Specjał: HALLOWEEN

1.6K 113 44
                                    

Shoin/Czerwony: Stałaś przed lustrem zastanawiając się jak dałaś się namówić na ubranie [przebranie]. Już dawno przestałaś obchodzić Halloween, ale Shoin prosił Cię o założenie tego przebrania i pójścia z nim na przyjęcie chyba z miesiąc! No jak mogłaś odmówić swojemu kochanemu Shoinowi?

Zgarnęłaś szybko kołdrę z łóżka i owinęłaś się nią słysząc jak ktoś puka.

- [T/I], gotowa? - Spytał Shoin wchodząc do Twojego pokoju.

- Nie ma mowy. Nie wyjdę w tym. Oni chyba zapomnieli, że nie każda dziewczyna to anorektyczka! - Krzyknęłaś wkładając głowę w swój "kokon".

- No proooszę... Obiecałaś... - Jęknął podchodząc do Ciebie. Złapał za koniec kołdry i pociągnął go. Nim się zorientowałaś stałaś przed nim w [przebranie], które okropnie Cię uciskało. - Jesteś taka słodka! - Złapał Cię za głowę i przybliżył ją gwałtownie do swojej. Przyłożył swoje usta do Twojego czoła i lekko je polizał.

- Fuj! Shoin! - Krzyknęłaś odsuwając się od niego i wycierając czoło rękawem. Chłopak zaśmiał się i potargał Cię po włosach.

- Co myślisz? - Spytał wskazując na swój kostium.

- Trochę za bardzo się wczuwasz, wiesz?

- To właśnie o to w tym chodzi!

- Tak, tak... - Mruknęłaś cicho. Shoin przewrócił oczami i złapał Cię za rękę.

- Chodź bo się spóźnimy!

Przebranie Shoina:

Jaki horror obejrzeliście?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jaki horror obejrzeliście?

Sinister

Bałaś się?

W niektórych momentach

Czy on się bał?

Nie

Ile razy Cię przestraszył?

4

Ile razy ty go przestraszyłaś?

0

Shino/Niebieski: Zmieniłaś pozycję na kolanach chłopaka i pociągnęłaś kredką od kącika ust do ucha. Chłopak zmarszczył brwi i klepnął Cię w rękę.

- Rozmyśliłem się.

- Za późno! - Uśmiechnęłaś się szeroko i wróciłaś do rysowania chłopakowi po twarzy. - Nie wierć się.

- To mnie zostaw. Jak tak bardzo chcesz się pochwalić swoimi umiejętnościami makijażowymi to zrób to na twarzy którejś swojej przyjaciółki. - Mruknął odsuwając twarz od Twojej ręki.

[ZAWIESZONE] Ninja Boyfriend ScenariosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz