Geberiyorum lan ponçiklik abidesi bu yaa!

469 7 0
                                    

Kumral güzelisin
Ela gözlüsün ama gözlerinin rengi biraz kızıl kahverengiye kaçıyor.

Doru bildiniz

Logan kurgusuuu/Hugh JACKMAN da denebilir farketmez

Siz kurban olun lann onun kuygulayına!
Her yerde yok satmaz haa
Seri üretim 😉😘😉😉😉😉😉😉😉😉
Anam şu tipe bak!
Oyyoyyoyyoyyooooğhy!
Seni yerim!!!
Oy şen büyüdün de yaşlı mı oldun
Eeeiyh!
Oy seni yaratana kurban!
Anamm şen büyüddüünn de şakallayına aklay mı indi
Şen büyüdün de tütünsüz film mi çektin eğğ!

Neyse

Neyse

Amaan her neyse

Oku kız ölmezsin 😘








İşte yine bir gün okula gelirsin
Ama bu sefer okula erken gelirsin
Bayaaa bayaaa erken
Daha güneş yeni doğuyo lan ne işin varsa senin orda.
Aman.Neyse.Okulun sürekli şahsından kendini tiksindirmeyi başaran famesi de bahçede puro içiyordur.İlk yaptığım Hugh JACKMAN kurgusu na devam ediyoruz bu arada.Yanına gidersin.Başını eğmiş ve totosunu bahçedeki ağaçları çevreleyen demirlere yaslamış olan,yarı ayaktaki Hugh'u görürsün.Ona görünmeden gitmek için bir ninja gibi ilerlersin ve okula girersin.Arkana baktığında orada yoktur.Bi üç beş dakika mal mal bloğun kapısından onu arar gözlerin ama bulamaz.Sonra köşedeki erkekler tuvalatinden sesler gelince orada olduğunu anlarsın.Onun seni duyacağını bildiğin bi şekilde konuşmaya başlarsın.İçeri girmeye çekinirsin çünkü.Dışarıdan seslenmeye başlarsın.

Y.n;"Hey.Günaydın.Bana karşı sinirinin ve kafanda yaratmış olduğum acının geçtiğini umarak söze gidebilirim.
Aşığım Ulan Sana!! Duydun mu lan!Haftasonunu bırak, dakikalar bile geçmiyor lan!Hayatımda kimseyi böyle sevmedim lan!Ohhhhh! söyledim de kurtuldum.İyi pazartesiler bu arada."

Sonra bir de bakarsın ki, içeriden çıkan kişi o değildir.Tuvaletleri temizleyen aamet aabidir o da sağa dier (der) kiy (ki);

"Yaa kızım git işine sabah sabah uğraşacak adam mı kalmadı"

Sen orda ... olursun ve aamet aabiye gejmesi icn(için) yol verirsin.E tabi yol verirken yana doğru dönersin.Kenarda bi cisim görürsün.(Nası anlatcaamı bilemedim amk.kskksk.İşte böyle karşındaki şeye odaklanırken etraftakileri de görürsün ama tam seçemezsin ya o işte o!ksksks)(bi cisim ne lahn.ksksksksksks)Laahhn!Bir de bakarsın ki! Seni dinleyen Hugh!

Yn;"As!"

Hugh;"Kufür mü etting gıs sen?!"

Yn;"Sen kimi dinliyon lan bidi bidi! Beni mi kesiyon lan arkadan arkadan!"

Hugh;"Devletin okulu lan istediim(istediğim) metrekaresinde gezerim sana noluyo göt!"

Yn;"Adam akıllı bi aşk yaşatmadınız mk!"

Hugh;"Lan yazar sen bunu hangi kafayla yazıyon amk!kız aamet aabiye yavşıyo lan!Bi şekilde bu bölümü bağlaman lazım ben sana diyim bak"

Ben;"Kes len bana işimi öğretme!Evet gençler.Kızın Hugh'u yanında görmesiyle tekrar alıyoruz
Start!"

Bir de bakarsın ki Hugh!

Hugh;"Sana da iyi pazartesiler.😂 Aamet abiye ne de güzel açıldın sen öyle"

Başın eğik bi şekilde konuşursun çünkü kafanı kaldırmaya utanırsın.Sesin titrek ve mahçup bi şekilde çıkar.

Yn;"Beğendiğini bilmiyordum."

Hugh;"Beğendim tabi.Beğenmez olur muyum."

Yn;"Ama ben onu sen sanmıştım."

Hugh;"(derin bir iç çeker ve) Biliyorum.Ben yaa ben! Beni beğenmeyip de kimi beğenecektin ki.

O lafını bitirmeden yanağına bi buse kondurup dikkatini dağıtırsın.O ağzı açık bi şekilde sen onu öperken mal mal kalırken elini mantosunun cebine atar ve telefonuyla purosunu alıp kaçarsın.O da şokun etkisinden çıkıp lavaboya koşar.Uzaktan onu izlediğin için ne yaptığını görürsün.Ağızını tutarak can havliyle tuvalete koşar.Sen de la noliy! diyerek peşinden gidersin.Travmatik olarak kusuyordur.Onu öyle görünce sen de yanındaki klozete (sahur dicem çünkü sabah çok sajma olr) kahvaltını ikram edersin.Öğk! (İnsanın bağırsaklarının ağrıması ne fena bişey yaa dimi gıs!)
Sonra sana (içine bakmadığın) cebinden ıslak mendil çıkarıp uzatırken kanlı bir mendil cebinden fırlar ve yere düşer.

Yn;"As!"

Hugh;"Ağır zatürre ve ilaç gibi gelen ağır dozda tütün,alkol çok iyi geliyor insana beh.Ohh miss miss"

Yn;"Waii babağn kemuğne!"

Hugh;"Yok be seni kekliyom,hatıra bu.Acı ama...Gel de kantinden şeker alalım.Ellerini yıkamayı unutm-"

"Bütün öğrencilerin anma programı için tören alanına inmesi rica olunur"

Hugh ve sen aynı anda;"As!"

Hugh;"Koş!"

Yn;"Koş!"

Hugh;"Son gelen çürük yumurta!"

Yn;"Hey bekle bu sayılmaz sen önce başladın!"

İkiniz de koşarsınız demeyi çok isterdim fekat hoca seni ve Hugh'u erkekler tuvaletinden çıkarken yakaladığından dolayı bi güzel azar yersiniz.Hugh ise fizikçi tokadı yer(o ne lan öyle OSMANLI tokadı gibi.ksksksks).
Sonra da müdür yanınıza gelir ama fizikçi bişi demez.Geç de olsa tören alanına gidersiniz.Öğle yemeğini de beraber yersiniz.Çıkışta herkes sınıfından çıkarken, seni okulun çıkış kapısında bekleyen Hugh hala neden gelmedin diye endişelenmiştir.Sıranda uyuya kalmışsındır.Sınıfa geldiğinde seni uyurken gören Hugh, hava karardığı için çok endişelenmiştir.Seni kucağına alıp çantanı toplar ve sınıftan çıkar.Taksi çağırıp seni kendisinin evine götürür.Kapı zayıf olduğundan uyumayıp seni korur.Sonunda,elindeki kumandayla sızmıştır.Önünde bi defter ve şiir karalamaları vardır.

Yanağımın sıcaklığını
Soğuk tokat bile engelleyemedi
Seninle geçen güzel vakti
Hiçbir şey mahfedemedi
Şu anda uyuyorsun
Ama bana uzaksın
Neden bilmiyorum ama
Sensiz içtiğim birada bile tat yok uyuyan güzelim

Bi damla yaş dökülür gözlerinden.Kucağına yüz yüze gelecek şekilde oturursun ve ensesindeki saçları okşayarak ona küçük bir öpücük armağan edersin.

Hugh;"Seni çok seviyorum uyuyan güzelim."

Yn;"Ben de seni seviyorum şair yetenekli aşık.Nerden çıktın karşıma bilmiyorum ama iyi ki buldun beni"

Hugh;"..."

Hugh"Öpüşelim mi?"

Höst len az yavaş
Ne bölümdü beeğhh
Huuhh.Feels kriziydi.Her şeyi hissederek hayal edin.

Düşlerimde birileri,hayal et Marvel'dakilerii!!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin