Peter
4 kardeş okula adım attıklarında tüm kızların onlara baktıklarını fark etseler de aldırmazmış gibi görünerek ve aralarında sohbet ederek yürüyorlardı. Bu okuldaki son yılının ilk gününe başlayan Percy'nin aksine Peter liseye yeni başlamış ve okula ilk defa adım atmıştı.
Hepsi yavaş yavaş kendi sınıflarına dağılırken Peter da kendininkine doğru ilerledi. İlk önce kitaplarını aldı ve sınıfına yavaşça girdi. Masalarda oturan ve sınıf arkadaşları olacak insanları süzdü.
Tek boş yer kalmıştı. Sarışın, kaslı tam popüler havalarında takılan bir çocuğun yanı. En arkadaki boş yere oturduğunda kitaplarını masaya koydu ve önceden birbirini tanıyanların sohbetlerini dinlemekten başka bir şey yapamadı. Bu sırada yanındaki sarışın çocuğun kendisini süzdüğünü fark etmemişti.
Flash Thampson, arkadaşları arasındaki tek eşcinseldi ve özellikle minyon tipli erkekleri çok seven sapık ruhlu çoğu kişi tarafından psikopat olarak görülen ama her sene okulun en popülerlerinden olan bir liseliydi.
Peter, soluna dönüp Flash'ın onu izlediğini fark ettiğinde kan yanaklarına akın etti ve yeniden kafasını diğer tarafa çevirdi ama Flash hiç rahatsız olmamıştı. HAla ona bakmaya devam ediyordu ve Peter bunu her saniye hissediyordu. Kimya öğretmenleri sınıfa girdiğinde Flash'ı unutmaya çalıştı.