제 15 장

102 6 0
                                    

Miután megérkeztünk, nemsokkal utánunk érkezett meg Jungkook is, Suga és Doyeon társaságában. Ahogy elnézem, nem a legjobb pillanatban kerültek vissza.

-..Mit tehettem volna?? Hagytam volna elmenekülni?? -vonta kérdőre Suga mérgelődően Jungkookra pillantva.

-Nem, igazad van! Jobb, ha most ledőlök egy kicsit. Iszonyatosan fáj a fejem! -amint befejezte mondatát már itt sem volt és a falak közt tűnt el, mintha magába szívta volna a most felkavart srácot.

-Itt meg mi történik?? -beljebb voszolja magát Namjoon és vonja kérdőre a most érkezőket, Doyeont és Sugát.

-Megjelent..-válaszára lehajtotta fejét és valami másra terelte el a témát.-Hogy megy HaYoung kiképzése??

-Mondd el Doyeon! Nem titkolhatjuk el, főleg nem a védelmezők között! -bíztatni kezdte társát, Suga.

Mély levegőt vesz és reszketni kezd.

-HaYoungot akarják! Minél hamarabb, mielőtt még az egész nemzetet kiírtaná! -hangja is megremegett.

Viszont a többiek arckifejezése nem a legaranyosabb és a legkedvesebbet fejezték ki, hanem a rettenetességet, a szörnyűséget. A többiekhez képest nyugodt maradtam. Ha az kell, hogy elkapjanak... Legyen!

Idegesen fordultam el és sietős léptekkel indultam a saját kiszabott szobámba. Nem hagyom, hogy nyerjen! A telefonom megrezzent, mire felé kaptam tekintetem és értetlenül indulok meg felé. A kijelzője felvillant. Képernyőjén végig húztam ujjam és az üzenet ablakra kattintottam.

 Képernyőjén végig húztam ujjam és az üzenet ablakra kattintottam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Micsoda?? Ezt meg ... ho...

Körbenéztem. Mögöttem állt. Hirtelen megugrottam, morcos tekintetét látva.

-Kopogni még nem tanultál meg?? -tettem fel kérdésemet, amint szívemre helyeztem a kezemben szorított telefont.

Közelebb lépett felém és még mérgesebben mélyesztette belém szemeit. Szinte már a fal hidegét éreztem a hátamon végig siklani. Teljes testével szorít az egy pontra.

-Mit mű...-mutatóujját a számra helyezi, ezzel is csendre int.

-Tudom mi jár a fejedbe, de rögtön felejtsd el! Nem hagyom, hogy kockáztasd magad! -hangja aggódást mutat, de arcizmai megfeszülnek.

-Nem hagyhatom, hogy nyerjenek! Nem fogok ölve tett kézzel várni, amíg le nem száll szándékairól! -nyugodt maradok.

-Ezzel biztosítod az akaratát! Kérlek..-nyel egy nagyot és halkabb lett.-Hagyj fel ezzel és bízd ránk!

-Sajnálom, Jungkook! De nem fogom kimutatni, mennyire rettegek a döntésemtől. Ideje felnőnöm és cselekednem! -mellkasánál fogva taszítottam el magamtól és hagytam magam mögött a már teljesen elmérgesedett és elkeseredett személyt.

Jaehwa és Doyeon munkálatai felé vettem az irányt. Lépteimet szaporábbra vettem és egy se perc alatt már magam mögött záródott az ajtó.

-Hűha.. Mennyire fejlett egy technika! -az ajtóra lestem, majd vissza a valóságba.

Most célba vettem az asztalukat, ahol kötegekben álltak a papírok. Néhány példány a földön fetrengett. Alaposan körbe kutattam, valami hasznosabb információk után. Majd nemsokkal később megtaláltam, amit kerestem. Szememmel végig futtattam a sorokat.

-"...Feladatunként megvédeni az újdonsült leányt, akinek a szüleit nemrégiben kapták el és záratták be." ... Hogyan?? A szüleim... -nagy szemekkel meredtem a papírra, ahogy visszaolvastam újra és újra.

A kezemben elhelyezkedő papírról eltekintettem és még mindig hihetetlennek találtam. A szüleim életben vannak?!

Dream × Jungkook FanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora