- Ще ви попитам още веднъж. Сигурна ли сте, че не искате да останете тук?
- Вече ви отговорих. Имам къде да остана.
- Добре, но да знаеш, че след като започне семестърът няма да може да се настаниш тук и да искаш.
- Разбрах. - въздъхнах.
- Да, ако нещо тя може да дойде при мен! - намеси се Изабел, която досега се шляеше наоколо. - А и вие не трябва ли да я развеждате по мястото, вместо да я приканвате да се нанесе тук?
- Той вече ме разведе. - подшушнах й. А тя изписа 'О' с уста, след което вдигна рамене и се загледа в нещо.
- Както и да е. - заговори той. - Получи датите, в които трябва да се явиш тук? - аз кимнах и погледнах листа в ръката си.
- Но тук има дати само преди да започне годината. - казах, поглеждайки го объркано.
- Да. Тук са датите за пробите за различните отбори и дните за тренировки и след това денят преди петнайсети да си вземеш програмата. - поясни той.
- Не знаех, че и тук има отбори и защо денят преди да започнем?
- Защо да няма?
- Ами.. Защото е университет по медицина?. - усмихнах се неловко. Защо ми беше да го казвам?!
- Не е само по медицина.
- Не е ли? - изписках изведнъж. Какво ми става днес?
- Не трябва ли да знаеш? - той попита, гледайки ме изпод вежди.
- Да знам? - попитах и той ме погледна строго. - Разбира се, че съм запозната с учебното заведение. - махнах с ръка - Казах го просто така. - засмях се нервно. - Знаете.. Като шега.
- Да.. - погледна ме подозрително. - Както и да е. Значи се разбрахме.
- Да. - кимнах. - Благодаря ви!
- А.. И за денят преди петнайсети, тогава всеки си взема програмата.
- А защо не, когато започнем, а преди това? - попитах. Защо трябва да задавам подобни въпроси?
- Не толерираме учениците да закъсняват и да се извиняват така лесно от лекциите. Затова, когато всеки е подготвен още в началото, това няма да се случи. - отвърна.
Да.. Камо ли още в първия учебен ден, някой ще се съсредоточи и ще има такава дисциплина..
- Ясно.. Благодаря ви и до скоро виждане. - усмихнах му се и се обърнах да намеря Изабел, която стоеше загледана в нещо.
YOU ARE READING
One Life, One Chance |S. M.
FanfictionМоже да имаш мечта секунди след като видиш нещо в интернет. Възможно е нали? Всеки има тонове мечти-кой да успее да завърши, да е известен или да срещне любовта на живота си.. Въпросът е там, че хиляди от тях не се осъщесвяват. Но да погледнем от д...