,,Martinusi.."chvěl se mi hlas.
,, Ano?"nespouštěl ze mě oči, stále měl na mě položenou ruku a z jeho očí jsem přečetla,že se na něco těší. A já moc dobře věděla na co. Ale ne. To prostě nejde. Ano,je mi 15 ale tak nemusím o to přijít hned první den.,,Ještě ne."pípla jsem.
,, Proč?"byl zklamaný.
,,Nejsem připravená."až pak jsem si uvědomila, že je tam s námi i Marcus. Nic neříkal a já na něj úplně zapomněla.,,Jdu spát,dobrou noc. "rychle jsem se zvedla a šla spát.
Nemohla jsem usnout. Co když je teď na mě Martinus naštvaný?Co když mě už nebude mít rád? Achjo.
Zrovna když se mi z očí začaly koulet slzy,Martinus otevřel dveře naší ložnice.,, Spíš?"promluvil na mě.
,,Ne."
,,Jak to?"
,,Nejde to."
,, Proč?"
,,Myslím, že už to půjde .dobrou noc."Další půl hodinu jsem musela jen tak ležet a dělat že už spím,pak jsem se zvedla a šla se podívat za Macem.
Seděl u televize a koukal na nějaký seriál. Hned jak si mě všiml,televizi vypl a začal mluvit.
,,Co to bylo?"čekala jsem teda jinou otázku. A hlavně jsem vůbec nečekala, že se bude Marcus Gunnarsen smát. Divný ale zároveň hezký pohled.
Jen jsem pokrčila rameny,sama jsem nevěděla,co to do Martinuse vjelo.
,,Asi se zbláznil."usmála jsem se.
,,A jaktože nespíš?"
,,Nešlo to. Pořád mám v hlavě Tinuse. Možná jsem se s ním měla vyspat. Možná by teď nebyl naštvaný."
,,On není naštvaný. Proč by sakra byl?"
,, Nevím, vypadalo to tak."
,, Prosím tě,už to neřeš. Máte na to celý život. Můžeš si vybrat někoho jinýho. Hlavně ho musíš milovat a musíš být na to připravená. Nemůžeš to prostě jen tak udělat. Rozumíš mi?"
,,Myslím že jo."
,,Tak fajn, hlavně si to nevyčítej. Martinus se dneska fakt zachoval jako debil..." Nedořekl to, protože jsem mu do toho skočila.
,,Ne,to já se zachovala jako debil."
,,Ty za nic nemůžeš. Je mu 16. Hádej, myslíš že už to měl?"
,,Ehm jo."
,, Tak to jsi na omylu,zlato."
Počkat, jako vážně?Mám se ho zeptat jak je na tom on?Nebo co mu mám na tohle asi říct?!
,,A ty..?"
,,Jsme na tom s bráškou stejně."
No super. Nezkušení Gunnarsenovi plus úplně vymatlaná holka z Česka. To bude ještě vtipný.
ČTEŠ
you're my drug {martinus gunnarsen}
FanfictionDal mi úplně všechno, co jsem kdy chtěla. Lásku, vášeň, dobrodružství a dokonce i trošičku nebezpečí. Nikdy jsem nemilovala nikoho tak moc jako právě jeho....