13. Просто няма смисъл да говоря..

160 17 9
                                    

(A/N: Това е може би най-дългата глава, която съм писала.
#Respect
Шегичка! Не за това за най-дългата глава.. хD)

- Значи харесваш тази? - наведох се близо до ухото й, намествайки я да седне по-удобно, докато в едната ръка държа куклата.

- Мхм. - тя кимна, вземайки я от ръката ми.

Уау. Не бях предполагала, че е толкова трудно да занимаваш малко дете..

Изведнъж скочи от скута ми и започна да тича из апартамента.

- Кати, ела тук! - извиках, изправяйки се. Какво му стана на това дете?

- Кати! - започнах да я гоня. - Ела! Може да се удариш!

Наистина. Тук има доста ръбове и остри предмети. Като нищо може да вземе да се пореже, да се сплете и да падне и да се удари!

- Кати! Моля те! - извиках продължавайки да я преследвам.

Добре. Това дете колко енергия има?!

След около десет минути гоненица най-накрая спря до дивана и изведнъж клюмна главата си и падна на дивана.

Аз изпищях и изтичах до дивана.

Не не! Това дете.. Да не би.. от много тичане.. Не!

- Кати? - попитах плахо, приближавйки се бавно към нея.

Стигнах до нея и се наведох. Не мърда. Убих дете!

- А-аз-аз уб-бих дете! - хванах се за главата и очите ми се насълзиха.

Но как е възможно?! Нищо му нямаше преди десет минути!

Не. Не. Не може.. Може да спи!? Но как така внезапно? Какво му направих?!

Все така с насълзени очи се наведох леко над него, за да видя дали диша. Малко трудно, ако ме питате, при положение, че беше по корем..

Бях на сантиметри върху него, затаила дъх. Добре. Тихо. Слушай!

Заслушах се обаче нищо не се чува.

Не губи надежда, Амелия!

Постоях така още около минута, едва сдържайки сълзите си. Чувам само силно сурцебиене. Моето. Имам чувството, че ще се пръсна от всякъде! И сърцето, и очите ми, направо цялата ми глава.

В момента имам ужасно главоболие и достатъчно проблеми, а сега, ако наистина съм убила това дете?!

Ще издържа присъдата, независимо каква е, защото съм виновна, обаче или ще полудея, или ще се самоубия от вина. Та аз убих невинно четиригодишно момиченце, за бога!!

One Life, One Chance |S. M.Où les histoires vivent. Découvrez maintenant