ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8

331 17 2
                                    


Δυο ωρες μετα ειμαι στην κουζινα και μαγειρευω , ακουω βηματα και καταλαβαινω ότι είναι ο Παρης . ερχεται στην κουζινα και του λεω:

Ε: « ξυπνησες»; Τριβει τα ματια του με κοιταει και μου απανταει

Π: « εε ναι πριν λιγο τι κανεις»;

Ε: « μαγειρευω, φτιαχνω κοτοπουλο στο φουρνο με πατατες το τρως»;

Π: « ναι αμε ευχαριστω» μου λεει και ερχεται προς το μερος μου

Ε: « Παρι γιατι ηρθες»; Του λεω και κανω ένα βημα πιο πισω να μην ειμαστε πολύ κοντα, μην παιρνει και αερα όχι επειδη του ανοιξα το σπιτι τον συνχωρεσα κιολας

Π: « Ελπιδα ηρθα να σου πω καποια πραγματα γιατι εγιναν πολλα πραγματα που δεν ξερεις και δεν με αφησες να σ εξηγησω» μου λεει και εγω αρχιζω να γελαω σαν υστερικο « γιατι γελας γαμωτο μου» μου λεει και παει να πιασει από τους αγκωνες

Ε: « μην τολμισεις να με ακουμπισεις» λεω και απόμακρυνομαι « τι ακριβως θελεις να μ εξηγησεις το πώς σε επιασα την μερα που κλειναμε 2 μηνες μαζι με την γκομενα; Και μην το αρνηθεις γιατι στραβη δεν ειμαι σε ειδα με τα ματια μου και τωρα που το λες νομιζω μια εξηγηση την αξιζω γιατι σπαταλησα παρα πολύ χρονο για σενα» του λεω και καθεται στο τραπεζι βαζει τα χερια του στο προσωπο του και γυριζει να με κοιταξει

Π: « δε θα σ πω ψεμματα όλα θα στα πω γιατι το αξιζεις και θελω να εισαι ευτυχισμενη και ας μην εισαι μαζι μου το μονο που δε θελω είναι να με μισεις μονο αυτό» λεει και σηκωνεται ερχεται μπροστα μου και βαζει τα χερια του στο προσωπο μου. « όλα θα στα πω ομορφια μου γιατι ημουν πολύ βλακας που σε εχασα τιποτα δεν ειχε νοημα μετα τιποτα» μου ψιθυριζει στο αυτι μου , μυριζει τα μαλλια μου και μετα με κοιταει στα ματια του κανω νοημα να κατσει και να μου εξηγησει.

Καθομαστε ο ενας απεναντι στον άλλο και τοτε παιρνει το λογο

Π: « Ελπιδα ξερεις πως μεχρι εκεινη τη μερα σε αγαπουσα ετσι από παντα σε αγαπουσα και παντα εσενα θα αγαπαω»

Ε: « αν είναι ετσι όπως τα λες τοτε γιατι»; Λεω και νιωθω τα δακρυα να απειλουν να κανουν εμφανιση

Π: « εγω να παντα ειχα πολλες κοπελες γυρω μου ποτε δεν εκανα σοβαρη σχεση γιατι ηθελα μονο εσενα και δε σε ειχα οποτε εκανα σχεσεις της πλακας»

Ε: « ξερεις πολύ καλα ότι εγω σε ηθελα αλλα η οικογενεια μου όχι μου ελεγαν τι σοι ανθρωπος εισαι και εγω σε υπερασπιζομουν , εκανα την επανασταση μου για να ειμαι μαζι σου και εσυ τι εκανες , ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΡΙ»; « θα σ πω εγω τι εκανες με προδοσες , προδωσες την εμπιστοσυνη μου σε εσενα την κριση μου τις επιλογες μου και εδωσες δικιο σε ολους τους αλλους . σκωτωσες ότι καλο ειχα μεσα μου ξερεις τι γνωμη ειχα και ακομα εχω για τον εαυτο μου εξαιτιας σ; την χειροτερη»

Π: « συγγνωμη, πραγματικα συγγνωμη για όλα ασε όμως να σ εξηγησω και μετα θα φυγω στο υποσχομαι» του νευω να συνεχισει « όπως σ ειπα λοιπον εγω εκανα διαφορες σχεσεις πριν εσενα κυριως ξερεις για το σεξ, αλλα μολις ματια μου , μου ειπες το ναι εγω ημουν τοσο χαρουμενος τουλαχιτον την πρωτη μερα, μετα συνειδητοποιουσα ότι δεν ξερω πώς να σε κανω χαρουμενη , δεν ηξερα τι να κανω για να εισαι ευτυχισμενη. Και κάθε μερα ενιωθα ολο και πιο χαλια ενώ σε αγαπουσα πολύ και ησουν μετα από τοσα χρονια δικια μου δεν ηξερα τι να κανω , ησουν σαν μια γυαλινη κουκλα που θες να παιξεις μαζι της αλλα φοβασαι μην σπασει για αυτό ημουν ετσι απομακρος οσο ημασταν μαζι, όμως και εσυ ησουν πολύ σφιγμενη κάθε φορα κατι που εκανε τα πραγματα χειροτερα σαν να μου ελεγες ότι τα κανω όλα λαθος»

Ε: « μαλιστα δηλαδη ησουν αλλα δεν ησουν μαζι μου και σαν να λεμε ποσο καιρο ετρωγα κουτοχορτο σε αυτους τους 2 μηνες , ποσο καιρο με κερατωνες»;

Π: «Ελπιδα σε παρακαλω μην το κανεις αυτό ασε με να σ τα πω και μετα πες ότι θες»

Ε: « μα πώς να το κανω που μου ριχνεις το φταιξιμο δηλαδη εγω φταιω που δεν σ αρεσε η σχεση μας και πηγες με αυτην .. αυτην που πηγες τελος παντων»

Π: « φυσικα και όχι δεν σ ριχνω το φταιξιμο απλα εκεινη τη στιγμη νομιζα τα εκανα όλα λαθος»

Ε: « και ειπες αντι να το συζητησω με την Ελπιδα ας παω να πηδηξω μια άλλη να ξελαμπικαρω»

Π: « όχι δεν εγινε ετσι πφφ ακουσε με δε φταις εσυ. Εγω δεν ηξερα τι ηθελα ημουν πολύ καιρο player και ξαφνικα ηθελα να ειμαι μονο μαζι σου το ξερω θα μου πεις εγω στα ζητησα αλλα κάθε φορα που το εκανα εσκυβες το κεφαλι και εφευγες και εμενα εκει να σε κοιταζω να φευγεις κάθε γαμωφορα , ηταν η πιο ομορφη στιγμη όταν ειπες το ναι απλα δεν το περιμενα και μετα όλα αυτά που φανταζομουν μαζι σου απλα δεν μπορουσα να τα κανω πραξη την μερα που με επιασες στα πρασα με την τυπισσα ηταν επειδη το προηγουμενο βραδυ σε ειδα με αυτόν τον Στεφανο μη χεσω αγκαλια και θολωσα ηθελα να εκτονωσω τα νευρα μου πηγα σε να μπαρ ηταν εκει αυτή η κοπελια και μεθυσα λιγο, εγινε ότι εγινε και μετα το πρωι που ξυπνησα ηταν διπλα μου και εγω ο ηλιθιος αντι να τη στειλω στο διαολο να παει από κει που΄ρθε σκεφτηκα τα χθεσινα και το ξανακαναμε και εκει μπηκες εσυ μεσα και εγινε ότι εγινε. Την άλλη μερα ηρθε η κατερινα να παρει κατι πραγματα που αφησες και μου ειπε ότι ο Στεφανος ηταν ξαδερφο σου , εχασα τη γη κατω από τα ποδια μ. Ελπιδα συγνωμη σε αγαπαω.» μου λεει και εγω νιωθω τα μαγουλα μου να καινε από το κλαμα, τοτε σηκωνομαι και του λεω...

Μπελάς γένους θηλυκού..!Where stories live. Discover now