Steve hastane odasına girdiğinde elinde bir bebek ile birlikte yatağa uzanmış olan kocasını gördü. Yanına yavaşça yaklaşarak kendini göstermeye çalıştığında Tony onu fark etmişti. Kafasını kaldıran esmer adam gözlerini kısmış, hafifçe gülümsüyordu.
Steve elindeki gazeteyi kaldırarak özellikle yuvarlak içine alınmış başlığı Tony'e gösterdi.
DÜNYANIN İLK HAMİLE ERKEĞİ TONY ROGESTARK, DÖRDÜNCÜ DOĞUMUNU GERÇEKLEŞTİRDİ
Tony gözlerini devirerek, "Ne ara haberleri oldu da bastılar bunu?" diye sordu. Steve gülümsemekten başka bir şey yapmayarak gözlerini küçük çocuğa indirdi. O kadar güzeldi ki kelimeler anlatmaya kifayetsiz kalıyordu.
Bu dördüncü çocuklarıydı ama yine de erkek olmuştu. Hiç kız çocukları olmamıştı. Steve bunu artık dert etmiyordu çünkü aynen hemşirenin dediği gibi, "Nur topu gibi" bir bebeği daha olmuştu.
Diğer üç çocuk "BABA!" diye bağırarak odaya dalmışlar ve esmer adamın yatağına tırmanarak ona sarılmışlardı.
En büyükleri olan Percy 4 yaşındaydı. Mavi gözlü siyah ve ucu dalgalı saçları vardı. Kardeşleri gibi o da çok tatlı bir çocuktu.
Ortancaları Shawn 3 yaşında kahverengi saçlı, kahverengi gözlü ve beyaz tenli bir çocuktu.
Peter'ın doğumu ile en küçükten ortancalığa çıkan Clay 2 yaşında düz koyu kahverengi saçları ve mavi gözleri olan sevimli bir çocuktu. Diğer kardeşleri gibi o da çabuk öğreniyor ve kavrıyordu.
Peter ise yeni doğan en küçük çocuktu. Daha fiziksel özellikleri belirgin değildi.
Steve ve Tony 6 yıldır evliydiler ve Stark endüstrilerinde Tony'nin çalışmlarının sonucu bulunan "Hamile Erkek" programının gönüllüsü yine kendisi olarak Steve'den hamile kalan Tony Percy'i dünyaya getirdikten sonra Steve'in isteği üzerine 3 çocuk daha yapmışlardı.
Steve'e kalsa 10 çocukları daha olabilirdi ama Tony daha fazlasına dayanamayacağını biliyordu. Artık rahatlamak için derin bir nefes alma vakti gelmişti.
Tony diğer üç çocuğuna bakarak, "Bakın yeni kardeşiniz, Peter." dedi fısıltıyla. Küçük bebeği uyandırmak istemiyordu.