CHAP4

21 4 14
                                    

Skip

Setelah 15 minit mencari, tiba2 kedengaran suara Jungkook memanggil mereka semua dgn nyaring sekali, tidak jauh dari tapak perkhemahan mereka itu.

Jin, Yoongi, Namjoon dan Taehyung segera berlari kearah suara Hoseok dan Jungkook yang memanggil mereka.

"Wae? Dah jumpa Jimin ker?" Sebaik sahaja mendekati Hoseok dan Jungkook, Yoongi yg plg risau menyoal dahulu. *guys yoonmin is real😍*

"Jeo... Jeogiyo.." Hoseok menunjukkan jarinya kearah depan.

Kesemua mereka menoleh kearah tempat yg tlh ditunjuk oleh Hoseok.

Terdapat sekujur tubuh yg sdg tertiarap dihadapan mereka. Hoseok dan Jungkook yakin sekali yg tubuh itu milik Jimin.

Perlahan2 Yoongi mendekati tubuh Jimin yg tidak bergerak itu. Lampu suluh ditangannya diserahkan kepada Jin.

"Jimin-ah.." Yoongi melutut disebelah Jimin. Kedua2 belah tangannya bersedia untuk memusingkan badan Jimin itu. Yg lain hnya mampu menunggu sahaja.

Sebaik sahaja tubuh Jimin diterbalikkan, alangkah terkejutnya Yoongi dan yg lain.

Mata mereka membulat besar dan masing2 mula menekup mulut. Nafas mereka mula tidak keruan, turun naik. Mata mula memerah. Yoongi yg sdg memangku Jimin mula menangis semula. Dia mengalah.

"ANDWAE!! WAE JIMIN?! WAE!?" Yoongi menjerit. Tubuh Jimin yg dipangkunya telah menyayat hatinya serta yg lain.

Sebahagian dari organ dalaman Jimin telah habis hilang. Terdapat kesan koyakan di perutnya spt tlh dikoyak oleh sesuatu. Darah tidak berhenti mengalir. Jelas terpancar diwajah Jimin yg tidak bernyawa itu bahawa dia telah dibunuh dgn ngeri. Terlalu ngeri.

Jin, Hoseok, Namjoon dan Taehyung yg juga sudah tewas dgn air mata mendekati, melutut dihadapan tubuh Jimin yg dipangku oleh Yoongi. Jungkook pula masih berdiri ditempatnya. Langsung tidak mahu berganjak.

Perlahan2 setitis air mata menuruni dari tubir mata Jungkook yg masih lagi menatap wajah Jimin yg sudah tidak bernyawa itu.

"Jimin... Siapa yg buat kau macam ni? Apa salah kau? Wae dangsineun?" Jin memegang pipi mulus Jimin itu.

"Jimin hyung.. Rest in peace.." Ujar Jungkool perlahan lalu kakinya melangkah pergi. Berlari semakin jauh kedlm hutan tna memikirkan yg bahaya sdg menantinya.

"Kook-ah! Jgn masuk! Woi! Paboya!" Taehyung yg perasan melihat Jungkook lsri masuk kedlm hutan itu, mula mengejar Jungkook.

"Yoongi, Hobie, korang dua bawak Jimin masuk dlm kereta kau.. Aku dgn Namjoon ikut V kejar Kookie.. Lepas ni kita keluar dri hutan ni.." Jin berdiri bersama dgn Namjoon lalu mereka berdua berlari kearah tempat Jungkook lari tadi.

Yoongi dan Hoseok melihat sahaja Jin dan Namjoon yg sudahpun mengejar Taehyung utk mencari Jungkook.

"Hyung.. Khaja.." Hoseok berkata lemah. Wajah Yoongi yg basah dek air mata dipandang sayu.

Yoongi memandang wajah Hoseok sekejap lalu memandang semula wajah polos Jimin yang masih dipangkuannya.

Walaupun keadaan Jimin itu kelihatan ngeri dan meloyakan tetapi Yoongi tidak memperdulikan ttg itu. Dia sudah pun berlumuran dgn darah Jimin.

Kemudian tubuh Jimin diangkat serentak oleh Yoongi dan Hoseok dan diletakkan di dlm kereta milik Yoongi.

Dia tidak memperdulikan lagi jika keretanya itu kotor. Yang dia fikir sekarang, dia mahu membawa Jimin pulang biarpun sudah tidak bernyawa.

Tiba2, Yoongi dan Hoseok merasaspt ada sesuatu melintas laju di belakang mereka.

Yoongi memandang wajah Hoseok dgn pandangan terkejut. Hoseok membalas pandangan Yoongi itu lalu kedua2 mereka memandang serentak kearah belakang.

Tiada apa-apa. Yang ada hanyalah khemah yang masih teguh berdiri dan api yang masih lagi membara dgn marak.

"Hyung.. Mwoya?" Soal Hoseok lalu menutup pintu kereta. Yoongi melangkah setapak kehadapan dam diikuti oleh Hoseok.

"Tak tahu.." Balas Yoongi pendek.

"Jom ikut diorang cari Jungkook." Sambung Yoongi, mengajak Hoseok utk mencari Jungkook.

Hoseok mengangguk setuju lalu mengeluarkan lampu suluh dari kocek belakang seluarnya. Kedua2 mereka mula berlari kearah hutan.

SKIP

"JUNGKOOK!!! WOI JGN MAIN2LAH TGH MALAM NI!! KAU INGT NI BANDAR KE?! KAU INGT NI DORM KITA KE?!" Taehyung sudah hilang sabar.

Dari tadi dia bersama Jin dan Namjoon mencari Jungkook tetapi tetap tidak ditemui. Kering sudah tekak kerana terlalu lama menjerit.

Sudah terlalu lama dan terlalu ke dalam mereka bertiga mencari Jungkook. Cahaya lampu suluh pula samar2 menerangi jalan mereka. Hnya itu sahaja yg menjadi penerang jalan mereka.

"Jeon Jungkook! Woi sudahlah! Kau nak jadi macam Jimin jugak ke?" Jin sudah tidal tahan dgn perangai Jungkook yg degil dan keras kepala itu.

'Ni semua salah kau.. Sekarang kau nak buat hal pulak..' Dengus hati Jin. Tangan kanannya meraup mukanya.

Ketika sibuk mencari-cari Jungkook, tiba2 Taehyung terdengar suara seseorang sdg mengerang kesakitan.

Biarpun bunyinya kecil dan halus, Taehyung ttp jelas mendengar suara itu. Malah dia berasa spt suara itu terasa dekat dgnnya.

Dan Ya! Dia yakin! Dia yakin sangat2 bahawa suara itu... Milik Jungkook!

TBC

MACAM MANA FF NI..AUTHOR RASA MACAM MAKIN BORED KAN...HUAAA😭😭

But takpe..author akan perah otak ni bagi idea yg top2 meletop🎉hahaha..btw jgn lupa voment✌ guys..love from army😘

CWB(CHATROOM WTH BANGTAN)

author: annyeong readers😊 naui ff-neun jaemisseoyeo?

YoongSeok: hambar_(_^_)_>

author: fvck off..i not talking to you..😒

Jin: hehh budak kecik..spe ajar kau main sumpah2 niˋ︿ˊ

author: pakcik2 semualah~^O^~

NamVMinKook: shitteu-_-#

author: tgk tu diorang empat yg cursing tu(ಥ_ಥ)

Jungkook: kau yg buat kitorang menyumpahkan..

Hoseok: my hearteu is oh my gawd😥

author: i dont care *terludah dikaki Namjoon*

Namjoon: ewwww NEO!! KAU LUDAH KAT AKU PAHAL!?

author: mian.... *lari sepantas kilat yg kilat sendiri tak boleh kejar*

Yoongi: maaf ye readers..author korang ni lupa makan ubat tadi..jdi sbb itulah dia tak btl ckit hari ni..tgk dia lari pun mengalahkan kura2..😊

author: *tiba2 muncul disebelah Yoongi* ha aa..tpi tak sgka pulak kembar kura2 aku ni boleh bercakap..siap berdiri pulak tu *lap peluh kat bju Yoongi then sambong lari*

Yoongi: kau mmg nak kena *kejar author sambil bawak pan pink milik Jin*

REMEMBER : THE CRUEL JUNGLEWhere stories live. Discover now