Tae reakciója a puszimra egy széles vigyor volt.
Elvettem a távirányítót az asztalról majd keresgélni kezdtem valami érdekeset a Tv-ben.- Oh! Spongyabob! - mondtam boldogan majd visszatettem a távirányítót az asztalra és befészkeltem magam Tae ölébe.
- Most muszály azt nézni, hogy az exed hamburgert süt? - kérdezte Tae miközben háturlól átölelt.
- Khm... - fordultam vele szembe - 1. Herkentyűburger. 2. Nem is voltunk igazán együtt.
- Jó, bocsánat! - mondta mosolyogva Tae, majd visszafészkeltem magam a "kuckómba".
Kb. 1 óra múlva úgy döntöttünk, hogy megyünk aludni.
- Adsz valami pizsomát? - néztem fel Tae szemeibe kérdőn.
- Uhum! - mondta majd bementünk a szobájába. A szobájában a zöld és fekete szín dominált. A helység falai zöldek fekete csíkokkal. A szoba jobb sarkában egy francia ágy ami le volt terítve egy fekete pokróccal és sok díszpárna az ágy támlájának volt támasztva. Az ágy mellett volt egy éjjeli szekrény amin volt 1 kislámpa. A szoba másik oldalán 1 ruhásszekrény és 1 író asztal volt. Az ággyal szemben a falon pedig fel volt szerelve egy TV.
Tae kinyitotta a szekrény ajtát és kivett egy sötétkék Donald kacsás pólót és fekete pizsoma nadrágot, ami eredetileg térd nadrág, de így, látásból megmondom, hogy ez rajtam át fog változni hosszú nadrággá.
- Parancsolj! - mondta Tae majd a kezembe adta a 2 ruha darabot.
- Köszii. - mondtam, majd átmentem a fürdőszobába átöltözni.
És ahogy selytettem, a póló a könyökömig ér, a térd nadrág pedig a bokám felé. Egyáltalán nem nézek ki hülyének.
Visszatotyogtam a szobába Taehoz aki szintén átöltözött és az ágyon fekve a telefonján játszott.
Amikor beléptem a szobába Tae egyből rámnezett és amikor végigmért elkezdett nevetni. Ránéztem egy "kabbe" fejjel , majd befészkeltem magam Tae mellé aki egyből átkarolt és nyomott egy puszit a fejem búbjára.- Aludjunk oké? - kérdezte Tae.
- Aham. - válaszoltam.
Tae kikapcsolta a telefonját és letette az éjjeli szekrényre, én közben befordultam a fal felé. Tae is visszafeküdt az ágyra, ránkterített egy takarót majd átkarolt a derekamnál és hozzámbújt amin el kellett, hogy mosolyodjak.
Mivel én nem tudtam aludni, bepróbálkoztam azzal, hogy még beszélgetünk kicsit Taeval.
- Taeee... - szólaltam meg halkan.
- Hmm?
- Nem tudok aludni...
- Mit szeretnél csinálni? - kérdezte miközben felült törökülésbe.
- Nem tudom... - mondtam és énis felültem, hátamat a falnak támasztva.
- Kérdezz-felelek? Gondolom felelsz vagy mereszezni semmi kedved.
- Oké...kezdj! - mondtam egy kis izgatottsággal, mivel több dölgöt megtudhatok a -mostmár- szerelmemről. Mert igen, ki merem jelenteni, hogy szerelmes vagyok Kim TaeHyungba.
- Oké...hmmm...mi van köztünk? - kérdezte komoly arccal. Én Tae szerelmes vagyok beléd, de hogy te miért teszed azt amit, azt nem tudom...igen, úgy viselkedik velem mint akinek bejövök, de volt már velem olyan, hogy egy srác kb ugyan így viselkedett velem mint Tae, de ő csak azért tette mert, hogy "olyanok vagyunk mint a testvérek" köszi bazmeg, köszi!
- Hát...nem tudom... - mondtam majd elkezdtem takargatni az arcom, mivel már az egész pofám égett a pírtől.
- Tudod...én még sose éreztem így senki iránt...és...azt szeretném, hogy több legyen köztünk mint barátság... - mondta elvörösödött arcal. A szívem hevesbben kezdett verni, és már az arcom ami kezdett visszaváltani az eredeti színére újra pírbe szökött. Jolvan...lehet most meg fog utálni de nem érdekel. Igaz, hogy még nem mar olyan régóta ez a dolog mint egyes embereket, de minél hamarabb el kell neki mondanom...
- Tae én szerelmes vagyok beléd. - mondtam komoly hangal. Csodálkoztam, hogy nem dadogtam, mert a szívem az majd kiugrott a helyéről. Tae kicsitt tátott szájjal csak nézett engem. Igen, már csókolóztunk. Igen, már úgy viselkedtünk mint akik több éve együtt vannak. De mégis féltem, hogy nem érzi ezt. Szóval nagyon féltem.
- /Név/...én...azt hittem csak én érzek így irántad és - folytata VOLNA ha nem szakítom félbe. Nem kell semmit mondania. Ne mondjon semmit.
A csókunk egyre mélyebb lett, majd Tae a derekamra vezette kezeit és az ölébe húzott. Én a kezeimet a tarkójára vezettem, és a haját kezdtem piszkálni, néha-néha meg is húztam barna haját, erre a tettemre csak nagyobb sóhajok hagyták el a száját, majd eltolt magától. Én csak értetlenül néztem rá.
- /N-Név/... - kezdte mondandóját dadogva. - a kis barátom már kezd odalent piszkálni, és mivel még csak 3 perce vagyunk együtt, nem akarom még. - mondta.
- Persze, én se akartam még. Dee nem gondoltam, hogy ennyitől felébred a kis barátod! - mondtam a vegét selytelmesen. - Szóval hivatalosan is együtt vagyunk? - kérdeztem.
- Igen! - mondta egy széles mosollyal. - De mostmár alvás! - mondta komoly hangal.
- Oké, oké... - mondtam majd befordultam a fal felé. Tae egyből átölelt hátulról, majd egy puszit nyomott a fülem mögé.
- Jó éjt! - mondtam.
- Jó éjt! - válaszolt Tae, majd elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Álom ( BTS V/TaeHyung X Reader )
FanfictionGondolkoztál már azon, hogy milyen lehet az amikor rátalsz a nagy Ő-re? És azon, hogy egy szempillantás alatt elveszítheted, hogy az egyik pillanatban egymás karjaiban mondjátok egymásnak, hogy mennyire szeretitek egymást, a másik pillanatban meg m...