Το άρθρο της εφημερίδας.

2.9K 503 157
                                    

ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΕΚΡΟΣ Ο NORTH FINNLAND ΧΘΕΣ ΤΟ ΠΡΩΙ.

Ο 18-χρόνος γιος του Gavin Finnland, δισεκατομμυριούχου επιχειρηματία, North Finnland βρέθηκε νεκρός χθες το πρωί στο High School of York. Συγκλονίζουν οι συνεντεύξεις των νέων οι οποίοι τον βρήκαν να κρέμεται στην πόρτα του σχολείου. 

(Πρόσφατη και τελευταία φωτογραφία του North Finnland)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Πρόσφατη και τελευταία φωτογραφία του North Finnland)

Μια τραγωδία έζησαν χθες οι μαθητές και καθηγητές του High School of York. Ο αγαπημένος τους μαθητής, North Finnland, έχασε την ζωή του με έναν απαίσιο τρόπο χθες το πρωί. Αφού είχε μαχαιρωθεί τρεις φορές στο στήθος και δύο στην κοιλία, ο δολοφόνος τον κρέμασε στην είσοδο του σχολείου με ένα χαρτί καρφιτσωμένο στο στήθος του. Η αστυνομία δεν είπε και πολλά σχετικά με αυτό, αλλά μάρτυρες λένε ότι είχε μια ραγισμένη καρδιά ζωγραφισμένη με αίμα πάνω του. 

Μια παρέα μαθητών και δύο καθηγητές ήταν αυτοί που τον βρήκαν σε αυτή την απαίσια και φρικαλέα κατάσταση. Οι καθηγητές κατέθεσαν ό,τι είδαν στην αστυνομία και αρνήθηκαν να τους πάρουμε συνέντευξη, ενώ οι μαθητές και κύριοι μάρτυρες προσπάθησαν να περιγράψουν με λυγμούς το φρικτό γεγονός που έχει κλονίσει όλη την Αγγλία μέσα σε λίγες ώρες. 

"Συνήθως ερχόμαστε νωρίς στο σχολείο, διότι ζούμε μακριά και το λεωφορείο μας φέρνει νωρίς. Περιμέναμε τους καθηγητές να μας ανοίξουν την εξώπορτα και καπνίζαμε εγώ, ο Matt και ο Greg. Όταν ήρθαν και μας βρήκαν έτσι, οι καθηγητές ξεκλείδωσαν και άρχιζαν να μας μαλώνουν. Η Mia, η οποία δεν κάπνιζε και απλά καθόταν μαζί μας, αποφάσισε να πάει μόνη της μέσα. Τότε είναι που ακούσαμε το τσίριγμα της και τρέξαμε να δούμε τι συνέβη," διηγείται η Coleen Jefferson, συμμαθήτρια του θύματος και μάρτυρας. "Όταν τον είδαμε κι εμείς έτσι, τρομάξαμε. Η κύρια Collins, κάλεσε αμέσως την αστυνομία, ενώ ο κύριος Lee, μας φώναζε να μην κοιτάμε και να κάνουμε πίσω. Ήταν πραγματικά απαίσιο. Όλη η είσοδος είχε γεμίσει αίματα και το σώμα του North ήταν αγνώριστο. Είχε κι εκείνη την ζωγραφιά στο στήθος του, μια ραγισμένη καρδιά. Μέχρι που να έρθει η αστυνομία, προσπαθούσαμε θα καθησυχάσουμε την Mia. Τα είχαμε χαμένα. Λυπάμαι για τον North, ήταν καλό παιδί. Όλοι τον σεβόμασταν και τον αγαπούσαμε. Δεν μπορώ να φανταστώ ποιος θα ήθελε να του κάνει κάτι τέτοιο."

Με δάκρυα στα μάτια και με χέρια να τρέμουν, η νεαρή Coleen Jefferson μας διηγήθηκε την απαίσια εμπειρία της. Τα υπόλοιπα παιδιά απλά άκουγαν και κουνούσαν το κεφάλι τους κάθολη την συνέντευξη. Ήταν απαίσιο αυτό που έζησαν και είδαν μόλις σε τέτοια ηλικία.

Η αστυνομία δεν έχει ανακοινώσει τίποτα ακόμη, κάνοντας μας να πιστέψουμε ότι δεν έχει κανένα στοιχείο για τον τραγικό θάνατο του νεαρού North Finnland. Το μόνο που ξέρουμε είναι ότι το High School of York θα κλείσει μετά από μια έκτακτη συνέλευση του δημάρχου με το εκπαιδευτικό συμβούλιο. Δεν είναι γνωστό για πόσο καιρό, αλλά μετά από την επέμβαση του κύριου Gavin Finnland, είναι αναμενόμενο ότι το σχολείο δεν θα ξανανοίξει εξαιτίας αυτής της τραγωδίας.

"Ο γιος μου είχε σχέδια για την ζωή του. Θλίβομαι που τελείωσε με αυτόν τον φρικτό τρόπο. Θα κάνω τα πάντα για να συνεχίσω αυτό που πάντα ήθελε να κάνει, να αλλάξει τον κόσμο. Μέχρι στιγμής αρκεί να βρούμε τον υπεύθυνο για την δολοφονία του και να τον τιμωρήσει ο νόμος όπως πρέπει. O North Finnland ζει στις καρδιές μας για πάντα," λέει ο πατέρας του πληγωμένος μπροστά στις κάμερες.

Είναι στα χέρια της αστυνομίας να βρει τον δράστη και να τον τιμωρήσει για το φρικτό του έγκλημα. Ο πόνος που προκάλεσε με αυτή την δολοφονία θα είναι για πάντα σαν ένα γκρι σύννεφο πάνω από το York. Ας ελπίσουμε ότι όλο αυτό θα τελειώσει σύντομα και η δικαιοσύνη θα αναπαύσει την ψυχή του νεαρού North Finnland με ειρήνη. 

-John Lucas for York's Daily Newspaper, 12th March

Ghosted [✔]Where stories live. Discover now