Raeder szemszög
Gyorsan feloldottam a telefonom és rányomtam a chat fej re.
Kim TaeHyung: Jó estét! Ilyenkor nem aludni kéne? 😃😉
Amikor elolvastam az üzentet elmosolyodtam mert hát na...na!
Én: Csókolom! Hát tetszik tudni nem tudtam aludni így néztem a spongyabobot °^°
Kim TaeHyung: Mindent értek 😂
Gondoltam állítok neki is meg megamnak is becenevet. Neki a "TaeTea 😁" becenevet adtam, magamnak a "Spongyáné °^°" -t.
TaeTea 😁: Szeretem a teát 😍😍
Spongyáné°^°: Én spongyabobot °^° xD
TaeTea 😁: Sok boldogságot! XD de nekem majd leragad a szemem szóval megyek aludni! Jó éjt! 😊😉
Spongyáné °^°: Már énis megyek °^° jóéjt! 😊😺
Ezzel letettem a telót , kikapcsoltam a Tv-t és elaludtam.
Reggel ahogy ,mindig kómásan keltem. Elvégeztem a reggeli teendőimet és elindultam dolgozni. Az idő elégge hideg volt, szóval majd szét fagytam. Séta közben csak TaeHyungon-on járt az agyam. Az arcán, a szemén, a hangján, a nevétésén. Mire észbe kaptam beértem a munkahelyemre.
Ma sokkal sokkal hamarabb végeztem mivel Mr. Bunkó paraszt bevágta a durcit és haza ment ,így nekem mára a főnököm szabad napot adott, szóval gyorsan elköszöntem Marika nénitől és már dzsaltam is haza.
A mai napra evést és döglődést terveztem, aminek éppen az első fázisát csináltam, ami a popcorn volt. Kivettem a mikróból a forró és isteni illatú pattogatott kukoricát, majd leültem a kanapéra. Bekapcsoltam a kedvenc filmemet, bebugyoláltam magam a pihe-puha pokrócomba és kezdődhet a második fázis, a döglődés , azaz film nézés.
2 órakkor jelzett a telefonom. Kimasztam a kis "fészkemből" és megnéztem a telefont. Tae írt. JUHUUUU!!! Várj, ennek miért örülök ennyire?
A kérdést letudtam egy vállvonással és feloldottam a készüléket, majd beléptem a messengerbe.TaeTea 😁: Szia 😊😀
Spongyáné °^°: Heloo mizu? 😊
TaeTea 😁: Hát arra gondoltam hogy elmehetnénk ma a parkba sétálni 😅
Most...ez randi? Most kajszi randira hívott?? Áh, biztos nem, csak beképzelem!
Spongyáné °^°: persze, miért ne? Mikor? 😊
TaeTea 😁: hmm...ma 4 kor? A tegnapi kávezónal? 🙂
Spongyáné °^°: megbeszélve! 😉
TaeTea 😁: akkor 4kor! 😁
Spongyáné °^°: rendben ☺️😊
Ezzel eltettem a telót mert már fél három volt, és össze kéne szednem magam mert annak ellenére, hogy ma munkába kellett volna lennem, úgy nézek ki mint egy zombi.
Bementem a fürdőszobába, fogat mostam ugyanis a popcorn darabkák beköltöztek a fogaim közé majd megigazítottam a hajam, ami annyiból állt, hogy felfogtam középen a hajam.
Mikor kiléptem az ajtón ránéztem a faliórára ami 3 órát mutatott. Hát igen sokat szenvedtem a hajammal. Betotyogtam a szobámba majd kinyitottam a ruhás szekrényem. Nosshhh....mit vegyek fel...? Kutattam egy kicsit, majd egy fekete szakadt farmer, egy világos póló és egy szürke pulcsi mellett döntöttem.
Mikor felöltöztem az óra fél négyet mutatott. Éppen időben vagyok. Felvettem a fekete bokacsizmám és a szintén fekete kabátom, a telefonomat zsebre raktam, gyorsan megsimizten a cicámat, majd kiléptem az ajtón.
20 perc gyaloglás után oda értem a kávézó elé. Kicsit siettem, hogy időben ide érjek. Nem akartam elkesni.
5 perc után megláttam Taet befordulni az egyik utcasarkon. Amint megláttam megindultam felé és megöleltem. Nem tudom miért, hisz nemrég találkoztunk. Tae egyből viszonozta az ölelésem aminek nem kicsit örültem. Mint előző ölelkezésünkél, most is beszippantottam férfias illatát.- Szia! - köszöntem neki miután elengedtük egymást.
- Szia! - mondta egy széles mosoly kíséretében. - Mehetünk?
- Igen! - mondtam, majd elindultunk a park felé.
YOU ARE READING
Álom ( BTS V/TaeHyung X Reader )
FanfictionGondolkoztál már azon, hogy milyen lehet az amikor rátalsz a nagy Ő-re? És azon, hogy egy szempillantás alatt elveszítheted, hogy az egyik pillanatban egymás karjaiban mondjátok egymásnak, hogy mennyire szeretitek egymást, a másik pillanatban meg m...