Part 12 💞 confess?!💞

111 7 5
                                    

~sebulan kemudian~
pelbagai dugaan datang kepada namia lebih memritkan lagi melihat jungkook dan hyuna bersweet2 dan sebagainya  . Ya itu sangat menyakitkan hati namia sangat2 . Namia terfikir kerana satu idea muncul dari otaknya . Namia merasakan apa kata kalau confess pada jungkook yang dia betul2 minat jungkook dan cintakan jungkook. Lepaslah sedikit luahanya kepada jungkook . Mana tahu jungkook menerimanya atau tidak ? tidak apa namia reda .

Sejak kebelakangan ni Namia berkawan dengan jimin iaitu kawan rapat jungkook 💞. ( yela membe dah tinggal well sapa tak kenal hyuna si cilaka si madafaka 😌 )
Jimin pernah berkata pada namia yang jungkook itu seorang yang sangat setia dalam bercinta . Kalau satu tu. Satu jela . Namia masih mengingati kata jimin itu .

~Suatu hari~
Namia dan jungkook terserempak di tempat menunggu train kelihatan jungkook sedang duduk sambil termenung lalu namia datang kepadanya dan menegur jungkook

" hi jungkook 😄👋🏻 "

jungkook tersentak dari lamunan dan menegur namia dengan gembira

" ehhhh! namia ! lama tak jumpa hehe meh meh duduk sini 😱👋🏻😁"

lalu namia duduk di sebelah jungkook . Namia menjarakan sedikit kedudukannya supaya tidak duduk terlalu rapat . jungkook melihatnya dan tergelak sedikit hehe

lalu jungkook memulakan perbualan dengan bertanya sihat? dan sebagainya.

" Namia sihat? nak pegi mana harini ? "

"Huh? huhue  sihat je ni .  Nak pegi balik rumah ambik barang kit . "

"ouuh "

kedua - duanya arkward tah nape centu maybe sebab lama tak jumpa kat sekolah . ( lol namia banyak kali je do jumpa jungkook tapi dia salu larikan diri sebab tidak mahu bersemuka dengan jungkook . Cuma
jungkook je tak nampak dia main nyorok2 lol 😌 )

Setelah beberapa minit mereka mendiamkan diri kerana berasa arkward lalu namia memecahkan suasana yang arkward itu ✌🏻️✌🏻🌝

" Yah jungkook nak chocopie ? "

"  huh?  chocopie?😳 hmm bole gak 😋 "

Tampa teragak2 namia memberi jungkook chocopie sebab ya dia tau jungkook suka makan chocopie 🤗 lalu jungkook mengambilnya dan makan seperti chocopie itu sedap sangat sampai ummmh sedapnya 😩. ( dah macam orang stim. ibarat ada orang suxk baby boi dia pethu nikmat ngat . Opss 😅🙊 )

Namia hanya tersengih dan bertanyakan kepada jungkook sesuatu.

" emm jungkook? kalau nak tanya sikit bole ? 👉🏻👈🏻 "

" Nae ? apa dia namia ? 😁"

" Aku suka kat kau ..... jungkook. "

"._. r   u srs? "

" ye . aku suka kat kau, tapi aku tau kau dengan hyuna but its okay aku just luahkan je 🙃 "

"hmmm okay .... "

gayanya jungkook tidak membalas balik apa kata kata namia  mungkin terkejut dan pelik? . Namia hanya melihat jungkook menjawab dan lalu sambung makan chocopie dengan nikmat .
Lalu namia membiarkan jungkook tidak menjawap kata2 namia . Lalu namia memberi pack bungkusan chocopie itu dan memberikan kepada jungkook kesemuanya .

"Nah ambik ni aku bagi . Kau ambik ah semua 🤗 "

"Eh takpe ke namia?  hehe thanks 😄"

Namia hanya mebalas senyuman jungkook dan tren yang ditunggu2 sampai . Tapi tu tren jungkook yang menuju ke Busan. Namia punya tren menuju ke seoul . Jadi jungkook yang beredar dahulu .

Lalu jungkook hanya duduk relex sambil makan chocopie sampai tren tu dah nak tutup . Namia menegur nya "yah yah tu tren kau en en dah nak tutup pintunya wuih bangunla gi cepat ."

Lalu... Jungkook peluk namia secara tiba2 . Namia terdiam kerana terkjut . Jungkook peluk  dan meletakan kepala namia di dada jungkook yang bidang itu sambil mengosok2 kepla namia dari belakang pelahan-lahan.

Lalu jungkook melepaskan pelukan dan berlari masuk kedalam tren dan memalingkan mukanya dari namia semasa di dalam tren.

Namia pelik why jungkook berkelakuan bergitu ? termenung, makan seperti mahu memuaskan hati dan peluk namia sebegitu dan memalingkan muka darinya ?.... kelihatan jungkook mempunyai masaalah dan tiada tempat luahan untuknya ? atau mungkin kesiankan namia kerana hatinya hanya untuk hyuna ? oleh kerana dia dia tidak mendapat menjawab kata2 namia dia berbuat begitu? ugh serabut .

Lalu kata2 jimin terlintas dalam pikiranya sejenak 

"jungkook itu seorang yang sangat setia dalam bercinta . Kalau satu tu. Satu jela"

lalu kata2 itu membuatkannya lagi serabut kerana namia merasakan jungkook berbuat bergitu hanya kesiankan dia . pedih hatinya menahan sebak dan menepuk dada nya dengan kuat supaya tidak menangis . tapi dia tewas juga kerana tidak dapat menahan lagi rasa peritnya yang dipendam.

Dengan berlinangan air mata namia menjerit " AKU TAU DIA SETIA !!!! AKU TAU AKU TAK LAYAK !!!!! "

teresak esak namia menangis dan bercakap dalam hati apa salah aku ? apa kurangnya aku ? ya allah 😞

tiba2 hujan turun di tempat menunggu tren itu dan namia hanya menangis bersama hujan yang membasahi . rumput yang terdedah dari atap menunngu tren itu.

setelah itu tren sampai dan namia balik ke rumah dengan mata yang lebam

" Kenapa dia boleh dapat dengan senang ? Then kenapa aku tak boleh? why susah sangat ? ya allah 😞"

Hi reader 👋🏻 sorry kalau ada typo huhu sapa yang pernah kene reject ceni takpe maybe allah dah create some one more nicer than you meet and loving you more than you amin 💞

- life is hard but not forever -
- life make you better with bullshits people thanks to shitty person cus they make you stronger to fight ! -

kyooomai_ hi bebe mehla baca part ni 💞

Why im ugly ? jjkWhere stories live. Discover now