"Όχι! Είσαι τρελός;" φωνάζει γελώντας και κοιτάει το τσιγάρο στο χέρι της. "Νόμιζα πως το ήθελες εσύ!"
"Εμ, μήπως είμαι φάντασμα και δεν μπορώ να καπνίσω;" ειρωνεύεται ο North και στριφογυρίζει τα μπλε μάτια του. "Γι'αυτό θα το κάνεις εσύ για μένα."
"Μα, δεν έχω βάλει ποτέ τσιγάρο στα χείλη μου!" επαναστατεί η μαυρομάλλα και το κοιτά σαν να είναι κάποιο μικρό φίδι στα δάχτυλα της.
"Δεν είναι τίποτα. Θα βήξεις λίγο και μετά το συνηθίζεις."
Η Cat συνεχίζει να το βλέπει με αήδια. Γυρνά να δει το αγόρι δίπλα της αβέβαιη και με έναν βαθύ αναστεναγμό, το τοποθετεί ανάμεσα στα ροδοκόκκινα χείλη της. Πριν προλάβει να ανάψει τον αναπτήρα στην άρκη του τσιγάρου, ο North το κάνει για εκείνη με ένα πλάγιο χαμόγελο. Μόλις τραβάει μια τζούρα την ξεφυσά αργά, χωρίς να βγάλει αρκετό καπνό.
"Δεν ρούφηξες αρκετά. Μην το φοβάσαι," λέει ο North και ξαπλώνει πίσω στην ταράτσα ώστε να μπορεί να δει τον ουρανό.
"Καλά, το πάω αργά. Δεν θέλω να πνιγώ," γελά η Cat και ξαναπροσπαθεί με ελάχιστη επιτυχία.
Ξαπλώνει δίπλα στον North και γυρνά να τον δει. Το χλωμό πρόσωπο του φωτίζεται από το φεγγάρι, ενώ τα μάτια του είναι... νεκρά. Μόνο το χρώμα τους αλλάζει διαρκώς, σαν να βλέπει κανείς έναν καταρράκτη. Η Cat αναστενάζει σκεπτικά, ενώ το αγόρι την κοιτά με την άκρη των ματιών του.
"Συγγνώμη, φαντασμόφιλη, θα μου καρφώνεις για πολύ τα μάτια σου πάνω μου;" ρωτά με ειρωνεία εκείνος και γελά.
"Απλά είναι περίεργο που είσαι νεκρός... και σου μιλάω," απαντά σοβαρά η Cat και τραβάει μια τζούρα, πολύ πετυχημένη σε σχέση με τις άλλες δύο. "Είναι σχεδόν τρέλα."
"Σχεδόν," επαναλαμβάνει ο North με μουρμουρητό και κοιτάνε ο ένας τον άλλον στα μάτια. "Το ότι θα σε έπειθα να κλέψεις τον πατέρα μου είναι πιο τρελό."
Οι δύο έφηβοι ξαπλωμένοι στην ταράτσα του σχολείου με τον καπνό του τσιγάρου να εξαφανίζεται στον σκοτεινό ουρανό, γελάνε με τέτοια ειλικρίνεια και χαρά. Σπάνιο πράγμα να βρει κανείς κάτι παρόμοιο.
"Εσύ και η χαζή αγγλική σου προφορά," τον κοροϊδεύει η μαυρομάλλα και του χτυπά το στήθος παιχνιδιάρικα. "Ου, με λένε North Finnland και είμαι νεκρός."
Η προσπάθεια της να τον κάνει να γελάσει με την αγγλική της προφορά είναι καλή. Ο North απλά χαμογελά και στριφογυρίζει τα μάτια του. Δεν θέλει να την κάνει να νιώσει άσχημα που τον πειράζει που είναι νεκρός και εκείνη του το χτυπά. Δεν φταίει η Cat, γιατί να την στεναχωρήσει άσκοπα;
ESTÁS LEYENDO
Ghosted [✔]
ParanormalHR: #2 in Paranormal Completed✔ Ο North Finnland ήταν το αστέρι του σχολείου. Ήταν από τους καλύτερους μαθητές, αλλά και το πιο bad boy. Στους καθηγητές ήταν το γλυκό αγόρι, στους συμμαθητές του έσβηνε το τσιγάρο του στο δέρμα τους. Όλοι αναγκαστικ...