15.BÖLÜM

488 17 1
                                    

SELAAAAM!! YENİ BÖLÜM GELDİ! GÜZEL OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM ÇÜNKÜ TELEFONDAN YAZDIM. BÖLÜM KISA AMA HERGÜN YENİ BÖLÜM KOYMAYA ÇALIŞICAM. BİR SONRAKİ BÖLÜMDE YORUMLARINI BEĞENDİKLERİME İTHAF YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM BEBEKLERR. AYRICA YENİ HİKAYEME BAKARSANIZ SEVİNİRİM ADI 'TANRI'NIN GERİDE BIRAKTIKLARI' DUVARIMA GİRERSENİZ GÖRÜRSÜNÜZ. HEPİNİZİ ÖPTÜM XXXXXXX

Yaklaşık olarak 3saattir yürüdüğüm yoldan sonra sonunda bara ulaşabilmiştim. Hemen otoparka gittim ve arabama bindim. Hatırlarsanız çantam arabadaydı ve ben dün sarhoş olduğum için Harry'nin arabasıyla onun evine gitmiştim.

Gaza köklediğimde büyük bir hızla evin yoluna koyuldum. İlk defa bu kadar hız yapıyordum ve tek başıma bunu yapıyor olmak beni bir hayli korkutmuştu. Dakikalar sonra önümdeki göbekten dönüp sağa saptığımda eve varmıştım.

Eve doğru hızlı adımlar atarak ulaştım ve içeri girdim. Üst kata koşarak çıktığımda banyoya girdim. Üzerimdekileri bir kenara fırlattıktan sonra suyu açtım ve kendimi huzurla suyun kollarına bıraktım.

Son zamanlarda Harry ile ettiğimiz kavgalar beni yormuştu. Ona karşı ne tarz duygular beslediğimi bilmiyorum. Beni kendi benliğimden çıkarıyor. Ve sürekli onu düşünüyor olmam....bilmiyorum.

Karnımdan gelen kulak tırmalayıcı ses ile bugün hiç birşey yemediğimi hatırladım ve hızla duş alarak banyodan çıktım. Odama geldiğimde yırtık, yüksekbel, dar bir kot ve üzerine yarım bir tişört giydikten sonra aşşağıya inip atıştırmaya başladım.

Hava karardığında bende sıkılmaya başlamıştım. Yapıcak hiçbir şeyim yoktu. Birden aklıma Lilly geldi ve onu aradım. Bir kaç çalıştan sonra telefonu açtı.

'Lilly?'

'Tess, aramana çok sevindim. Birşey mi oldu?'

'Hayır hayır bir şey olmadı. Sadece işin yoksa biraz takılalım mı?'

'Çok isterdim ama Pete eve arkadaşlarını getiriyor. Birazdan burada olurlar.'

'Peki madem başka zaman çıkarız. Ee nasılsın?'

'İyi diyelim iyi olsun. Sen nasılsın?'

'Bende aynı. Neyse ben rahatsız etmiyim sonra yine ararım.'

'Tess! Kapatma bir saniye.'

'Kapatmadım Lilly efendim.'

'Diyorum ki sende bu akşam bize yemeğe gelsene?'

'Hayır hayır ben rahatsızlık vermek istemem.'

'Saçmalama Tess! Ne rahatsızlığı? Hemen şimdi bize gel. İtiraz kabul etmiyorum.'

'A-ama Lilly.'  Çoktan telefonu kapatmıştı bile.

Telefonumu cebime sıkıştırıp babetlerimi ayağıma geçirdim. Anahtarlarımıda elime aldıktan sonra evden çıktım. Yolun karşısına geçtikten sonra sonunda Lilly'nin evinin kapısının önüne varabilmiştim.

Kapıyı çaldıktan sonra biraz bekledim. Tekrar çaldığımda yine kimse açmadı. Evin bahçesinden dolanıp balkonun önüne geldim ve içeriye göz attım. Ev kalabalıktı ve herkes selamlaşıyordu. Tekrardan kapıya gittim ve daha demin duymadıklarını varsayarak zile abandım.

En sonunda kapı açılmıştı ve benim karşımda gördüğüm kişi Harry'di.

Tabi ya Pete'nin arkadaşları. Başka kim olabilir ki?

LOVES ME, LOVES ME NOTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin