Bu kitapta ki karakterler gerçek hayatta olan arkadaşlarımdan esinlenerek yazdığım karakterlerdir .
♡İyi ki varsınız anormallerim.♡"MERHABA" dedi.
"Me -merhaba" dedim. Biraz tuhaflamıştım açıkcası . Normalde böyle merhabalı konuşan ilk kişiydi .
"Sıra numaran kaç ?" Sorduğu soruyla affalamıştım. Kendimi hemen toparlayıp cevap verdim.
"12 senin?"" 16" deyip gitti.
06.11.2005
"Asel sen odama çık. Geliyorum bende. Hem de sürprizle. "
"Tamam Alkan hemen gel merak ediyorum sürprizini ."
Aradan bir 10 -15 dakika geçtikten sonra Alkan elleri arkasında odaya geldi. Sürprizi merak ettiğim için hemen konuya atıldım.
"Alkan hadi sürprizini göster."
"Tadaa. Kibritten ev yaptım ."
" Evden çok dindonkuşa benzemiş Alkan." Dindonkuş Alkan'ın bana doğum günüm de aldığı dinazor kuşdu.
"Sus da yakalım hadi. " Alkan bıkkınlıkla söylemişti bunu .
"Alkan olmaz. Yangın çıkar yakmayalım."
Korkuyordum yangından ben de bir fobiydi."Korkma ben varım. Hem ben babamla yapmıştım. Bir şey olmadı ne korkaksın."
"Sen baba değilsin ama Alkan ." Anlamıyordu beni .Ama çok korkuyordum.
"Senden büyüğüm Asel. " Ben tam itiraz edecekken Alkan çoktan kibrit çöpünden yaptığı eve doğru çakmağı çakmıştı bile.Güzeldi ortaya çıkan manzara. Ama çok da ürkütücüydü.Ateş yavaş yavaş yayılıyordu ve kibrit çöpü evi yanıyordu .
Biz dalmış evin kül oluşunu izlerken, içeriden Alkan'ın babası seslendi . Bizi düşüncelerimizinden çıkardı. Ancak ters giden bişeyler vardı .Çünkü Hasan amca bize seslenmiyor bağırıyordu .
"Alkan oğlum çabuk dışarı çıkın. Asel 'i al çık çabuk Alkan!! "
" Baba iyimisin ne oluyor ?" Alkan babasına seslenirken gözlerim pencereye kaymıştı . Etrafı gri bulutlar kaplamıştı . Hasan amca bağırmaya devam ediyordu.
"Alkan ya-yangın çıktı .Çabuk dışarı çıkın biz de geleceğiz .Odadan ÇIKABİLİRSEK ." Yangın çıkmıştı işte. Korktuğum başıma gelmişti. Alkan'ın yanına gidip ona sarıldım ve ağlamaya başladım .
"Alkan korkuyorum ben. " Alkan bir müddet sessiz kaldıktan sonra elimi tuttu ve tam konuşacaktı ki Hasan amca tekrar içeriden seslenmeye başladı.
"Alkan hadi çıkın artık. "
"Çıkamam baba seni bırakamam ."
"Alkan çık anneni alıp geleceğim çık artık."
"Baba gel ya o kadın gelmesin OBENİM ANNEM DEYİL!"
Alkan'ın bu sözü üstüne şaşırsam da sustum çünkü korkuyordum . O sırada içeri babam girdi .Alkan ve beni kucağına alıp dışarı çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VİENS À MOİ
Novela Juvenil"Senin yokluğundur benim yağmurlu günlerim. " Yağmurlar yağardı bir benden sana ithafen. Gözyaşlarım durmazdı beklemezdi yağmur döngülerini. Senin geçiktiğin her yıl yağışlıydı. Benim için Alkan." "Gözyaşların ... Asel onlar birdaha süzülmesin yanak...