Το "θέμα".

1.2K 279 59
                                    

Το North Finnland High School Of York έχει σημαδευτεί.

Ολοι το ξέρουν ότι ο τραυματισμός του καθηγητή δεν ήταν τυχαίος, ούτε όμως και η πυρκαγιά που ξέσπασε στην βιβλιοθήκη. Πια τα πράγματα έχουν αρχίσει να μοιάζουν τρομακτικά. Είναι πλέον σίγουρο ότι αυτό το σχολείο είναι... στοιχειωμένο.

Τα στοιχεία είναι λίγα. Οι μάρτυρες λιγότεροι. Οι υποψίες αρκετές. Αλλοι λένε ότι είναι ο τρελός μπαμπάς του North, άλλοι λένε το πνεύμα του νεκρού αγοριού. Μερικοί δεν αποκλείουν την ιδέα ότι υπάρχει ένας μεγάλος ανταγωνιστής που θέλει να κλείσει το North Finnland High School για τα καλά. Κανείς δεν ξέρει.

Κανείς εκτός από ένα κορίτσι...

Η Cat τρώει τα νύχια της αγχωμένη, ενώ δίπλα κάθεται η θεία της. Αφότου κατάλαβε τι φίδι είναι, δεν την πολυσυμπαθεί, αλλά δεν έχει άλλη επιλογή από το να την ανέχεται. Ή το ζεστό σπίτι ή ο κρύος δρόμος. Ευτυχώς για εκείνη, ο πλούτος την είχε κακομάθει με ένα απαλό κρεβάτι και όχι τσιμέντο.

"Θεία, δεν είναι ανάγκη. Ειλικρινά, ήταν ένα ατύχημα. Δεν φταίει κανείς για εκείνο το τζάμι. Συν ότ-"

"Σουτ, Caitlin. Αν όντως με ένοιαζε η γνώμη σου, δεν θα ήμασταν εδώ," ψιθυρίζει η γριά και της χαρίζει ένα χαμόγελο, όσο για να φανεί στον κόσμο ότι δεν μισεί την ανιψιά της.

Ανήμπορη η Cat να επαναστατήσει, ξαπλώνει πίσω στην καρέκλα και ακουμπά το χέρι της στην πληγή. Είναι καλύτερα και η ανάρρωση μιας εβδομάδας την βοήθησε αρκετά. Αλλά και πάλι ο πόνος είναι εκεί... βασικά, στο μυαλό της.

Αναστενάζει για πολλοστή φορά και ο North περνά το μυαλό της σαν μια σκιά. Όμως εκείνη κλείνει τα μάτια για να τον σκεφτεί καλύτερα. Ξέρει ότι εκείνος κρύβεται πίσω από αυτά τα τρομαχτικά γεγονότα στο σχολείο. Ξέρει ότι ένα φάντασμα το στοιχειώνει. Χαμογελά σε αυτό και νιώθει έναν αγκώνα να την σκουντά.

Ξυπνά από τις σκέψεις και δαγκώνει το κάτω χείλος της βαριεστημένα. Προτιμά να είχε μείνει σπίτι παρά να τρέχει στους δικηγόρους για να μηνύσει το σχολείο για κάτι που δεν φταίει. Η θεία της σηκώνεται και πιάνει από το μπράτσο την ανηψιά της.

"Φρόντισε να με υποστηρίξεις σε αυτό. Έτσι θα πάρεις την δόση των λεφτών που θες για να κάνεις ό,τι γουστάρεις, κατάλαβες;" γρυλίζει η γριά με τρόπο ώστε οι άλλοι να μην καταλάβουν τίποτα.

Η Cat απλά γνεύει το κεφάλι της και ξεφυσά ανυπόμονα. Νιώθει άσχημα που στρέφεται ενάντια στον μπαμπά του καινούργιου φίλου της, αλλά δεν είναι ότι της έχει αφήσει άλλη επιλογή. Δεν θέλει τα λεφτά του, ούτε το μίσος του. Δεν θέλει καν να ανακατευτεί τόσο όσο να μάθει ποια είναι η Cat ο ίδιος ο Gavin Finnland.

Ghosted [✔]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang