Reggel hamarabb keltem mint Tae, szóval úgy gondoltam hogy készítek palacsintát és forró csokit reggelire.
Már sütöttem a palacsinátát amikor két kart éreztem a derekemon amik hátulról öleltek. Kicsit megrezzentem, amin a karok tulajdonosa, Tae, felkuncogott.- Jó reggelt TaeTae. - szólaltam meg, oldalra fordítva a fejem azzal a céllal, hogy megkapjam a "jó reggelt" csókomat.
- Jó reggelt. - mondta, miután megkaptam a csókomat. - Hmmm palacsinta? - kérdezte hozzámbújva.
- Igeeen. Láttad mi van az asztalon? - kérdeztem a gőzölgő forrócsokire célozva.
Tae odakafordította fejét majd megszólalt.- FORRÓ CSOKII! - mondta gyerekes hangon majd levágódott a székre és szürcsölgetni kezdte az italt. A jelenetét mosolyogva néztem végig.
Mikor kész lettek a palacsinták egy másik tányérra tettem a kész étel felét, majd tejszínhabbal és epperrel kidíszítettem és letettem Tae elé a tányért, rajta a reggelivel.
- Jó étvágyat. - mondtam miközben leültem Taeval szembe az én adag palacsintámmal.
- Viszont! - mondta egy bólintás kíséretében.
- Köszi. - mondtam, majd mind ketten elkezdtünk enni.
Mikor végeztünk a reggelivel Tae elment tusolni, addig én elmosogadtam. Kb 10 múlva jött ki Tae a fürdőből még vizes haját törölgetve.
- Hazaszalodok egy tiszta ruháért, oké? - kérdezte TaeHyung.
- Uhum. - adtam a választ az előttem álló fiúnak. Ő bólintott egyet majd felvette a bakancsát és a kabátját majd a sapkáját.
- 1 óra és itt vagyok, jó? - mondta Tae majd nyomott az arcomra egy rövid csókat és ezután kinyitottam az ajtót.
- Sziaa! - köszöntem neki.
- Szia. - intett egy utolsót felém majd elindult lefelé a lépcsőn s bezártam az ajtót.
Visszatotyogtam a szobámba majd a szekrényből elővettem tiszta ruhát és bemebntem a fürdőbe tusolni, utána átöltözni. Mikor végeztem ezekkel a dolgokkal bementem a szobámba és ledőltem zenét hallgatni amíg TaeHyung visszaér.
Kb 1 óra múlva a kaputelefon hangja zavarta meg a pihenésem. Kimásztam az ágyamból majd a odaslattyogtam csörömpölő masinához és fülemhez emeltem a kagylót.- Halo? - szóltam bele a készülékbe.
- Szia, én vagyok! - szólalt meg az ismerős hang, ami TaeHyung volt. Nem szóltam semmit, mivel tudtam , hogy Tae az szóval megnyomtam a kaputelefonon a gombot ami arra szolgál, hogy kinyissa a panel ajtaját. 2 perc múlva kopogtak az ajtón amit egyből kinyitottam.
- Szia TaeTae. - mondtam egy széles mosoly kíséretében.
- Szia /Beceneved/. - köszönt vissza a barna hajú fiú. Betessékeltem a lakásba majd bezártam az ajtót. - Nos, még van kb 1 óránk 1ig, szóval öltözz és lemegyünk a kávézóba. - adta az utasításokat TaeHyung. Én nem szóltam semnit csak bólintottam jelezve, hogy benne vagyok.
Felvettem a lábbelimet , nyakam köré tekertem a sálamat majd felvettem a kabátomat.
- Mehetünk? - kérdezte Tae.
- Igen. - mondtam majd kinyitottam az ajtót. Miután átléptük a küszöböt bezártam magam mögött a nyílászárót.
Letopogtunk a sok lépcsőn majd kimentünk a panel ajtaján. Tae összekulcsolta az ujjanikat majd elindultunk a kávézó irányába. Az utón szokásunk szerint beszélgettünk, -dehát egy párnál mit is vár az ember- szóval nem unatkoztunk. Mikor megérkeztünk a vendéglőbe leültünk a törzshelyünkre. Megrendeltük a szokásos italokat majd miután megkaptuk azokat, inni kezdtünk.
- És amúgy főleg mit akartok látni? - törtem meg a csendet.
- Hát, először mennyünk körbe a városon és utána mennyünk be a vidámparkba! - mondta izagtottan.
- Oké. Tuti tetszeni fog nektek a vidámpark! - mondtam mosolyogva.
- Honnan tudod?
- Hát, lehet vattacukrot kapni, lehet játszani meg hát minden. És ki nem szereti a vidámparkokat?
- Igaz...
Ezután már a szokásos hülyeségeinket vitattuk meg. Miután megittuk az italokat fizettünk majd elindultunk Jinhez, aki éppen akkor lépett ki az ajtón amikor odaértünk.
- Sziasztok, mehetünk? - kérdezte izgatottan a fekete hajú fiú.
- Igen. - szólalt meg Tae, majd elindultunk a város néző körútra.
DU LIEST GERADE
Álom ( BTS V/TaeHyung X Reader )
FanfictionGondolkoztál már azon, hogy milyen lehet az amikor rátalsz a nagy Ő-re? És azon, hogy egy szempillantás alatt elveszítheted, hogy az egyik pillanatban egymás karjaiban mondjátok egymásnak, hogy mennyire szeretitek egymást, a másik pillanatban meg m...