Mazota zam gelmiş.

773 43 57
                                    





Analar ne doğruyo behhhh.

Yavrum anan arı mı? Bal gibi çocuk doğurmuşta.

Yavrrrum hepsi senin miii behh.

Günlük Asrın'a yavşama rutinimizide yaptığımıza göre güne devam edebiliriz.

Okul kapısından koşarak bir depar attım ki çok güzle düştüm.Kalkıp hiçbirşey olmamış gibi yürümeye devam ederken birinin sırtına kafa attım.Kafamı kaldırdığımda Asrın'ı gördüm demek isterdim fakat bizim sınıfın ineği Ali'ye çarpmışım.

"Bi ara yaprak test veririm ödeşiriz.Ben kaçtım." Deyip hızla merdivenlere yöneldim.Bu sırada birden göüm titredi.Elimi cebime atıp telefonu çıkardım.

Asrından mesaj gelmiş.

Asrın:?

Bune lan.Sen ne çirkin,piiis,çirkeeef bir noktalama işaretisin?

Hemen mütüşük aklımı kullanarak cevap yazıyorum.

Anonim:Ya da dur mazota zam gelmiş.Otobüse atıyım mı seni?

Kızım seni 3 kere attılarda çirkinliğinden tutamdılar.Sen o yüzden böyle oldun.Aslında olamadın da neysee.

Ooo Arizona yine formundasın.

Ne zannettin aq.

İçim bile sayko lan.Neyse açım ben.Açım aç!

"Ya ALLAH pismilaaahhh" diye kantine giriş yaptım.Tabi herkez alışık olduğu için 2 saniyelik sessizlikten sonra olaylar devem etti.

Kantinci bey amcanın yanına vardığımda günlük rutinimi yapmak amacıyla bülbül gibi şakıdım.

Ciyakladı...

"Kaaeentteeenceeii bey emceee.Yemin ederim yemekleri bizden faizli mi alıyonuz bilmiyom.Taşa salça sürüp,Mayonezin içine sus sıkıp koyuyonuz adına tost deyip 2'ye kakalıyonuz.Tebriksssler.Bende mal olduğum için alıyom.Şurdan bı sucuklu daşlı salça alabilümüyüm?"
Deyip şirince sırıttıktan sonra tostuma kavuştum.

Kantenci bey amca bana gülüp itilaf ve ittifak devletleri savaşında madur kalmış bir şekilde savaşa döndü.

Benzetmene sıçıyım İmge.

Boş bir masaya oturduğumda telefon öttü.

Asrın:Ne çeşit bir malsın?

Sevdim bunu.

Anonim:Yeni nesil guluww.

Diye kekoluk yaptıktan sonra tostomu yemeye başladım.Tam son lokmayıda ağzıma sokmaya çalışırken Ece ve yalakları bana doğru geldi.

Ağzımın dolu olduğunu umursamadan yüksek sesle kantindeki gardaşlarıma seslendim.

"Dikkat gençler Ece ve yalakları geliyor.Sakin olun.Laf sokmaya çalışçak gibi"Dedim ve sinir bozucu bir gülüş attım.Kantindekiler gülerken.
Ece ve yalakları sinirden kızardılar.Kudurun.

Ardından Ecenin elindeki salatayı gördüm ve rahat durmadan konuştum.

"Lütfen az ötede otlan.Hatta doğal ortamına git bayss"dedim.Sinirden morararak

"Sini ginini gistiricem izik" diyerek gittiler.Belki ben böyle dinlemiş olabilirim ama benanaaa.

Mesaj gelmiş mi diye baktım ve gelmiş.Biliyorum biliyorum bana hayran kaldınız ama sessizlikkk.

Ay götüm.

Asrın:Kimsin?

Anan.

Eben.


İyi geceler kokonatlarımm...

 Bir Anonim Belası!/Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin