II

633 128 27
                                    

Ръката на куки трепереше. Той опитваше да се фокусира, ала тялото на Техьонг го разсейваше.

Студента започна да се взира в своя модел, ала не осъзна, че това взиране ще продължи малко повече от необходимото. Той обхождаше тялото на по голямото момче с поглед.

Това не остана незабелязано от Техьонг. Сега по големия беше се усмихнал самодоволно. Той осъзна накъде биеха нещата и се досещаше за какво евентуално си мислеше малчото.

-Какво има, хлапе? Защо не си започнал да ме рисуваш? - попита игриво Техьонг, който не получи отговор от сладкия първокурсник.

Вместо това Джънгкук само преглътна шумно и кимна, като отново насочи поглед към голото платно пред него.

Преди да започне с рисуването по платното, Куки затвори очи и вдиша и издиша три пъти, след което отвори рязко очи и кимна наляво, след което отново върна главата си в нормална позиция, като започна да скицира голото момче.

Не му бе никак лесно, ала това бе само за седмица нали? Нама да го вижда повече, няма да го рисува или да има какъвто и да е контакт с него отново. И точно поради тази причина първокурсникът премахна всички тези мръсни мисли от главата си и се съсредоточи върху бялото платно.

•|•

-Извинявай?-започна Техьонг- Може ли да направим кратка почивка, защото почвам да се схващам.

-А-а?К-какво?Ам ра-разбира се!- каза бързо Джънгкук, като кимна и премигна няколко пъти.

Техьонг се размърда и отново облече белия халат. Джънгкук не помръдна от мястото си, вместо това той потропвоше нервно в ритъм на песен, която бе слушал по рано.

-Е - Техьонг развали неловката тишина, която ги бе заобиколила- Как върви?- усмихна се игриво момчето.

-Ммм добре...предполагам- каза тихо, почти шепнейки първокурсникът, докато поклащаше главата си.

Останалите студенти, заедно с техните модели продължаваха да работят над зададената задача. Куки забеляза, че единствено над него и Техьонг цареше напрежение.

Техьонг откъсна по малкото момче от транса в който бе изпаднал, като приклекна и го гушна из отзад. Техьонг вдиша дълбоко от аромата, който принадлежеше на Куки и прошепна в ухото му.

-Получава ти се чудесно, въпреки затруднението които изпитваш докато  ме рисуваш.

draw me - kth +jjkWhere stories live. Discover now