İŞTE MISIR PİRAMİTLERİ VE GERÇEKLER!!!

135 2 0
                                    

Batı dünyası uzun zaman boyunca uygarlığın Roma ve Yunan uygarlıklarının hediyesi olduğuna inanmıştır. Daha sonraları Avrupa’ya dönen seyyahlar Mısır’da yarı yarıya kumlara gömülmüş ve Sfenks denilen garip taştan hayvanlar tarafından korunan piramitlerin ve tapınak-şehirlerin varlığını bildirmişlerdir. Eski Mısır yazısının ve lisanının deşifre edilmesi ve bunu izleyen arkeolojik uğraşlar, batılı insana Yunan uygarlığından çok önceleri Mısır’da ileri bir uygarlığın yaşadığını göstermektedir.

Eski Mısır konusunda en değerli bilgi kaynağımız uygarlığının günümüze mirası olan dev boyutlu piramitler, tapınaklar, mezarlar, hazineler, mumyalar, anıtlar, heykeller ve yazıtlardır. Eski Mısır kültürüyle ilgili kişilerin verdiği bilgilere bakılırsa, Eski Mısır herhangi bir değişim dönemi geçirmeden, birdenbire, hazırlanıp bırakılmış duygusu veren bir uygarlıkla ortaya çıkıvermiştir. Büyük şehirler, görkemli tapınaklar, büyük bir ifade gücüne işaret eden dev heykeller, iki tarafında görkemli figürlerin sıralandığı süslü sokaklar, kusursuz kanalizasyon şebekeleri, kayalara oyulmuş mezarlar, akıl almaz boyutlardaki piramitler ve daha birçok şaheser topraktan fışkırmış gibidir. Tarih öncesi pek bilinmeyen bir ülke için bu apansız ilerleme ve gelişme tam anlamıyla bir mucizedir.

Mısır eski çağlara ait bilimsel harikaların en çok bulunduğu bölgedir. Eski Mısırlılar gelişmiş bir tıp ve cerrahlık bilgisine sahiptiler. Modern dünyamıza özgü olduğunu düşündüğümüz gelişmiş metalürji bilgileri, cerrahi ameliyatlar, elektrik kullanımı ve havada uçmak, bundan yüzyıllar hatta binlerce yıllar önce Eski Mısırlılar tarafından bilinmekteydi.

 Modern dünyamıza özgü olduğunu düşündüğümüz gelişmiş metalürji bilgileri, cerrahi ameliyatlar, elektrik kullanımı ve havada uçmak, bundan yüzyıllar hatta binlerce yıllar önce Eski Mısırlılar tarafından bilinmekteydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

M.Ö. 200‘de Sakkara’da tahtadan yapılmış örnek bir planör, Eski Mısırlıların şaşırtacak kadar hatasız bir şekilde aerodinamiğin prensiplerini anladıklarını gösterir. Oysa o dönemlerde uçmak varmıydı ki?

Büyük Piramit ise büyüklüğü ve kusursuz mimari güzelliğiyle 20

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Büyük Piramit ise büyüklüğü ve kusursuz mimari güzelliğiyle 20. yüzyıl insanını bile hayrete düşürmektedir.

PİRAMİTLER’in sayısı 80’e yakındır. Hepsi Nil’in sol kıyısına kurulmuş ve vadide 40 kilometrelik bir uzunluk içine yayılmışlardır. Bazıları ayrı olmakla birlikte çoğu grup halindedir.

UZAYLILAR HAKKINDA KAPSAMLI BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin