ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

654 26 1
                                    



Μη με ξυπνας απ τις 6 πριν η μερα ακομα να φεξει ξυπνητηρι χτυπα σαν τρελο σε μισω σε μισω..ξυπνα- σηκω ξυπνα-σηκω. Ακουω για ακομα μια φορα αυτόν τον σπαστικο ηχο του ξυπνητηριου και ειλικρινα αν δεν ηταν ξυπνητηρι του κινητου θα το πετουσα εξω από το παραθυρο.

Σηκωνωμαι πιο αργα και από τον ιδιο το θανατο και όπως είναι φυσιολογικο την γκαντεμια μ μεσα γινομαι ένα με το πολυαγαπημενο μου πατωμα. Γελαω με την κατασταση μου καθως όλα μ φταινε και πηγαινω στην κουζινα να φτιαξω πρωινο. Τρωω κανω ένα γρηγορο ντουζ , ντυνομαι και παιρνω τη φιλη μου τηλεφωνο για να περασω να την παρω να παμε στη σχολη.

Αα δε σας ειπα με λενε Ελπιδα και σπουδαζω ψυχολογια εχω τρεις φιλες την Κατερινα που τωρα είναι στην Αθηνα και τις Αννα και Νικη που σπουδαζουμε μαζι ψυχολογια.

Ε: « ελα φιλη ξυπνησες»;

Α: « μολις»

Ε: « ωραια σε 5' ερχομαι να σε παρω ετοιμασου γρηγορα γιατι αυτος είναι τερμα ξινος»

Α: « εελα ρε Ελπιδαα»

Ε: « δεν ακουω τιποτα να μην ξενυχταγες χθες»

Α:» μα ξερεις αφου ηταν ο Μανος εκει να μην πηγαινα;»

Ε: «καλα αστα αυτά τωρα θα τα συζητησουμε απο κοντα»

Κλεινω το τηλεφωνο παιρνω τσαντα, λεφτα, κλειδια και φευγω. Ευτυχως τωρα παρολο που είναι οκτωβρης εχει πολύ καλο καιρο , γενικα όχι ότι εχω προβλημα με τη βροχη αλλα ...ηλιος way better

Φτανω στην Αννα την παιρνω και πηγαμε στη σχολη στη διαδρομη μ ελεγε ποσο τελειος είναι ο Μανος και δε σταματησε να μιλαει μεχρι να μπουμε στην ταξη για την υπεροχοτελειοτητα του.

Μετα από 3 ωρες:

Ε: « παναγιτσα μου τι ηταν και αυτό σημερα»

Α: « οντως αν ακουγα λιγο ακομα για τον Φροιντ που τρεις φορες τωρα μονο για αυτόν κανουμε θα πεθαινα, με το στυλο μου θα αυτοκτωνουσα»

Ε: « χαχαχαχα , παμε κυλικειο να φαμε»;

Α: « φυγαμε»

Πηγαμε στο κυλικειο φαγαμε και μετα πηγαμε σπιτι μου να αραξουμε ειπαμε και στη Νικη να ερθει να δουμε καμια ταινια. Το κουδουνι χτυπησε και η Αννα πηγε να ανοιξει, και μπαινει μεσα μια Νικη μες την τρελη χαρα.

Ε: « παιδακι μου χαζο εισαι»; Λεω ενώ από τον τροπο που χοροπηδαει σαν το κατσικη από εδώ και πο κει αρχιζουμε να γελαμε ολες μαζι σαν υστερικα

Ν: « ειμαι πολύ χαρουμενηηηη» και εκει που πηδαγε από καναπε σε καναπε παρτην κατω εκανε μετωπικη συγκρουση με τον χαλι, αλλα κυρια δεν πτωηθηκε οοοοχι εκανε βαρελακι στο πατωμα, αμα εγω λεω ότι είναι χαζη να με πιστευετε.

Α: « ναι το βλεπουμε αυτό θελεις να μας πεις και εμας γτ δεν εχουμε καταλαβει τι πο τα» λεει η αννα που λιγο ακομα και θα της ριξει καμια σφαλιαρα

Και με αυτό η Νικη σηκωθηκε εκατσε στον καναπε και απ ότι καταλαβα ο Κωστας ..aka το αγορι που γουσταρει της ειπε αυριο το βραδυ να φερει τις φιλες της δηλαδη εμας και να βγουμε ολοι μαζι για ποτο με τους φιλους του. Χα δεν υπαρχει περιπτωση.

Ε: « μην τολμισεις να πεις αυτό που φανταζομαι σε χωριζω από φιλη μου»

Ν: «ελα βρε γρουσουζι» και εδώ εχει παρει τη φατσα της ντορυ από το Νεμο.

Ν: « σε παρακαλω για τη φιλη σου, την κολλητουλα σουπου με αγαπας τοοοσο πολύ» με πηρε αγκαλια και με παρακαλουσε χωρις πλακα επεσεστα ποδια μου τι να κανω όχι πειτε μου εκανε και το puppyface επαιξεβρωμικα αλλα τι να κανω δεχτηκα. Που με μπλεκουν.......

Μπελάς γένους θηλυκού..!Where stories live. Discover now