part 2🌼share crush?🌼

129 9 3
                                    

sambungan~
selepas namia membeli chocolate itu namia  membalut chocopie dan cadburry itu kedalam bungkusan yang bergambar sailor moon di luarnya lalu mengikatnya bersama reben 🎀lalu menyelitkan note yang bertulis " terima kasih sangat- sangat pasal semalam >3<💞"

namia mahu memberikanya pada lelaki itu tetapi namia amat malu dengan lelaki itu sejak kejadian haritu. apabila melihat lelaki itu jantungnya seperti mahu mati laju sekali berdegup maka dia meminta tolong kawanya memmberikanya kerana hal tadi.

namia menyuruh hyuna memberikan bungkusan kepada lelaki tu. Lalu hyuna pergi ke kelas lelaki itu selepas itu hyuna mengetuk pintu kelas lelaki itu

" hehehe em anyeong, hurm yah awak yang pakai baju pengawas sekolah yang tengah baca buku tuh meh sini kejap😄"

lalu lelaki yang dipanggil oleh hyuna itu datang kepadanya

"Anyeong erk ada apa panggil saya ni?😅"

" Saya nak sampaikan bungkusan ni kat awak. Bukan saya yang bagi ya, tapi kawan saya , yang awak tolong dia masa kat koperasi haritu hehe . Nah~😊 "

"Ooh budak tu . Okay terima kasih 😁"

" Btw nama saya hyuna🤗"
( menghulurkan tangan )

"Ouh😊 nama saya jungkook. a.k.a bunny🙊🐰"
( sahut salam hyuna)

" Kenapa a.k.a bunny??🤔"

jungkook menunjukkan bunny teeth kepada hyuna . Hyuna tergelak dan jungkook senyum kepada hyuna. Gerak geri mereka diperhatikan oleh namia dari jauh di tingkat 3 sekolah . Namia sedikit cemburu kerana mereka seperti sudah berkenalan lama boleh bergelak tawa dan bergurau tampa rasa malu. ( eeyyyyy tak aci😩 )

Selepas mereka berborak apatah hyuna gan jungkook itu mereka melambaikan tangan , namia bercakap didalam hati "kenapa aku tidak berikan bungkusan tu je sendiri ya allah baiknya layanan lelaki itu tapi siapalah aku. Tapi bende tu senang untuk hyuna tapi bukan aku . okay dia layak dilayan sebegitu.. 😕"

didalam beberapa minit selepas kejadian itu hyuna naik ke atas ke tingkat 3 dan berjumpa dengan namia. hyuna memberitahu bahawa nama lelaki itu adalah jungkook dan kata hyuna jungkook itu aka bunny kerana bunny teethnya . Namia hanya menganguk dan senyum kepada hyuna lalu berterima kasih kepadanya kerana telah menolongnya lalu memberikan sedikit info tentang lelaki tu.

Dalam perjalanan namia dan hyuna pergi ke makmal sains, hyuna menyatakan bahawa jungkook sanggat baik dan handsome. 🙄

" Weh namja tadi apeke nama dia ek🤔 haaa!! jungkook ! dia baik gila do handsome plak adumak ey comei "

" Haha kalau ye pon takyah la pekik kat aku 😅. Haah dia memang baik gan handsome kyot justin seaggul pesemua 😂 "

" Kau nampak tak tadi dia layan aku? dumak fall aku sia 😵 "

"Asal kau ni terminat ke acane?😅🙃"

" Hmm namiaaa~ kalau aku nak tumpang minat bole? 😚😜"

"Uish kau ni biar betol , srs ah weh ?😟 kau ni~ suka gurau tau eyyy😂😂"

"Aku srs ah, kali ni aku tak bergurau👌🏻😁 hehehe bole? "

Apakan daya namia bukan seorang yang panas baran atau selainya lagipun Jungkook bukan hak namia untuk menyatakan hyuna itu perampas crush atau sebaginya . Oleh sebab itu namia tidak mahu ada pergaduhan berlaku atau apa-apa lalu namia memberikan si hyuna itu meminati jungkook. Hyuna berteriak terima kasih dan memeluk namia . Namia hanya senyum dan diam seribu kata walaupun berat rasanya untuk memberikan hyuna meminati jungkook iatu crushnya sendiri.☹️😞

Hai reader 👋🏻☹️
Amacam ff yuunari?? kalau ada typo tu sya mintak maaf ke apa ke hihiok 😅🙏🏻
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
kesian jugak kat namia tapi betula jugak kata namia :') jungkook bukan hak dia , Dia hanya status crush bukannya makwe dia 😢 tapi en kalau namia makwe jungkook memang kene hempokla si hyuna tu amboi brutal betoi tapi maybe ah 😟

Why im ugly ? jjkWhere stories live. Discover now