Friend, please

61 4 2
                                    


"T-Tylere!" vyhrknul jsem. Musel se pěkně leknout, protože vyskočil a otočil se rychle na mě. Všiml jsem si, že si rychle vzal tričko, abych nezaznamenal jeho dost viditelná žebra, ale moc to nepomohlo. "...Jak dlouho už tohle děláš?" zeptal jsem se potichu. Tyler nechápal. "O-O čem t-to mluvíš..?" odpověděl nervózně. "Jak dlouho tohle děláš KURVA!?" už jsem zařval. Tyler se lekl a couvnul. Začal se třást. Nikdy jsem na něj hlas nezvýšil. Nikdy... "Mluv..." řekl jsem už ustaraně, pomalu jsem to už vzdával... "P-Pár měsíců..." vykoktal. "Kdo o tom ví" zeptal jsem se dost chladným tónem. "Josh... o-on mi říkal ať něco sním... a když se mu to povedlo, tak když spal jsem to v-vyzvracel... o-o tom už nevěděl" začal se klepat a držet si kolena. Proč mi to neřekl.... proč mi to tajil... proč to dělal... "Tylere... proč.... proč jsi to dělal!?" trochu jsem zvýšil hlas. Byl jsem naštvaný, zmatený, zklamaný a hlavně jsem měl strach... "Šikana, kvůli vzhledu, orientaci a tak..." ukázal své jizvy na bocích. Řezal se.... "Měl jsi mi to říct... Mohli jsme s tím něco udělat... Není správné to takhle řešit!" vykřiknul jsem. "Hlavně že ty své problémy řešíš tím, že se řežeš!" vyštěknul po mně. Zmlknul jsem. Měl pravdu... Kamaráde... Prosím.... "Nech mě být!" dodal. Ne. Nemohl jsem ho tu takhle nechat. Napsal jsem Joshovi SMS, co se stalo. "Franku, NE!" "Už toho bylo dost Tylere! Tohle si nesmíš dělat!" "D-Dobře j-já přestanu!" začaly mu téct slzy. Nastavil jsem náruč a Ty mě pevně objal. "A-Ale slib že se už NIKDY neřízneš..." zamumlal mi do hrudi. Vydechnul jsem. "Slibuji"

Po 10 minutách tu byl Josh. Se Zackem vběhnul do koupelny, celý zděšený. Vysvětlil jsem mu, že je všechno v pohodě. "Tylere, vím, že si slíbil, že to už neuděláš, ale budeš muset jít k psychiatrovi..." řekl Zack svému, mladšímu ale méně dospělému bráchovi. Tyler vzlyknul, ale nemohli jsme nic dělat. Bylo to pro jeho dobro. "Už jsme se domluvili na první schůzku, půjdeš tam pozítří. Budeš chodit k doktoru Torovi" řekl Josh. Tyler se tvářil vážně, ale uvnitř byl šťastný, že jeho doktor je někdo, koho zná a někdo kdo mu porozumí. "Ty, Tyjo. Pojď na Taco, ať se ti zlepší nálada a trochu přibereš. Není dobré být takhle vyhublý..." řekl Josh smutně. Tyler kývnul a objal ho. Zaslechl jsem neslyšitelné 'miluju tě' do Joshovo hrudi. "Já tebe taky, Tyjo..."

Tyler byl s Joshem, Zack je doma, je asi 9 večer a já nemám co dělat. Rozhodnul jsem se, že půjdu ven. Vzal jsem si dlouhé černé tričko, mikinu Avantasia, džíny roztrhané na kolenou a šedou čepici. Vyrazil jsem ven. Byla tma a zima, zapálil jsem si a procházel jsem se. Šel jsem parkem, kde jsem típnul cígo a stoupnul si ke stromu. Měl jsem divný pocit, že mě někdo sleduje... Zaznamenal jsem, jak mě někdo chytil pevně za ruku a zatáhnul mě do temné uličky. Snažil jsem se utéct, ale byl jsem slabý. "mám hlad..." řekl můj únosce. Jeho hlas byl jemný. Byl to rozhodně klučičí hlas a mladý. Zasvítil jsem mu mobilem do obličeje... ne... to je on. Než jsem se nadál, zakousl se mi do krku. syknul jsem bolestí. Ten klučina spokojeně nasával mojí krev. Rozklepaly se mi nohy. Strachem. Ale.. bylo to i příjemné. Po asi minutě se ode mně ten kluk odtáhnul a dýchal mi na krk. "Děkuju..." zašeptal, políbil mě jemně na krk a zmizel. Co to kurva bylo. A proč by tohle Gerard udělal. Proč mě kousnul a sál mi krev... Nemůže být upír... Upíři neexistují! Nebo ano..? V hlavě mi znělo tolik otázek. 

Vrátil jsem se domů, byl jsem už docela unavený a tak jsem lehnul do postele. Přišla mi zpráva od Tylera. 

TyjØ💀: Ahoj. Večer s Joshem byl super. Dík, že si mě nenechal chcípnout... 

Frankie🐶: To nic, pro nejlepšího kamaráda cokoli ;)

  TyjØ💀: jen jsem tě chtěl varovat no... Když jsme šli s Joshem domů, viděl jsem asi Gerarda...

 Frankie🐶: ..?

  TyjØ💀: Nevím... měl rudé oči. Jinak byl ve tmě. Jen když jsem šel na to místo, kde stál, byla na zemi krev. Chci jen, abys byl opatrný. Nechci, aby tě napadl

Už se stalo... teda téměř.

   Frankie🐶: Jo dík za varování

Odložil jsem mobil. Takže... Je pravda, že ten kluk, co mi dneska ve škole zachránil prdel před Stanem, Gerard... je upír? Radši jsem nad tím moc nepřemýšlel. Rychle jsem usnul. Bylo na mě toho dneska moc....

Takžé, další část je tu!

Jen aby jste si moc nestěžovali, že je to Frerard a žádný Frerard tu není, tak tu jeden už trošičku je :3

Ale nebojte, v dalších dílech toho bude víc a víc

BlurrySinKillBlood

 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 18, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sweet Dreams Are Made of This [Frerard]Where stories live. Discover now