rezillikler

338 26 6
                                    




Rezillik diz boyuyken ağzımdaki jelibonları yutup kafamı vurmak için okulun yangın merdivenlerine doğru gittim. Kafamı duvara dürte sürte kıvılcım çıkartmak istiyorum. Hızla merdivenlere gidip "Gerizekalı, gerizekalı, gerizekalı." diyerek kafamı hafifçe merdiven demirlerine vuruyordum. Hafifçe, çünkü canım tatlıdır tamam mı?

Daha sert vur belki beynin, bir beyin olduğunu hatırlar.

Ya sen bir sus. Bir kerede beni sev be. Bir kere...

Hemen arabeske bağladın be sende.

Doğru. Git başımdan habeş maymunu kılıklı arizona kertenkelesi.

İşte benim kızım.

Ben hala kafamı demirlere vururken kafamı kaldırmamla Asrın'ın gülerek bana baktığını gördüm.

"Allahım nolur şuan karşımdaki Asrın olmasın." diyerek gözlerimi sıkıca kapatıp tekrar açtım. Gerçekten haal ordaydı.

"Demek burdasın." dedi.

Ben aslında yoğum yoğ.

Birden sinirlenerek, "Yeter be sürekli rezil rezil hareketler yaptığım  zaman karşıma çıkıyorsun. Sapık mısın oğlum? Bilerek yapıyorsun değil mi? İlla ne zaman rezillik yspsam o zaman geli-"

Asrın'ın "Benimle lunaparka gelir misin?" demesiyle sustum.

Şaşırarak kafamı aşağı yukarı salladım.
Asrın'la lunaparka gidecektim!

"Bugün akşam 6 da seni alırım."













Selamlar aşklarım. Bakalım lunaparkta neler neler olacak.

Öpüldünüzz

 Bir Anonim Belası!/Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin