~ Pİ ~

66 20 8
                                    

Hatırlatma ~

Biraz yürüdükten sonra ayak sesi duymam ile irkildim . Korkunun tüm iliklerime kadar ulaşmış olduğu sırada , birinin çekiştirmesi ile o tarafa döndüm. Işıklar birden açıldığı için  gözlerim kısılsada gördüğüm kişi ile şaşırıp kaldım. Şaşkınlığımı atlattıktan sonra konuşmaya başladım." Senin burada ne işin var ?"

"Sen öyle sınıftan çıkınca peşine takıldım .
2 gündür de pek bir tuhaf davranışlar sergiliyordun .Merak ettim o yüzden. Sınıftan duyduğum kadarıyla en çok müzik odasını kullanıyormuşsun . Hazır da sen de müdürün odasına girince ben de buraya geldim. Ee yanılmamışım da sen de geldin . Şimdi anlat bakalım burada ne işin var ? "

Bunları söyleyen 1 hafta önce sınıfımıza yeni gelen Eylüldü. İyi de hangi ara benimle ilgili bilgilerimi toplamıştı ? Açıkcası bu yeni kız beni şaşırtmıştı. Deli dolu bir hali vardı . Ama ara sıra da bir sessizliğe gömülürdü. Ömür billah ağzını açmazdı . Yeni ve gizemli biri daha hayatımın kapısını çalmıştı. Ona açmalımıydım? Her şeyi anlatmalımıydım ?

Hayır hayır bu olmaz . Henüz tanımadığım birine şuan neden burada olduğumu anlatamazdım. Hemen burda oluşuma dair farklı kılıflar uydurmaya çalışıyordum. Ancak başarılı olamıyordum. En son gitar çalmayı öğrenmek için geldiğimi söylemeye karar verdim. " Gitar çalmayı öğrenmek için buraya geldim."

Eylül tek kaşını kaldırıp inanmadığını belirten bakışlar attı . " Kendi başına mı öğrenmeye çalışıyorsun ?"

Sanırım bu kız beni çok fena sıkıştırmıştı. Ne diyeceğimi bilmiyordum . O sırada tanıdık bir ses duydum. " Hayır . Ben Asel'e öğretiyorum . " Bunu söyleyen Alkandı .

2 . kere beni kurtarmıştı. Eylül Alkan'ı görünce haliyle şaşırdı. Ama şaşkınlığını gizlemedi.

" Sen nereden çıktın ?" Alkan da hazır cevap olduğu için hemen cevapladı .

"Ben zaten buradaydım. Sadece sen görmedin."

Eylül kafasını anladım der gibi salladı. Ardındada ekledi. " Ee hadi bir şeyler çal . Merak ettim." Ben Alkan'a bakıyordum. Çünkü gitar çalmayı bilmiyordum. İçimden yakalanmamak adına dualar ettiğim sırada Alkan hızır gibi imdadıma yetişti. " Derslere bugün başlıyoruz. " dedi.

" Pekala 2 haftaya kadar öğrenirsin herhalde . Bir şeyler çalarsın artık bana ." diyip gitti Eylül.

Eylül'ün gidişinin ardından Alkan ' ın yanına gittim.

" Şimdi ne yapacağız ? Sen biliyor musun gitar çalmayı ? " dedim. Eğer Alkan da bilmiyorsa ölüm fermanım yazılmış demekti.

Gerçi bilse bile ne öğrenebilirdimki 2 haftada ?

" Biliyorum . Ama pek iyi sayılmam . " dedi Alkan . Biraz da olsa bir şeyler öğretse yeterdi.

" Ya sen bana öğretsen ? Ya da beraber bir gitar kursuna mı yazılsak ? Ama önce bana bildiğin kadarını öğretki kursa gidince sıfırdan başlamayalım . Olur mu ?

Alkan biraz durup düşündü ve "Bana uyar . Ama sen de iyice asılacaksın dersleri aksatmayacaksın yoksa boşa gider her şey."dedi. Haklıydı Alkan. Asker selamı vererek " Emrinizdeyim komutanım ." dedim.

Alkan yaptığım hareket karşısında kısa bir tebessüm etti. " Hadi o zaman başlayalım ilk dersimize." Alkan'ın talimatı üzerine , dolapların arka kısmında bulunan 2 gitarı almak için yerimden kalktım .

Alkan da benle beraber ayağa kalktı . " Sen otursaydın Alkan ben getirirdim gitarları."dedim .

Alkan masanın etrafında olan iki sandelyeyi karşılıklı koyarak birine kendisi oturdu . Diğer sandalyeye de benim oturmam için eli ile işaret etti. İşareti üzerine gitarları alıp siyah olanı ona ,
mavi olan gitarıda kendime aldım ve sandalyeye oturdum .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VİENS À MOİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin