Η δίκη είχε τελειώσει πια. Η θεία της Cat πήρε τα λεφτά της σαν λυσσασμένη και άντε, έδωσε λίγα στην ανιψιά της, διότι χωρίς εκείνη δεν θα τα είχε κερδίσει. Ψίχουλα ήταν όμως. Η Cat βέβαια δεν έφερνε αντίρρηση, όχι μετά από το σχέδιο που είχε καταστρώσει με τον North. Έπρεπε να είναι πολύ προσεκτική να μην καταλάβει κανείς το έγκλημα που θα διέπραττε για... ένα φάντασμα.
Το ίδιο βράδυ είπε στην θεία της ότι θα βρισκόταν με τον όμορφο νεαρό νοσοκόμο Tom, οπότε εκείνη δεν της έδωσε σημασία. Είχε κανονίσει βραδιά πόκερ με τις φίλες της, οπότε καλύτερα για εκείνη να μην είχε την ενοχλητική ανιψιά της στα πόδια. Και τώρα με τόσα λεφτά στην τσέπη της, θα ήταν ευλογία για εκείνη να έβρισκε η Cat ένα αγόρι να μείνει μαζί του για να την ξεφορτωθεί.
Η Cat παρκάρει το μηχανάκι της λίγα μέτρα μακριά από το Finnland High School of York και κρεμάει το κράνος της στο τιμόνι. Φτιάχνει τα μαύρα μαλλιά της, όταν χτυπάει το κινητό της και αναγκάζεται να το σηκώσει πανικόβλητη, χωρίς να δει το ID του τηλεφωνητή.
"Ναι, Cat, ενοχλώ;" ακούει την φωνή του Tom στην άλλη γραμμή.
"Όχι, όχι, όχι, όλα καλά," απαντά με ένα ελαφρύ γέλιο στο τέλος και στέκεται στην θέση της, κοιτώντας γύρω-γύρω.
"Πως είσαι, όλα καλά; Έχεις βγει;" ρωτάει εκείνος και καθαρίζει τον λαιμό του, σαν να μετανιώνει που την "πιέζει" τόσο.
"Ναι, θα πάω απόψε σε μια φίλη μου να την βοηθήσω με κάτι ασκήσεις," λέει η Cat, χωρίς ενοχές που λέει ψέματα.
Άλλα μάλλον καλύτερα έτσι. Δεν θέλει να μπλέξει τον Tom τώρα που όλα πάνε καλά μεταξύ τους. Μπορεί να το πάνε πολύ αργά, αλλά μετά τις εμπειρίες της στην Αμερική, προτιμά αυτό παρά να βιάζεται.
"Α, οκ. Ήθελα απλά να σε ρωτήσω άμα είσαι ελεύθερη αύριο βράδυ."
"Εμ..." κάνει μια παύση για να σκεφτεί, "ναι, είμαι. Να έρθω εγώ κάπου ή θα με πάρεις εσύ;"
"Βασικά σκεφτόμουν να έρθεις εσύ από το σπίτι μου να σου μαγειρέψω καμιά σπεσιαλιτέ μου," ανακοινώνει άβολα ο Tom, ξέροντας πόσο δύσκολο είναι αυτό που ζητάει από την Cat.
Εκείνη κατεβάζει το κεφάλι και κλείνει τα μάτια για να ξεφυσήξει αθόρυβα όλο το περίσσιο οξυγόνο μέσα της. Κλωτσάει μια πέτρα στον θάμνο μπροστά της και ανοίγει τα μάτια για να αντικρίσει τον σκοτεινό ουρανό.
"Εντάξει. Απλά στείλε μου την διεύθυνση σου και θα περάσω αύριο κατά τις 8," ανακοινώνει η Cat χωρίς μετάνοιες και χαμογελάει ανακουφιστικά με τον εαυτό της, "και άμα σε πάρει η θεία μου, πες της ότι είμαι σε σένα. Καληνύχτα, Tom."
ESTÁS LEYENDO
Ghosted [✔]
ParanormalHR: #2 in Paranormal Completed✔ Ο North Finnland ήταν το αστέρι του σχολείου. Ήταν από τους καλύτερους μαθητές, αλλά και το πιο bad boy. Στους καθηγητές ήταν το γλυκό αγόρι, στους συμμαθητές του έσβηνε το τσιγάρο του στο δέρμα τους. Όλοι αναγκαστικ...