제 1 장

740 22 0
                                    

Lassan sétáltam a belváros felé, hogy elintézzek valami fontosat. Pár utcát már megjártam, amikor egy ismerős bandára vetettem tekintetemet, vagy csak káprázott szemmel figyeltem, ahogy elhaladtak mellettem, de nem foglalkoztam a helyzettel, így csak mentem tovább. De ahogy elhaladtam mellettük, véletlenszerűen vállam az övének ütközött, mire automatikusan felé pillantva kértem elnézést. Visszafordulva ütköztem egy embernek, mire ijedten néztem felé, aki éppen el akart kapni.. Hátrébb lépkedve jött közelebb, de gyorsabb tempóba kapcsolva kezdtem el messzebbre futni! Nem érdekelt semmi, csak haladtam előre, minél messzebbre tőle..

×××

  Már nem is tudom mennyi ideig futottam, amikor a kanyarnál elkapta valaki a kezem és magához rántva fogta be a szám, amitől megijedtem és ficánkoltam...

-Cssst... Nyugalom! Csak segíteni szeretnék! -suttogta egy idegen hang, amitől megálltam a ficánkolástól, de még mindig ijedten meredtem magam elé...

-Ahw...-kifújta a levegőjét...-Elenged­lek, de ahhoz meg kell ígérned, hogy nem kiabálsz és nem kezdessz visítani! Oké?? -suttogta, mire bólintottam..-Rendbe­n..-engedte el a szám és ahogy ígértem, teljesítettem..

-Ki vagy és miért akarsz segíteni?? Egyáltalán kik ezek?? -kezdtem a kérdéseimet felé tenni...

-Megértem a félelmeidet, de hidd el nekem, hogy nem valami kedves fickók! ... Téged akarnak!

-Engem?? De mégis miért?? -kérdeztem...

-... A lényeg, hogy nem mászkálhatsz egyedül! Nem biztonságos! -nézett felém és aggódó tekintettel fúrta be magát szemeimbe..

Csak bólintottam ijedten.. Mégis mi történik velem??  

×××

  Valami fura göncöt akasztott rám, amit magamra kellett kapnom és persze a titokzatos napszemüveg sem maradhatott le..

-Még mindig nem feleltél a kérdésemre! -szóltam felé..

-Ők a Fekete Árnyak! -hogy kik??-Gondolom még nem hallottál róluk!-kuncogta el magát, amiért csak kérdő tekintettel figyeltem..

-És az mi?? Valami társaság?? Esetleg valami alakulat?? -kifulladva követtem lépteit..

-Ahogy mondtam, ők egy Maffia banda! Mindenféle dolgokba keverednek, amibe beleavatkozik a rendőrség is! De persze ez mind titokba folyik! Akit kiszemelnek maguknak, arra pályáznak és addig követik, amíg el nem kapják! -magyarázni kezdte, amit be kell vallanom, eléggé meglepett..

-Ééés... Mit csinálnak azokkal a ... khm... Kiszemeltekkel??-tet­tem fel egy újabb kérdést..

-Ami eszükbe jut! Ezért is vagyunk mi, akik megvédenek! -mosolyogva pillantott felém, majd vissza előre..

-Haaa... Nem veszi s...

-Tegezz! -kérte...

-Oo..ké! -suttogtam..-Kezdjük­ az egész találkozásos sztorit előről! A nevem HaYoung!-nyújtottam felé a kezem és egy kérdő tekintettel találtam szembe magam...

-Mi nem szoktunk kezet fogni! -lejjebb engedte kezem és tovább sétált.. Persze lépkedtem utána..

-Egyébként Jungkook vagyok! -zsebre tette a kezét...

-Pontosabban mivel is foglalkoztok?? Vagy talán túl sokat kérdezek?? Szólj, ha így van!

-Örülök, hogy ennyire kíváncsivá tettelek téged, de sajnálom! Nem árulhatok el sokat!-mosolyra vonta arcát, amíg felém pillantott..

-Aishh! -sóhajtottam...  

×××

  Pár métert még sétáltunk és egyre bentebb mentünk az erdő felé... Egy pillanatra megálltam és az égre néztem. A fent akadó falevelek hullottak le a földre. Nagyot nyeltem a gondolatoktól.. Mit keresnénk egy elhagyatott erdőben?? Csak egy lépést tettem hátra.

-Mi a baj?? -megállt és hátra pillantott..

-Mit keresünk itt??-tettem még egy lépést..
Teljes testével felém fordult és közelebb lépdelt. Ismét nagyot nyeltem, de már nem bírtam megmozdulni.

-Nem kell félni, nem tesz jót! -mosolyra húzta a száját és a kezemet megérintve húzott beljebb, miközben a szemembe nézett... Hátra lépdelt, míg én előre.

Addig, amíg el nem értünk egy régi faházat, amit már az idő megevett.. Már a bátorságom is kezdett visszatérni, de még mindig értetlenül néztem.. A bejárati ajtaját is átléptük, majd elengedte a kezem és megfordult egy pillanatra, amíg egy régi asztalhoz indult, majd vissza hozzám, kezében egy papírral és egy tollal...

-Aa..az minek??-hadartam és a kezében lévő tárgyakra mutattam..

-Ez csak egy úgynevezett "Szerződés", de nem pontosan az! -magyarázta..

-Mire kell az?? -kérdeztem..

-Csakhogy.... Inkább gyere velem!

-Mégis hova megyünk?? -tettem fel újra...

Elindult egy ajtó felé, átlépte, majd én is és már 8 személyt megpillantva álltam meg...

-Tőlük nem kell félned, ugyanúgy mint tőlem! Ők is segítenek és vigyáznak rád! Hiszen ezért vagyunk! -közelebb ment, viszont én csak követtem..  

×××

-Nem történt semmi komoly??-kérdezte egy rövid barnás árnyalatú srác...

-HaYoung! Ő itt Jin! Nagyon aggódik mások éppségéért!

-Haha...-mosolyogtam­..-Tökéletesen vagyok! Szerencsére Jungkook elhúzott a bajtól!-mosolyogtam az orrom alatt, alig észrevehetően..

-A többiek pedig Jaehwa, Suga, Hoseok, Doyeon, Taehyung, Namjoon és Jimin! -mutatta be a többieket is...

-Nagyon örülök, hogy megismerhettelek srácok, de már rég otthon kellene lennem! A szüleim már várnak rám! -" siránkozóan" néztem feléjük...

-Sajnálom HaYoung, de nem mehetsz haza! -lehajtott fejjel közölte velem Doyeon...

-M..Miégis miért??-kérdeztem...

-...Ezt nehéz lenne... elmagyarázni! -szólt közbe Namjoon..

-Inkább foglalj helyet! -mondta Jungkook...

-Neem!! Nekem már otthon lenne a helyem!! -kezdtem kiakadni.

-Meg kell értened, hogy nem lehet! -mondta Jungkook a szemembe nézve..  

  ×××

  A faházban üldögélve néztem magam elé, amíg a többiek csak sétálgattak ide-oda és már a szememnek fájt...

-.. Ha jól értem, akkor vannak ezek a Fekete Árnyak nevezetű maffiák, akik rám vadásznak..

-Így is van! Ezért sem léphetsz ki! -magyarázta el Jimin...

-De mit akarhatnak egy ilyen lánytól?? -kérdeztem...

-Általában drogot adnak és kihasználják, amíg nem önmagad vagy! -magyarázta Suga...
Rögtön összehúzódtam..

-A legrosszabbik eset, hogy megölnek! -nyomban a nyakamra fogtam és ijedten néztem rájuk...

-Ne ijezgessétek! Szegény már így is nagyon fél! -szólt a többiekre...

-Ez csak az igazság! De csak felkészítettem a rosszabbra! -válaszolt Suga...

-Srácok! Ne veszekedjetek, hanem inkább gondolkozzuk, hogyan tudnánk megvédeni HaYoung-ot! -mondta Jaehwa..

-M...megvédeni??? Nem lesz túl veszélyes??-kérdezte­m...

-Bízz bennünk! -nyugtatott Doyeon..

Csak néztem és gondolkoztam... Félek.. mi lesz, ha valami baj történik??
    

Dream × Jungkook FanfictionWhere stories live. Discover now