18.BÖLÜM

179 17 2
                                    

YENİ BÖLÜMÜ SINIR GEÇİLMESE DE EKLEDİM AMA BUNA KESİNLİKLE YORUM VE OY GELMEDEN YENİ BÖLÜM EKLEMİCEM. UMARIM HOŞUNUZA GİDEN BİR BÖLÜM OLUR. YAZIM YALNIŞLARIM VARSA KUSURA BAKMAYIN OKUYAMADIM.

İYİ OKUMLAR..

***********

Öpüşmemiz daha da derinleşirken Harry beni kendine doğru çekti. Bunu üzerine kollarımı boynuna dolayarak beni kucağına çekmesine izin verdim. Sırtımı direksiyona yasladığımda üzerime eğilerek alt dudağımı emmeye devam etti. Ağızımdan bir inleme kaçtığında Harry hızla dilini ağzımdan içeri iterek dillerimizi birleştirdi. Elleri sırtımda ki dokunuşlarına devam ederken altımda sertleştiğini hissettim.

Ellerini sırtımdan çekip şortumun açık bıraktığı çıplak bacaklarımda dolaşmaya başladı. Tekrardan Harry'nin ağızına inleyerek ellerimi göğüs kaslarında gezdirmeye devam ettim. Ellerinden biri bacaklarımda dolaşmaya devam ederken diğeri tişörtümün üzerinden göğüsümü avuçladı. ''Harry.'' 

Adını inlememden zevk aldığını belli ederek gülümsedi ve dudaklarımı öpmeye devam etti. Kapı birden açıldığında Harry ile aynı anda başımızı çevirdik. Lily?

''Kusura bakmayın bölüyorum ama-

''Ş-şey, aslında ben Harry'nin di-dişinde ki şeye bakıyordum. Birşey bölmedin.'' Lily'nin lafını kestiğimde söylediğim şeye karşı kahkaha attı.

''Evet evet dişimde bir şey kalmışta, sende bir baksana, Tess bir şey olmadığını söylüyor ama ben orada bir şey olduğuna eminim.''

Harry nefes nefese konuştuğunda Lily'nin kahkahası daha da şiddetlendi. 

''Tess bir şey görmediğine emin gibi, fazlasıyla yakından baktığına göre bence ona güvenmelisin Harry.''

''Şe-

''Utanmanıza gerek yok çocuklar. Herneyse evde Pete ile sizi bekliyoruz biran önce gelin.''

Arkasını dönüp gittikten sonra Harry'nin kucağından kalkarak açık kapıdan dışarı çıktım. Harry'de ardımdan çıktıktan sonra kapıyı kapatıp kilit tuşuna bastı ve bana döndü. 

''Eğer gitmek istemiyorsan ben onlara başının ağrıdığını söylerim.''

''Önemli değil, gitmek istiyorum.''

Az önce bir şey olmamış gibi eve doğru adımladık ve Lily'nin bizim için açık bıraktığı kapıdan içeri girdikten sonra salona geçip oturduk. Harry karşımdaki tekli koltuğa oturmuştu.

''Gerçekten üzgünüm ama Tess gerçekten seni çok merak ettim. O kadar kötü düştün ki bir yerine birşey olmaması mucize.''

''Birşeyim yok Lily. Bunu hastaneye gitmeden önce de söylemiştim ve yine söylüyorum.''

''Birşeyim yok dediğine bakma, beli ve kalçası için doktor krem verdi.''

''Hala birşeyim olmadığı kanısındayım. Alt tarafı krem Harry.''

''Tess, sana söyledim. En azından içimiz rahat etti.''

''Ve bende sana söyledim. Benim içim zaten rahattı.''

Harry bana gözlerini devirdikten sonra koltukta eğilerek kollarını dizinden sarkıtarak ellerini birleştirdi.

LOVES ME, LOVES ME NOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin