OKUL HEYECANI

96 20 4
                                    

Yaklaşık 5 saat gezmistik. Kendime o kadar güzel kıyafetler almıştım ki onları giydiğimde tam bir üniversiteli gibi gorunecektim. Eve geldiğimizde ayaklarimizi hisstmiyorduk sanırım, çünkü 5 saat boyunca mağazadan mağazaya gezmistik. Ama degmisti. Yarın ilk günüm, o kadar çok heyecanlıyım ki neredeyse ilkokul çocuğu gibi teyzemide yanımda götürecektim.

Melisa ve ben çok acikmistik. Az bir sürede yorgunlugumuzu attıktan sonra hemen mutfağa gittik ve yemek yapmaya koyulduk. Menümüzde spagetti ve salata vardı. Ben salata malzemelerini doğrarken teyzemde spagettiyi yapıyordu.Basit bir menü gibi gözüksede ,suanki yorgunluğumuzun üstüne bunları yaptigimiza sukrediyoruz.
Yemeğimizi afiyetle yedikten sonra en zorlu kısım gelmişti , yani bulaşık...
" Offf bulaşık yikamaktan nefret ederim." Neyse ki makina varda hemencecik bitiverdi.
Salona gectigimde teyzem televizyon karşısında uyuya kalmıştı. Bende uyandırmak istemedim,ve üstüne bir battaniye örttüm.

Ve merdivenleri yavaş adımlarla çıkarak bonyoya doğru gittim. Birazcık yorgunlugum gitsin diye duş alacaktım.
Duştan çıktigim anda sanki vücudum buz kesilmişti. Hızla geceligimi giydim ve yorganin altına giriverdim. Bir süre sonra yatagim ısınmıştı.
Neredeyse unutuyodunuz değil mi? Ama ben unutmadım.... Yarın üniversitede ilk gunumdu. Şimdiden yarın ne giysem diye dusunuyodum. Neyse çok konuştum....
En iyisi yatıp sabah güzelce uyanmakti. Göz kapaklarimi kapattım ve uykuya daldım.....

Teyzem beni uyandırmaya gelmişti. Saat 10 du. Kalktım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.
Sonrada teyzemle güzelce kahvaltımızı yaptık. Hazırlanmak için odama çıktım. Aslında benim derslerim öğlen basliyodu fazla acele etmeden rahat giyinebilirdim. En azından bu yönde sıkıntım yoktu.

Okula gitmeden önce annemi aradım ve biraz hasret giderdik. Annemle babamı o kadar çok özledim ki sanki uzun zamandır ayrı yaşıyoruz gibi geliyordu.
Konuşmamız bittikten sonra gözümden bir kaç damla aktığını hissettim. Neyse......
Gardırobumdan bir diz üstü elbise çıkardım ve giydim. Saçımı da düzlestirdim ve hafif bir makyaj yaptıktan sonra artık gitme zamanı gelmişti. Merdivenlerden inerken teyzeme ben gidiyorum dedim ve beni uğurlamak için kapıya gelmişti.......
Bir an sevinçle teyzem Melisa ya sarıldım,ve çantamı alıp evden çıktım.

Hayalimdeki BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin