Setelah beberapa hari hyuna asik bertanyakan pasal jungkook dan mengikuti gerak geri namia untuk melihat jungkook . Namia tidak kesah kerana namia ok dengan situasi itu.
🌻 Di kebun sekolah 🌻
Sewaktu mereka sedang menanam pokok bunga liliy🌷 Namia berkata kepada hyuna." Cantikan pokok bunga lily ni? kenapalah manusia di dalam dunia ni tak macam pokok bunga lily sama rupa tetapi pelbagai warna untuk membezakan.
kalaulah manusia macam pokok liliy mesti takde yang tersingung dengan paras rupa mereka kerana rupanya sama tiada yang lain cuma warna nya sahaja yang membezakan sahaja ☺️""Ohhh kalau centu takbest lerr ~ takde persaingan dalam kehidupan , mesti adalah yang cantik dan buruk so bole tengok sapa yang menang kalau dalam apa situasi huhuek😝"
" hmm okay tapi tak jugak orang yang buruk ke apa ke patut juga dilayan baik sebab mereka sama sahaja seperti manusia , yang cantik tu manusia juga cuma allah beri kelebihan sedikit lol . so tak acila lahir2 yang mana cantik tu dilayan cam boss or vvip yang buruk ni dibung huhu sian tak baik lah"
"tahla weh biasalah tu beutiful allways win tho, look at others people centu gak en AHAAHAH apedehal😛 "
apa yang hyuna cakap itu memang tak masuk akal umpama kecantikan adalah segalanya seperti jika si cantik yang akan jatuh yang disambut dahulu ialah yang rupa paras cantik daripada yang buruk kerana kecantikan menang dalam segalanya. 💁🏻
Tapi itulah lumrah manusia kebanyakanya yang rupa paras mereka yang lebih cantik atau lebih tampan akan dilayan jauh lebih baik dari yang buruk . Pernahkah kita bertanya kepada diri sendiri kenapa kadangkala kita berbuat bergitu ? walhal orang yang buruk dari sebahagianya, budi perkertinya sangat murni . Kadang kala ada yang mengejek paras rupa mereka yang buruk , meraskan bahawa bende tu lawak tetapi kepada yang dihina cukup menyakiti . nampak sahaja mereka gelak dan menejek semula walhal jauh di lubuk hati sedih dan meyebabkan benci kepada diri sendiri.
al fatiha untuk siapa yang pernah rasa ☹️💞 its okay allah with you✨
WOI WOI stay tune gan ff aku jangn lupa vote tau sayang i love you sayang muah😚😂
YOU ARE READING
Why im ugly ? jjk
Fanfic🌸Perempuan yang berkulit hitam legam , berjerawat teruk dan eyebag sangat gelap menyimpan perasaan suka pada seorang lelaki yang sangat tinggi tarafnya🌸 " ahahha kelakar lah kauni, orang2 macam kau ni buat spare part je bole cus yela tak la...