Soğuk bir kış gecesiydi.Düşen her kar tanesini sayıyordum adeta.Soğuk içime öyle bir işlemişti ki yaşadığımın farkında bile değildim.Ben 18 yaşında üniversiteli bir kızım. Adım Sude.Üniversite sınavına girmiştim ve tercih yapmıştım.Bugunde tercihlerin sonucu aciklanacakti. Saat 5 olmuştu ÖSYM sayfasına baktım ve Hacettepe tıp fakültesi ni kazanmıştım. Çok mutluyum. Çünkü çocukluktan beri hayalim doktor olmaktı. Yaz tatili bitmişti ve okulların başlamasına 3 gün kalmıştı.
Ailemle birlikte Bursa'da yaşıyoruz. Ama artık benim Bursa'ya veda etme vaktim gelmişti. Annemden ve babamdan ayrılmak çok zordu. Bu zamana kadar hiç ayrı yaşamamistik. Annem gideceğim için çok üzülmüştü ama bir yandanda içi rahattı. Çünkü teyzem Melisa'da Ankara'da tek yaşıyordu,ve ben de teyzemde kalacaktım. Saat 07:30 olmuştu. Uçağım yarım saat sonra kalkacaktı. O yüzden gitme vakti gelmişti. Babam bavulları arabaya götürürken ben de annemle vedalaştım ve arabaya doğru gittim. Arabaya bindim ve babamla havaalanına doğru yol almaya başladık. Gidene kadar üniversite hayatını düşünedurdum. Sonunda havaalanına varmıştık. Sırada babamla vedalaşma vakti gelmişti. Babam, "kızım kendine dikkat et derslerinde başarılı ol",diyerek arabaya bindi ve gitti. Uçağa binmek için hızlı adımlarla ilerledim. Kalbim küt küt atıyordu bir an yerinden çıkacak zannetmiştim.Bavulumu görevlilere verdim ve uçağa bindim. Biletimi cam kenarından almıştım. Çünkü uçakla seyahat ederken etrafı seyretmeyi çok seviyorum. Pilot konuşmasını yaptı ve uçağı yavaş yavaş hareket ettirmeye başladı.
Uçak havalanmaya başladığında biraz tuhaf hissettim. Her uçağa bindigimde böyle olur. Ama yinede uçakla seyahati seviyorum.
Epeyce yükseklere çıkmıştık etraf her zamankinden çok daha dikkat çekiciydi. Yaklaşık iki saat sonra Ankara'ya varmıştık. Öyle çok mutluyum ki okula bir an önce gitmek için sabırsızlanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalimdeki Başlangıç
AventuraHer insanın bir hayali vardır ve gerçekleştirmek ister. Bunu başarabilen kişiler ise dünyanın en mutlu insanı olur. İste benimde bu romanda anlatmak istediğim şey de tam bunun gibi.... İlk kez yazıyorum. Okursaniz pişman olmayacaginizi düşünüyorum...