selepas bermain roler blade jungkook dan namia duduk dia atas kerusi lalu jungkook menyuruh namia tunggu di situ sebentar . Namia menganguk dan mahu bertanya pada jungkook pergi kemana? tetapi jungkook beredar dengan cepat .🙎🏻
2 Minit kemudian
Namia melihat jauh kelihatan seorang lelaki sedang membawa 2 cotton candy
bersamanya . ya tekaan namia sangat betul jungkook membawa cotton candy itu.jungkook memanggil namia menyuruh namia datang kepadanya entah apa yang dia mahu😅 lalu namia memdekati jungkook.
rupanya jungkook ingin memberitahu bahawa ada pelangi yang sangat cantik di tasik itu , warnanya sangat terang sejuk mata mendang 🌈🌈🌈
Namia tersenyum melihat keindahan itu bersama crushnya tampa dinjangka peristiwa yang berlaku pada hari ini ialah salah satu impian namia bersama teman lelaki , hajatnya termakbul tetapi, cuma dia bukan bersama dengan teman lelakinya.Tiba - tiba jungkook bertanya pada namia satu soalan .
" Pelangi cantik kan ? 😊 "
" Yup ,pelangi cantik sangat 😄"
" Tapi kenapa pelangi muncul sekejap je?🤔 "
" hmm.. entahla 😅 hehehe maybe sebab matahari lindung?"
" Tak . pelangi muncul sekejap je, sebab tuhan nak tunjuk yang kecantikan ni tak bertahan lama bukan untuk selama-lamanya 😊 "
Terdiam namia mendengar kata-kata jungkook 😔rasa mahu menangis pun ada kerana kata-katanya seperti jungkook mengetahui apa yang namia rasa selama ini terhadap dirinya . Jungkook seolah - olah memberi kata-kata semangat yang tersirat ☹️.
Jungkook menegur namia kerana namia kelihatan seperti termenung sebentar selepas dia berkata tadi dan namia sedikit terkejut lalu sengih kerana malu . Hehehehe
Jungkook bertanya kepada namia siapa nama dia ? dan siapa namia ini?
Namia hanya menjawap bahawa nama penuhnya ji namia , dan dia tingkatan 3. Namia tidak memberitahu bahawa dialah yang memberi chocopie dan cadbury haritu kerana tidak mahu jungkook mengetahuinya biarlah dia yang tahu sendiri . Jika memberitahu bahawa dialah yang memberinya mesti keadaan memjadi awkward oleh sebab itu namia ambil keputusan untuk merahsiakanyajungkook menganguk mendandakan dia paham. Jadi selepas ini tidak perlulah memagil namia oi atau apa2 kerana sudah mengetahui namanya dan tingkatan berapa di sekolah.
setelah mereka berbual itu jungkook mengeluarkan telephone pintarnya lalu memanggil nama namia dengan nada yang sangat lembut untuk menangkap gambar cotton candy dan selca.
(awwww aku ada bau orang melting ah eheheheh 💞😏😆)" Yah namia ~ meh sini pegang cotton candy ni elok2 "
jungkook memegang lembut tangan namia untuk menangkap gambar cotton candy itu 🙈💞
" okay dah meh selca 😁 ..... eh jap kau ni ni senyum biasa tanak la senyum bagi nampak gigi la keekekeke "
tangan jungkook memegang pipi namia untuk menyuruh namia senyum nampak gigi , namia seperti kalang kabut melihat jungkook kerana masa itu jarak muka jungkook sangat dekat dengan namia seperti jungkook mahu mencium namia dahla pengang pipinya lalu namia senyum awkawrd sambil nampak gigi 😂😂😂 ( shy person allways kalang kabut with someone he or she . why tho omgsh😝😵💞🙈)
YOU ARE READING
Why im ugly ? jjk
Fanfiction🌸Perempuan yang berkulit hitam legam , berjerawat teruk dan eyebag sangat gelap menyimpan perasaan suka pada seorang lelaki yang sangat tinggi tarafnya🌸 " ahahha kelakar lah kauni, orang2 macam kau ni buat spare part je bole cus yela tak la...