Reader szemszög
Egész nap Lilivel jártuk a helyi a kávézókat annak érdekében, hogy hol kapható a legjobb forrócsoki. A plázában egy rózsaszín falú, virágos csillampóni fing helyen vagyunk jelenleg. Én be se akartam tenni ide a lábam, Lili erőltette. Egyszer egy kezet éreztem meg a vállamon. Megfordultam, majd megláttam Lisát, az egyik munkatársamat.
- Szia /Név/! - mondta majd megölelt.
- Szia Lisa. - köszöntem vissza miközben ölelkeztünk.
- Mi jót csináltok? - tette fel a kérdést Lisa.
- Hát beszélgetünk, kavézunk... tudod egy kávézóban nem sok mindent lehet csinálni.
- Oké oké bocsi. - mondta nevetve - Na mennem, csak megláttalak és gondoltam köszönök. Na sziasztok! - integetett a kislányos vigyorával.
- Szia! - köszöntünk neki egyszerre Lilivel. Visszaültem a székbe majd folytattuk beszélgetést.
- Akkor ezután hova menjünk? - kérdezte Lili.
- Mennyünk már haza... - válaszoltam szenvedősen.
- /Név/ ne legyél már ennyire búvalbaszott! Találsz majd egy IGAZI fiút! - már megint ezt csinálja. Mindíg kiemeli, hogy IGAZI, hogy NEM létezik stb. Én csak megforgattam a szemem majd tovább ittam az italom.
- Szimplán haza akarok menni. Ennyi.
- Oké... szerintem ez az eddigi legjobb! - Lili a forró csokira gondolt.
- Jah... igen... - válaszoltam monoton hangon miközben kedvtelenül kavargattam az italom.
- Nem ízlik?
- De, csak tudod nekem jobban ízlett az a forrócsoki amit munka utána szoktam venni. Az az a hely ahol találko-
- Ne beszéljél már arról a fiúról könyörgöm!!! Nem hiszem el, hogy még mindíg azon a "csodálatos" meg "félisten" faszin jár az eszed aki nem is létezik! Elhiszem, hogy fááj meg hiáányzik, de NEM létezik! - mondta szívembe maró monolgógját, majd belekortyolt az italjába. Meglátott valamit mögödtem, kikerekdtek a szemei majd a rámköpte a szájában lévő forrócsokit.
- Lili... mi a fasz? - megfordultam, hogy megtudjam, hogy mi vagy ki miatt kellett rámköpnie a forrócsokit -ami méregdrága volt-.
Egy magas, barna hajú, barna szemű fiú állt előttem. Arca aranyos és kisfiús volt. Nem... az nem lehet...- Te?
Sziasztok! ^^
Itt is lennék a követkető, khibaszott rövid résszel. Nagyon sajnálom h ilyen rövid részekkel jövök. De oly sokszor ígérgettem h "de ma jön új rész" oszt a szart, de ma tényleg jön egy másik rész!Fighting! 🌵
VOUS LISEZ
Álom ( BTS V/TaeHyung X Reader )
FanfictionGondolkoztál már azon, hogy milyen lehet az amikor rátalsz a nagy Ő-re? És azon, hogy egy szempillantás alatt elveszítheted, hogy az egyik pillanatban egymás karjaiban mondjátok egymásnak, hogy mennyire szeretitek egymást, a másik pillanatban meg m...