Kamp!

454 33 26
                                    


Ohh yea kampa gidiyorum Lilililili.

Ne anırıyon be.

Sus lan arizona annemlerden izin alırkan kıçımı yırttım zaten.HELELOYLOYLOYLOYASRIN YARİM HELOLOYLOYLOYLOY.

Bavuluma en son bütün dolabımı sıkıştırmaya çalışıyordum annem zor tuttu.

Ve anneme kutsal bir görev olarak çantamı hazırlamısını rica(!)ettim.

*_* *_* *_**_* *_*_*_*_*_*

Otobüse bindiğim de- ki arkada 3.dünya koltuk kapma savaşı var- hemen bir yere oturdum.En son birinin kafasını ısırdım sanırım.

Otobüs hareket ederken bende boşboş dışarı bakıp fesat düşüncelerimle kıskıs gülüyordum.

Bianda telefonum çaldı.

"KAKAMIZ TUVALETTE!ÇİŞİMİZ TUVALETTE!ARTIK KİMSE YAPMİCAK ALTINDAKİ BEZ-"

İnsanların bana garip garip bakmasından sonra telwfon zilime devam etmeyi bıraktım.Ne ya bu benim favori parçam ama.

Telefon bankadandı sanırım.Sakince telefonumu açtım.

"Merhaba İmge Vurdan."

Başladı şimdi.

"Merhaba"

"Kredi kartı almak istiyeceğinizi düşündük ve sizi arad-"

"En son annem beni bu kadar düşünmedi.Siz hayırdır.Yoksa dolandırıcı mısınız?Ya da organ mafyası.Bakın ben böbreklerimi seviyorum.Nolıır benimkileri bırakın.Hem ne gerek var mafyalıcılığa?Yoksa benim tazecik böbreklerimi ne yapıcaksınız.Yok yok böbreklerim tazecik falan değil.Ohhooo varya ben günde 5 hayır 15 kutu ne kutusu kasa kasa bira votka içmeden duramam.Hatta 6 pakette sigara içerim günde ne günü be saatte.Yani benim böbreklerim çok kötü.Kalp damarlarım falan tıkalı.Yani ben ölüyüm şuan mezardan yazıy-"

Ban lafıma devam ederken ordaki organ mafyası olduğunu düşündüğüm bankacı karı derin bir nefes alıp ve şoktan çıkıp sakin bir şekilde cevap verdi.

" Hanım efendi ruh salığınızın bozuk olduğunu düşünüyorum ve olmayan hesabınızıda siliyorum.Allah ananıza babanıza kolaylık versin"

deyip suratıma kapattı telefonu.Hayır yani ne dedim ki ben?

Ne demedin Allah'ın cezası.Benide rezil ettin oç.

Seni anneme söylicem ağzına acı biber sürceeeekk.

Telefonu elime alıp Asrın a msj attım.

Anonim:Bak az önce beni banka aradı ama ben eminim organ mafyasıydı.Dedim sen hayırdır? Ne güzel korkuttum onu sonra da korkudan yüzüme kapattı eheuheueheu.

Asrın:Allah anana babana kolaylık versin.

Anonim:Aaa biliyomusun o organ mafyasıda öyle dedi.

Bu sırada otobüs durdu ve sırayla aşşağı indik.Temiz havayı içime çektim diyemiycem çünkü burası bok kokuyodu.

Sen sıçtın dimi arizona.

NE ALAKASI VAR BEE!


Yeni bölümde burda bitti nasıldı?Ben telefon konuşmasında bittim yalnız ssjsjsjdj

 Bir Anonim Belası!/Texting (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin