Ε: « Παρι όπως και να εχει δεν ηρθες να μου μιλησεις , εβγαλες μονος τα συμπερασματα σου και δεν μου εδειξες εμπιστοσυνη, και σαν να μην εφταναν όλα αυτά προτιμησες να πας με μια άλλη»
Π: « ημουν μεθυσμενος γαμωτο τι δεν καταλαβαινεις» ; λεει και χτυπαει το χερι του στο τραπεζι
Ε: « το βραδυ ναι ησουν την επομενη μερα Παρι; Την επομενη μερα δεν ησουν μεθυσμενος»
Π: « αυτό είναι που μετανιωνω και πληρωνω εδώ και τοσο καιρο για χιλιοστη φορα σ ζηταω συγγνωμη»
Ε: « ωραια ακομα και ετσι να εχουν τα πραγματα εχουν περασει 2 χρονια από τοτε γιατι αποφασισες τωρα τι αλλαξε»;
Π: « τωρα ....τωρα Ελπιδα αλλαξα εγω , τωρα μπορω να σ δωσω αυτά που δεν σ εδωσα τοτε να σ δειξω την αγαπη μου να σ δωσω οσα σ αξιζουν»
Ε: « δεν νομιζω ότι θελω εγω Παρι, μα καλα νομιζες με μια συγγνωμη θα αλλαξουν όλα και θα τρεξω στην αγκαλια σ»;
Π: « όχι για αυτό ηρθα για να σε διεκδικησω μακρια από ολους και από όλα μονο οι δυο μας μωρο μου, μονο μια ευκαιρια σ ζηταω τιποτα παραπανω το ξερω ότι με αγαπας και με σκεφτεσαι ακομα ,ειδα και το αλμπουμ με τις φωτογραφιες μας, το νιωθω μωρο μου τιποτα δεν εχει τελειωσει»
Ε: « κανεις λαθος όλα πια εχουν τελειωσει δε μπορω να κανω παλι το ιδιο λαθος , αλλα και ετσι να είναι όπως λες δεν σε εμπιστευομαι και ξερεις πολύ καλα ότι αμα χασω την εμπιστοσυνη μου σε κατι δεν αλλαζει»
Π: « θα σε αφησω να το σκεφτεις και θα κανω ότι μπορω να σ αλλαξω γνωμη για αυτό σε παρακαλω ασε με να μεινω λιγες μερες , 2 μερες μονο και αν δεν αλλαξει κατι για σενα θα φυγω μια για παντα από τη ζωη σου, 2 μερες μονο»
Ε: « Παρι δε ξερω αυτό που μου ζητας είναι πολύ δυσκολο δε γινεται»
Π: « σε παρακαλω μονο για 2 μερες δεν θα σε πειραξω στο ορκιζομαι»
Ε: « σε πιστευω εξαλλου ποτε δεν το εκανες, θα σε αφησω να μεινεις μονο με έναν ορο»
Π: « σε ευχαριστω , σε ευχαριστω» λεει ένα με εχει παρει αγκαλια και με γυρναει φουρλες
Ε: « θα μεινεις σαν φιλος μου και δε θα κανεις κινηση καμια μονο σαν φιλος» λεω και αμεσως με κατεβαζει από πανω του, το σκεφτεται λιγο και μου απαντα
Π: « ας είναι μονο να δεις ότι εχω αλλαξει θελω , τοτε θα μεινω σαν φιλος σ»
Πριν απαντησω ακουω το κινητο μου να χτυπαει το σηκωνω
Ε: « ναι»
Α: « ελα Ελπιδα η Αννα ειμαι»
Ε: « ελα αγαπη μου τι εγινε»;
Α: « τιποτα πηρα να δω αν εισαι καλα μην σ εκανε τιποτα αυτος ο ηλιθιος»
Ε: « όχι όλα καλα»
Α: « εφυγε»;
Ε: « όχι θα μεινει εδώ για δυο μερες, μην ρωτησεις γιατι θα σ πω άλλη ωρα. Με θες κατι άλλο»;
Α: « εεε ναι ειπαμε να βγουμε με τα παιδια και σε πηρα να ερθεις και εσυ φερε και αυτόν τον αχρηστο μαζι σ αν θες» λεει και γελαω
Ε: « ωραια ενταξει ,τι ωρα»;
Α: « εε κατά της 11 να ειστε στο κλαμπ σ στελνω τη διευθυνση σε περιμενουμε να προσεχεις» και με αυτό της το κλεινω
Παρις ποβ
Της τα ειπα όλα δηλαδη σχεδον όλα , δεν της ειπα το πιο σημαντικο αλλα δεν ταν η καταλληλη ωρα ηταν πολύ φορτησμενη μεχρι να φυγω όμως θα της τα πω όλα. Στεναχωρηθηκα παρα πολύ που μου ειπε να μεινω σαν φιλος, αλλα θα της δειξω ποσο αλλαξα και ειμαι σιγουρος ότι θα με συγχωρεσει ετσι;
Την αγαπαω πολύ ρε γαμωτο επρεπε να γινουν όλα αυτά για να το καταλαβω αλλα καλα λενε ότι μολις χασεις κατι τοτε καταλαβαινεις την αξια του.
Αφου κλεισει το τηλεφωνο η Ελπιδα μου κανει νοημα να την ακολοθησω στο σαλονι
Ε: « Τα ο βραδυ θα βγουμε με κατι παιδια θα παμε εδώ παρακατω σε ένα κλαμπ κατά της 11 να εισαι ετοιμος θα πεμε στο κλαμπ να τους βρουμε» μου λεει και νευω « παω να ετοιμασω το φαγητο θα σε φωναξω να φαμε» λεει και φευγει .αυτη η κοπελα νομιζω είναι τελεια μια αγια πως την αφησα να μ φυγει; Θα την κερδισω όμως το υποσχομαι στον εαυτο μου.
Ελπιδας ποβ
Φαγαμε και τωρα καθομαστε στο σαλονι
Ε: « θες να βαλω καμια ταινια»;
Π: « εε ναι βαλε ότι θες» σιγα που θα σε ρωταγα κιολας
Ε: « ωραια ενταξει , τι να βαλω γαμωτο, σιγουρα όχι ρομαντικη μονο για αυτά δεν ειμαστε τωρα μια περιπετεια θα βαλω» βαζω την ταινια ο καθενας καθεται σε μια ακρη του καναπε και την βλεπουμε.
Παρις ποβ
Ψαχνει να βρει μια ταινια να βαλει , δε θελει λεει ρομαντικη γιατι δεν ειμαστε για τετοια και ξεφυσαω ,αλλα δε πειραζει σιγα σιγα βαζει μια περιπετεια εγω την εχω ξαναδει αλλα δε φερνω αντιρηση,. Τοση ωρα παιζει η ταινια και παιζει να μην εχω δει μια ολοκληρη σκηνη ,ολη την ωρα σκεφτομαι και κοιταζω την Ελπιδα που βλεπει την ταινια , είναι τοσο ομορφη όταν χαζευει ρε γαμωτο , θελω να παω κοντα της και να την παρω μια αγγαλια αλλα δεν νομιζω να με αφησει. Μετα από λιγο τελειωνει η ταινια και η ωρα εχει παει 9:30 σηκωνεται και μου λεει ότι παει να ετοιμαστει καθομαι λιγο στην τηλεοραση και μετα παω και γω. Αποψε θα κανω κινηση δεν θα την αφησω εγω να μου την αφει κανενας μαλακας ετσι ομορφο και μικρο που είναι θα μου την παρουν..
\q
KAMU SEDANG MEMBACA
Μπελάς γένους θηλυκού..!
RomansaΤι γίνεται όταν μια κοπέλα χάσει ότι πιο πολύτιμο έχει από έναν άγνωστο; Πως θα το αντιμετωπίσει η ίδια και πως το άγνωστο αγόρι; Η Ελπίδα ένα 20χρονο κορίτσι που σπουδάζει στην πιο όμορφη πόλη της Ελλάδας , στη Θεσσαλονίκη χωρίς εμπειρίες, συνεσταλ...