Mazot mu yok dedik?

1.3K 64 61
                                    


Öncelikle kitabıma bir şans verdiğin için, canımsın.

Bu kitap sana bir şey katmayacak fakat eğlenmeni umuyorum. Gülebileceğin ve güzel zaman geçirebileceğin bir kitap olması dileği ile.

Seviyorum seni.







Gör beni.

Beni gör.

Rög ineb.

İneb rög.

Tamam azıcık saçmalamış olabilirim ama görsün beni.Konuyu anlamışsınızdır zaten ona aşığım falan filan o da beni tanımıyo falan filan sonra bana aşık olcak falan filan dersem inanmayın.

Olaylar çoook farklı gelişiyo bu biraz değişik.

Adımın İmge olduğunu ve 17 yaşında olduğumu söylemiş miydim?Aman banane artık söyledim.

Neyse telefonumu elime aldım ve anonimden yazmaya başladım.

Anonim:İyi geceler.Sahi iyi mi geceler?

Bravo İmge bravo bide şey yaz 'sana yürüyüm mü?" Tamam olsun aptaaaaal.

Bu mesaji yazalı sanırım 25 dakika oldu cevap yeni geldi.
Evet heycandan telefon yerine kendimi yere atan benim.Ne o telefon benden kıymetli?

Asrın:Geceler iyi değil.Eğer soruyorsan.

Soruyorum tabi.Valla soruyom.Ben soruyom ben ben!Şimdi ne yazsam acaba?'evleşelim mi?'
Yazsam engeller mi acaba?

Gerizekalı.

Şaka ya şaka ne kızıyon ki şimdi.

Anonim:Derdin büyük anlaşılan.?

Yazdım valla yazdım.Yazım yanlışı da yok.İlrrleme kaydediyorum.Sanırım.

Çok geçmeden cevap geldi ve telefonu suratıma düşürdüm.

Yine formundasın?

Herzaman.

Telefonu alıp mesaja baktım.Ve sırıttım.Çünkü ben olmak.

Asrın:Seninde büyük anlaşılan?

Yazmış.Bana yazmış.BANA.SADECE BANA.ANLADINIZ-

Tamam.

Sen sus be arizona kertenkelesi.Evet içimde arizona kertenkelesi besliyorum.

Neyse.Şimdi düzgün bişeyler yazmam lazım.Sonra kudurabilirim.İlk önce beni insan sanması lazım.

Anonim:Öyle.

Alkış.Alkış.Alkış.Alkış.Çok düşündünmmü bari yazarken?

Sen sus kertenkele.Hayır sende bi halt olsan eywallah ta Alkış alkış alkış ne lan?

Elime telefonu alıp ekranını açıp tekrar kapattım.Sonra saate bakmayı unuttuğumu hatırlayıp aynısını gene yaptım.Sanki siz hiç unutmadınız hee bunu.

Anonime girerek tekrar yazdım.

Anonim:Eee naber?

Bence gayet mantıklıydım.

Asrın:iyi.

Anonim:Bende iyiyim sorduğun için saol.-_-

Sinirle telefonu kapattım.Sen kim köpek la-

Niye sinirleniyon gerizekalı.

Sen sus be!

Arizona kertenkelesi.Gelen bildirim sesiyle elimde tuttuğum telefonumu açtım.

Asrın:Tamam.

Tomom!

Tomom!

Tomom!

İçimdeki apaçiyi çıkarma zamanı geldi.

Anonim:Ölüme gidelim dedinde mazot mu yok dedik?

Gerizekalı.

Tarih #10/12/2017

 Bir Anonim Belası!/Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin