Aslında yeni bölüm yazmıyacaktım okuma sayısı düşük olduğundan dolayı ama yeni yazmaya başladığım için biraz fazla hevesliyim galiba :d Bu bölüm birazcık sıkıcı olabilir çünkü ara bölüm gibi bi şey tanışma faslı falan ama diğer bölüm çok daha ekşınlı olucak :d Multimedia'da Beren var. Bakıp Beren hakkındaki görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim :Dd
Aslıyı aradığıma pişman oldum lan. Güya teselli bulmak için aradım ama bildiği bütün küfürleri saydırdı öküz. Çağları çok merak ediyo bide. Tabikide hemen Twitteri varmı diye kontrol ettim ama yok.Bu devirde Twitteri olmayan kaldımı yav. Bizim çömezlerin bile var hatta #SemihVAROLseritakip taglarına bile katılıyo vicdonsızlar. Düşünsene Çağların facebook'u varmış Allah'ı seven beğensin diye gönderiler paylaşıyomuş.Çıldıvıvsın.
Akşam üzeri annem ben ve kardeşim tabikide annemin istediği üzerine kuruyemiş ve çay ikilisinin yanında muhteşem yüzyıl izliyoduk. Mustafa öldüğünde azmı ağladık lan. Zalımsın Kanuni.
Tam 5 bardak çaydan sonra artık çişimin geldiğini ve içmemem gerektiğini anladım. Tam bir çay delisiyim arkadaşlar. Günde 10 bardağa yakın çay içerim. İçmessem başım ağrır agrasif olurum. O yüzden kimseye gönül koymayın çay koyun. Neyse artık patlayacağımı hissettiğim için tuvalete gittim. Çiş yapmak kadar rahatlatan bi şey varsa oda kesinlikle uyumaktır. Çikolata falan hikaye yani.
Ertesi sabah erkenden kalktım. Evet ben erken kalktım. Çünkü bugün okula yataktan kalktığım gibi gitmememi söyleyen bi his vardır içimde. Şaka ya saat 9 da yattım o yüzden.Mini okul eteğimin altına dizimde biten siyah çoraplarımı giydim üzerinede okul tişörtümüzü demek isterdim ama malesefki okulda kilotlu çorap giymek zorunlu ve etek boyuda çok kısa olamaz. O yüzden forever pantolon.
Okula geldiğimde Aslıyla Erdem oturmuş gülüşüyolardı.Erdem bizim erkek kankimiz. Sınıfımızın neşe kaynağı falam filam.
“Sınav sorularını çözdünüzmü lan ben çözemedim”
“Kızım sen malmısın. Soruları çaldık eğer yine düşük alırsan harbi gerizekalısın derim” dedi erdem. Sonra bana soruların çözümlerini anlatmaya başladılar.
Matematik sınavını olduktan sonra okuldan kaçıp çiğköfteciye gitmeye karar verdik. Gerçi ben çiğköfte yemem ağzıma bile sürmedim, sürmem. Ama sürüye ayak uydurmak lazım. Okuldan çıkarken dikkatimi deri ceket giymiş bi çocuk çekmişti. Evet tahminleriniz üzerine Çağlar. Orçun ve Kanerle konuşup şakalaşıyorlardı. Önce bi şaşırdım. Sonra hemen Aslıyı dürtükleyip
“Sakın birden dönüp bakma ve ses çıkarma Orçunla Kanerin yanındaki deri ceketli çocuk Çağlar”
Büyük bi hızla arkasını döndü.
“Hangisiğğ şu mu ?? “ diye bağırarak parmağıyla gösterdi. Evet hepimizin böyle beyin özürlüsü arkadaşları vardır.Tabiki Çağlar bu hareketini gördü ve bana baktı. Utanınca anında kızaran bi yapım olduğu için yine pancara döndüğümü tahmin etmek zor değildi. Gülümsemesini falan bekledim ama hiç bişey yapmadı.
“Malmısın Aslı yaa. Rezil oldum hoff yürü”
Orçunla Kaner okulumuzun sayılı yakışıklılarındandı. Kaner pek sayılmaz ama Orçun öyleydi. Bi ara Aslıyla aralarında bi şey olur gibi oldu ama Orçun istemedi. Duyduğum kadarıyla depresyondaymış psikolağa falan gidiyomuş. Kanerin zaten kızlarla işi yok. Çok eğlenceli bi tip. Kopuk ama kızları pek umursadığını sanmıyorum.
Biz okuldan çıkmış yürüyodukki Çağların azıcık önümüzde olduğunu gördüm. Eve doğru gidiyodu. Bu fırsat kaçmaz diye düşünüp çiğköfteciye gitmekten vazgeçtim. Zaten çiğköfte sevmem onlar yerken bakıcakmıyım bide. Biri yer biri bakar kıyamet ondan kopar. Ouff yine hariqayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETHER!!
Humor"Beren içimizden biri.O halktan biri.Oldukça sıradan ve bir o kadar farklı"