–Сега ще стоиш като гръмнат заек ли?- въздъхна тъжно Те.
–Ъммм... Не знам какво да кажа, честно.
–Ако ще започнеш да ми се подиграваш, по добре не казвай нищо! И без това повечето хора ме изхвърлят от живота си, като мръсно коте в студена дъждовна вечер..
Техьонг погледна Куки право в очите, очаквайки някаква реакция, ала той разтърси глава и заговори.
–Утре ще бъдеш ли свободен?... Така де, все пак трябва да продължим с работата си- усмихна се топло младият художник.
–Аз... Ъ, да..Така мисля...– отвърна объркано Те.
–Супер! Може и да нарисувам и женствената страна у теб... Сещаш се с грима и перуката- Кук се усмихна срамежливо, като показа заешката си усмивка, докато леко се почесваше зад врата.
–Хммм, ще си помисля... Божеее усмивката ти е уникална, защо не се усмихваш повече?- Те отново започна да се рее из облаците.
–Не знам... Може би е факта, че освен ученето, видео игрите и хората онлайн ми доставят удоволствие.
–Леле, досега не бях чувал от човешка уста, че ученето доставяло удоволствие.
–За всичко си има първи път. Както аз не бях срещал човек като теб, така ти не си чувал тези думи да излизат от нечия уста!
–Е леко де, просто отбелязах фактите.
–Аз също- отвърна Кук, като намигна мазно на Техьонг.
–ОМГ, НАМИГНИ МИ ПАК! МОЛЯЯЯЯ!
–Мне, не искам да ти спирам крехкото и разгонено сърце.
–А ти не спираш нищо, по скоро караш нещо да се надига чаак до облаците- ухили се мазно моделът.
При тези думи Куки се задави със собствената си слюнка и ококори колкото се може очите си.
[+]
ХАЙЙЙ
Знам, че не е кой знае колко дълго или интересно, но просто за момента не мога да измисля по подходящо продължение, а и скоро ще започна пак по често да ъпдейтвам.... в момента на главата си имам 100 неща и ндам... още малко остана и мъките ми приключват за около 2 месеца ;")
П.П1:Обичам ви гайс, липсвахте ми много♡♡♡
П.П2: А и ако ще крадете идеи и чужди истории по - добре си изтрийте профила от този сайт и не се връщайте, защото ми писна ;))))
-Оги
YOU ARE READING
draw me - kth +jjk
Short Story-Какво има, хлапе? Защо не си започнал да ме рисуваш? - попита игриво Техьонг, който не получи отговор от сладкия първокурсник. Джънгкук само преглътна шумно и кимна като насочи поглед към голото тяло на момчето застанало пред него.