part 11🐣 dua2 bodo. 🐣

50 6 1
                                    

HAI EBIBODAY !!!👋🏻😚
soorrreh lama tak upadate sis busy kit and idea kosong 😅😂🔫 . Here part 11 lol sapa yang dah lupa ep selepas acane baca balik yok? cus ya aku taula baca ff ni acane huhu 🌚😂 OKAY bye

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

Pukul 11:30 pagi ⛅️
Di sekolah .

Namia berjalan dengan laju sedikit untuk mempercepatkan perjalananya ke bilik seni untuk menghantar water color ke bilik seni .
Sewaktu namia berjalan menuju ke bilik seni dengan lajunya namia terlanggar jungkook dan kesemua water color jatuh .
Namia memang tidak perasan jungkook sedang melalui jalan yang sama dan namia memang tidak sengaja . Namia meminta maaf kepada jungkook.

" Ah jungkook... mianhei saya tak sengaja 😅🙏🏻 "

" Huh? ouh namia... nah its okay 😊"

" Saya betul - betul mintak maaf , saya nak cepat sampai tak nampak awak 😅"

lalu jungkook mengelengkan kepala dan senyum kepal namia menunjukan perbuatan namia di maafkan . ( lol takan la dia geleng pala then senyum pala tu sesaja ekele mung ni keke 😆)

Tampa melengahkan masa namia mengutip water color yang jatuh yang berterabur di lantai . Jungkook mahu menolongnya tetapi namia mengetuk tangan jungkook menggunakan water color huhu 😂 lalu jungkook tergelak sedikit dan tidak meghiraukan namia dia mahu juga menolongnya .

Tiba - tiba suara hyuna kedengaran , dia memanggil jungkook dengan gaya gediknya 😪🙄.

" Chagiaaaaaaa~ 😚 hehehe lamanya saya tunggu awak kat ps ehek "

" hhuh? ooo hyuna em sorry ."

jungkook mengosok belakang lehernya sambil tersengih kerana tidak selesa dengan perbuatan hyuna di depan namia .
Hyuna melihat perbuatan jungkook dan matanya menuju tepat ke arah namia . Hyuna mendapat idea untuk memberi namia jeles iaitu dengan membuat aegyo kepada jungkook dan mahu menghalau namia dari jungkook . 🙂

" eh namia~~ hehe🙊 kau buat apa kat sini hah terjegat je lol . kau nak ngorat pakwe aku eh eh ? 😏🌚 . Dah gi shuh kitaorang nak date ni ☺️ shuh shuh nyebok je brr 😛 "

Namia tidak beredar dari situ kerana terkejut dan sakit hati dengan perangai hyuna . Namia bercakap dalam hati " Kes haritu belum selesai sedihnya ni kau tambah lagi ya allah kau memang nak kaki aku dah lama sabar syall tula 🙂😌😞🖕🏻"

Hyuna melihat muka namia yang menahan geram dan terkejut ahahha nak tergelak hyuna melihat namia kekeke " Jeles latu ehek 🙈"

Sekali lagi hyuna buat hal iaitu menyuruh jungkook semdiri menghalau namia kerana dia masih terjegat di situ cam tiang .

" chagi nengok tu die nanak pi ari cine ☹️ egil etula die tu hmph hmph . Chagi pat alau die suh dia chuh chuh brr"

Dengan nada gediknya namia menyuruh jungkook menghalau namia 🙄😪.
( Chagi tengok tu dia tanak pergi dari sini ☹️ degil betula dia tu hmph hmph . Chagi pat halau dia suruh dia shuh shush brr ) #translate bahasa gedik tine syal tu.💁🏻

dengan teragak-agak jungkook menghalau namia dari situ em..shuh shuh itu yang kelua dari mulut jungkook sama yang hyuna menyuruhnya.😟? (oh tuhan sweetnya dua syallan ni omg 🙄 pehal jk follow apa hyuna kata damn fuck you so dumb af fck u)

lalu namia mengerutkan keningnya kerana pelik kerana kedua-duanya kelihatan sangat bodo dan kejam hm sakit hati namia melihatnya lalu beredar dari situ .

hi😀 amacam part ni sakit ati dak? ha aku tau hyuna tu memang babi perangai cam madafaka kenapala hyuna ni berubah kejap gila lol well dia apple sedap lawa kulitnya and warnanya but ya baru gigit sikit then biar baru sehari dah busuk . Ha centu ah 💁🏻😌

Why im ugly ? jjkWhere stories live. Discover now