Η Cat χτυπάει νευρικά το πόδι της στο πάτωμα του γραφείου του διευθυντή, ενώ προσπαθεί να συγκεντρωθεί και να συμπληρώσει το χαρτί με κάποιες ερωτήσεις. Το χέρι της τρέμει, ενώ ανατριχιάζει με κάθε κρύο αεράκι που φυσά από το ανοιχτό παράθυρο. Είναι απαίσιο αυτό το συναίσθημα που την έχει καταλαμβάνει. Δεν ξέρει τι της συμβαίνει...
"Δεσποινίς West;" ρωτάει ο διευθυντής Ronan και επαναφέρει την Cat πίσω στην πραγματικότητα. "Τελειώσατε με το χαρτί;"
"Εμ... όχι," απαντά με ένα μουρμουρητό και καθαρίζει τον λαιμό της αμήχανα.
"Σύντομα, παρακαλώ."
Η Cat κουνά το κεφάλι της καταφατικά και κοιτά το χαρτί στα μπούτια της. Ανοιγοκλείνει τα μάτια κάμποσες φορές και καταφέρνει να συγκεντρωθεί να απαντήσει στις σχετικές ερωτήσεις. Το ρολόι το οποίο χτυπά αυστηρά στον τοίχο, την αγχώνει, ενώ η αύρα παραμένει αμήχανη.
"Ηρέμησε, Cat. Πρέπει να ηρεμήσεις," σκέφτεται και παίρνει μια βαθιά ανάσα.
Σε λιγότερο από πέντε λεπτά καταφέρνει να το τελειώσει και να βγάλει από το μυαλό της, την εικόνα του νεκρού αγοριού, North Finnland. Το κρύο χέρι, το χλωμό δέρμα, η περίεργη αύρα, όλα εξηγούνται τώρα. Αλλά αυτό θα το πίστευε κανείς μόνο αν ήταν ένα βιβλίο ή και ταινία. Πφστ, σιγά που υπάρχουν φαντάσματα κιόλας.
Σηκώνεται όρθια και σιωπηλή αφήνει το χαρτί στο γραφείο του διευθυντή. Εκείνος την κοιτά σκεφτικός και όταν του χαμόγελα η Cat, αυτός δεν ανταποδίδει. Μόλις είναι έτοιμη να φύγει, την αρπάζει από τον καρπό του χεριού και την σταματά.
"Ο North Finnland... σε πιστεύω, αλλά κανείς άλλος δεν θα το κάνει. Μην το αφήσεις έτσι όμως," της λέει και η Cat τον κοιτά αινιγματικά.
"Τον έχετε δει κι εσείς;" ρωτά όλο ενδιαφέρον.
"Δεν είπα κάτι τέτοιο. Πρόσεχε, νεαρή. Απλά πρόσεχε...," ψιθυρίζει ο Ronan και συνεχίζει να κοιτά τα χαρτιά τόσο συγκεντρωμένος, που θα ήταν αγένεια να τον ενοχλούσε κανείς.
Η Cat παίρνει μια βαθιά ανάσα και αποφασίζει να φύγει, χωρίς να συνεχίσει αυτή την άβολη συζήτηση περί νεκρών και φαντασμάτων. Είναι απλά τόσο περίεργο που ο ίδιος ο διευθυντής της είπε κάτι τέτοιο. Μήπως ξέρει κάτι και δεν το μοιράζεται μαζί της για κάποιο λόγο;
"Δεν πρέπει να τον περιλάβω σε αυτή την υπόθεση," σκέφτεται η Cat, καθώς βγαίνει από το γραφείο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ghosted [✔]
ParanormalHR: #2 in Paranormal Completed✔ Ο North Finnland ήταν το αστέρι του σχολείου. Ήταν από τους καλύτερους μαθητές, αλλά και το πιο bad boy. Στους καθηγητές ήταν το γλυκό αγόρι, στους συμμαθητές του έσβηνε το τσιγάρο του στο δέρμα τους. Όλοι αναγκαστικ...