VIII

397 75 7
                                    

-Как така не мога да си сменя модела?!?– въздъхна отчаяно Куки.

-Нали осъзнавате, че това е изпит? Ако се смятате за отличник, не би ли трябвало да умеете да работите под всякакви условия, дори и на вас да не ви допадат! Затова молбата ви е отхвърлена! Ако нямате други капризи, бих ви помолил да си вървите и да работите по възложеното! Лек ден, господин Джеон!- повиши леко тона си господин Чой.

–Но...

Куки така и не посмя да довърши, тъй като бе изгледан на кръв.

–Лек ден и на вас професоре...– с бавна и мързелива крачка младото момче закрачи към вратата на кабинета.

Значи това не е опция, а Кук? Защо ми се падна превъзбуден хемафродит? Какво му беше лошото на няко красиво момиче... ЗА бога какви си ги мисля? Ако беше момиче, до сега да съм умрял стотина пъти... Тц, ами сега? Какво да правя? Да се оставя ли на майката съдба и да бъда изчукан многократно в ума на Техьонг, или да си избода очите и да стана инвалид? Кое ще е по безболезнено?

Курсистът се опитваше завърши поне скиците си  да довърши по снимки, изпратени му така любезно от своя модел. Ала всеки път щом почнеше да рисува тялото на Техьонг от кръста надолу, Куки започваше да си бие леки шамарчета по лицето и отпиваше от шишето си с вода.

Бого, какво ще правя. Дори когато той не е тук се чувствам неудобно... Добре, добре успокой се Джей, ти можеш... Само не забравяй да дишаш и да си повтаряш думите, че не си гей, а си самотен стрейт мъж, който е все още детствен... Или май без послесната част...

В този момент Куки пролучи обаждане от своя не така любим модел хемафродит.

"Ти!"

"Какво, аз?" отвърна обърано той.

"Чакай ме пред старбъкса до общежитията, трябва да си поговорим тъй, като получих ужасни вести свързани с теб!" каза набързо гласът от другата страна на линията и затвори.

"Какво?... Ало?...Ало? Те.. Ама че странна птица, сега какво иска?" възкликна Куки и избърса ръцете си от графита.

Нахлузи червените си кецове и облече сивата си горница, която си плачеше за смяна. 

Как мога да бъза по непривлекателен? А може би просто се е шегувал с мен по рано? Ааааааааааа защо е толкова сбъркан, отново той е страна птица тире хемафродит или трябва да е в скоби? Абе на кого му пука... Кук просто се успокой, вдишай дълбото въздух и тръгни!

Както си каза на ум по рано Куки излезе от общежитието си и закрачи към близкия старбъкс. Ала видна следа от странната птица нямаше.

Да не би да ме е из...

-О, толкова си... Какви ги говоря, та аз съм ти бесен!- отсече Те.

–Моля?-попита невярващо по малкия, а гласът му стана по писклив от обикновенно- За какво?

–ТИ!

–А-аз?

–КАК СМЕЕШ ДА ИСКАШ СМЯНА?!?!

–Ти от къде..?

–Обадиха ми се, мистър искам да си сменя модела! Как смееш?А, аз невинната душица, направих ти толкова комплименти и то от сърце, а ти.. ти... ОЛЕ БОЖЕ, ще получа инфаркт!- завайка се престорено Те.

–Не разбираш, ти ... ти правиш и говориш неща които не са...

–Казва го малчото, който се залъгва, че е стрейт.

–К-какво каза?- задави се Кук.

–Нима...- приближи се Те- Да видим, почти на двадесет си, а си все още си сам...Какво дрго, а да неземно красив си, но самочувствието ти куца, а и...–не продължи, вместо това моделът сграбчи Куки в здрава хватка- Мисля, че нещо, намиращо се в южното ти полукълбо, има силна нужда от някго който би ти облекчил нуждите, не съм ли прав?

Вместо отговор, Те получи силно преглъщане от страна на по малкия.

Техьонг спусна ръката си и...

[+]

СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ!!!

Знам, че спрях кофти, ама искам малко напрежение, малко туй-онуй... Сещате се хд

Ще се радвам за мнение или критика, ако има грешки се извинявам, ще бъдат поправени някой ден.

А сега, лека вечер от мен💕💕

-Оги💕

draw me - kth +jjkWhere stories live. Discover now