HAYALİMDEKİ BAŞLANGIÇ

107 23 5
                                    

                Teyzem beni karşılamak için havaalanına gelmişti.  Onu görünce epey özlediğimi anladım. Ve koşar adımlarla teyzeme doğru gittim. Aslında kendisine teyze dememdem pek hoşlanmıyor. Çünkü ruh yaşımızın birbirine yakın olduğunu düşünüyor.
   Yanına gittiğimde bana sıkıca sarıldı. Ve bende karşılıksız kalmamistim. Beni ne kadar özlediğinin farkındaydim. Melisa "ah Sude sen ne kadarda büyümüşsün böyle,seni çok özledim".
-"Ben de seni çok özledim Melisa, uzun zaman oldu" ,diye yanıt verdim.
Ve hasret gidererek evin yoluna koyulmustuk. Eve geldigimizde Melisa'ya çok yorgun olduğumu ve hemen yatmak istediğimi söyledim. Ve Melisa; "tamam bitanem sana odani göstereyim"diyerek beni odama götürdü. Odaya girer girmez kendimi direk yatağa atmıştım. Yarın teyzem Melisa ile gezecektik. Ve diğer günde okulum basliyodu. " Acaba universite hayatı nasıl, nasıl arkadaşlarla karşılaşacağim,dersler nasıl acaba", diye içimden derin derin düşünürken uyuya kalmışım.

Sabah olmuştu güneş öylesine güzeldi ki vücudumda derin bir sıcaklık hissettim. Gözlerimin açılmasına izin vermeyen bir parıltısı vardı. Adeta gözlerimi kamaştırıyordu.
Aşağıdan öyle güzel kokular geliyordu ki karnımın gurultusuyla acıktığımın farkına varmistim. Hemen o sıcacık yatağımdan çıkıp mutfağa doğru gittim.
Mutfağa girer girmez öyle bir güzel görüntüyle karşılaşmıştım ki hemencecik teyzemin boynuna sarılırken,"Melisa gerçekten sofra çok güzel görünüyor, ellerine sağlık"dedim.
Melisa,
"Ne demek canım hepsi senin için güzelce kahvaltımızı yapalım ve dışarıya çıkalım"
dedi ve o eşsiz kahvaltının tadını çıkararak yemeğimi yedim.

Dışarısı için odama gittim ve gardırobumdan kıyafet seçmeye koyuldum. O kadar çok giyecek kiyafetim vardı ki hangisini giysem diye neredeyse hepsini denemistim.
Sonunda bir kot pantolon ve toz pembe renginde bir gömlek giymeye karar verdim.
Saçımı ise hemen toplayıvermiştim. Teyzem Melisa'yı fazla bekletmeden hemen aşağıya inmiştim. Saate baktım ve neredeyse yarım saatten fazla bir süre içerisinde hazırlanıyormuşum.

Teyzem Melisa'da çoktan hazırlanmış, beni sıcak kahvesini yumruklayarak bekliyordu.
"Melisa teyze umarım seni fazla bekletmedim."

Melisa,
"Benimde zaten daha yeni işim bitti,sen gelene kadarda kahve içeyim dedim. Sende kahve istermisin tatlım."
"Teşekkürler ederim teyzecim,seninde kahven bittiyse çıkalım mı? Buraları keşfetmek için sabırsızlanıyorum da..."
(Arada sırada çaktırmadan teyzecim diyorum,ama artık fazla takılmıyo gibi..)

Melisa kahvesini hızla yudumlayarak bitirdi ve, bardağı mutfağa koymaya gitmişti. Bende o sırada çantamı almıştım, spor ayakkabimin iplerini bağlıyordum. Çok geçmeden teyzem Melisa'da geldi,ve evden çıktık..

Hayalimdeki BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin