom, hogy ilyen rövid lett, de nyaralni vagyok és nincs sok időm írni. Ha tetszett a rész akkor nyomj egy Vote-ot. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Reggel kopogtatásra ébredtem. Kábán feltápászkodtam és az ajtó felé menet megigazítottam a hajam. Kitártam az ajtót és szembe néztem egy ötvenes éveiben járó nővel.

-Hol van?- kérdezte hevesen.

-Tessék?- döbbenten meredtem rá, mire ő megforgatta a szemét. Motyogott valami olyasmit, hogy „Csak ő tud ilyen agyatlan tyúkot kifogni". Reagálni sem tudtam, mert becsörtetett mellettem és ráordított az alvó Shawnra.

-Kelj fel te kis haszontalan! Nem is szólsz nekem, hogy eljegyeztél valakit? Nem mellesleg egy kis senkit?- a férfi szeme felpattant és gyorsan felállt. Én megrökönyödve álltam egy helyben és próbáltam megemészteni, hogy valaki ilyet mondott rólam, anélkül, hogy beszéltünk volna.

-Már megbocsáss keresztanyám, de ő nem egy kis senki. A neve Theresa Wayne.- Shawn odasétált mellém és magához húzott. Mondhatom jól néztünk ki. Shawn egy száll alsógatyában, én egy rövid hálóingben és egy dühös keresztanya velünk szemben. Ha ezt Jassi látta volna!

-Engem ez nem érdekel! Nem beszélted meg velem és keresztapáddal. Még be sem mutattad! Nagyon dühös vagyok rád Peter!- őrjöngött.

-Ez az én életem keresztanya! Nem mondhatja, meg mit csinálok. Ha Tesst elakarom venni, akkor elveszem. Magának ebbe nincs beleszólása!- jelentette ki Shawn mérgesen. A nő vett egy nagy levegőt, de ahelyett, hogy mondott volna valamit, csak kiviharzott. Olyan hangosan csapta be az ajtót, hogy azt még New York másik végén is hallották.

-Peter?- kérdeztem hirtelen. A görög félisten rám nézett és elhúzta a száját.

-A második nevem.

-Shawn Peter Mendes.- ízlelgettem a nevet.

-A teljes nevem Shawn Peter Raul Mendes. Csak a keresztanyám hív Peternek. Tudja, hogy utálom.- mondta, miközben leült az ágyra.

-Hm, tudod szerintem illik hozzád. Meg a Raul is. De egyértelmű, hogy a Shawn a legjobb.- mosolyodtam el. Ő felnézett rám, és láttam, hogy vigyorog, de a szeme nem. Én sem tudom miért, de odamentem hozzá és átöleltem. Ő átfogta a derekam és a hasamhoz nyomta az arcát. Olyan bensőséges pillanat volt ez. Csak álltunk ott egymást ölelve, nem foglalkozva a világgal. Egyszer csak Shawn megfogta a combom és az ölébe ültetett, én pedig hagytam neki. Aztán elhúzódott tőlem és rám nézett.

-Szeretném, ha a barátnőm lennél Tess.


Angels of God (Hungarian- S.M.) {BEFEJEZETT}Onde histórias criam vida. Descubra agora