Kısa bi bölüm oldu ama bu kadar yazabildim. Son sınavlarım başlayacak yakında o yüzden. Okuma sayısı düşük ama yinede yazmayı bırakmak istemiyorum. Bu yüzden hikayeyi takip eden varsa yorumlarınız benim için çok önemli. Eleştiriye açığım. Multimediada Beren ve Aslı var.
Annem kocaman deniz yıldızlı anahtarlığından büyük uğraşları sonucu evimizin anahtarını buldu. Hayır anlamıyorum neden bi anahtarlıkta 10 tane anahtar olurki. Benimkinde bi tanecik var.Sonunda kapı açılınca Çağlar çekingen adımlarıyla spor ayakkabılarını çıkardı ve içeri girdi. Alper çoktan uyumuştu bile.Ellerimi yıkayıp geldiğimde annemle babam odasına gitmiş Çağlar içerdeki koltukta oturuyodu. Her konuşma girişiminde başarısız kaldığım içi sadece oturmayı tercih ettim bu sefer. Az sonra annem elinde babamın pijamalarıyla odaya girdi.
“ Al bakıyım, bunlar sana biraz büyük gelebilir ama idare eder herhalde. Beren sende odana gitte Çağlar abin üstünü değiştirsin.
Bi dk. Çağlar abinmi ?!!? Abi?!? ÇAĞLAR ABİ 1!! Anne ne diyon sen yaa.Hayallaerimi yıktın anne. Göz ucuyla Çağların tepkisini ölçmek için ona baktım ama hiç şaşkın bi tavır göremedim. Aksine gayet normal karşılamış gibiydi. Birazdan dünya ahret bacımsın derse şaşırmazdım.“Tamam” diyip odadan çıkarken anneme sert olduğunu umduğum bakışlarımdan attım. Ama tabiki üstüne bile alınmadı.
Bende gece yatmadan önce son kez suyumu içtim ve tuvalet ihtiyacımı karşıladım. Evet bunları yapmadan uyuyamıyorum. Millet ayıcığı olmadan uyuyamaz bende tuvalete girmeden uyuyamıyorum işte. Farkım tarzım. Yaklaşık 1 saat bi o tarafa bi bu tarafa döndüm, 47856 tane asla gerçekleşmeyeceğini bildiğim hayal kurdum, yastığı ters çevirip zor zamanlar için sakladığım soğuk tarafına yattım ama olmadı bi türlü uyuyamadım. Yan odada Çağların uyuduğunu düşününce uyuyamıyorum. Sonra şeytan dürtükledi. Kalktım yatağımdan parmak uçlarına basa basa ses çıkartmamaya özen göstererek odadan çıkmaya çalıştım. Ama tabikide başaramadım. Ayağımı sehpaya çarptım, üstelik serçe parmağımı. Bu acı tarif edilemez lan. O yüzden betimleme çabalarına girmiyorum, anlatılmaz yaşanır. Çarptığım ayağımı göğüsüme doğru çekip ellerimin arasına alarak zıplamaya başladım.
Acısı geçince Çağların uyuduğu odaya girdim. Üstünü tamamen açmıştı yorganı yerdeydi ve çok deli bi şekilde annemin yatak yaptığı koltukta yatıyodu. Yorganı yerden aldım ve hissetmemesini umarak üzerini örttüm. Sonra yandaki koltuğa oturup onu izlemeye başladım. Yüz hatları belirgindi, dolgun dudakları vardı, yüzünde sivilce adına hiç bişey yoktu bide benimkine bak .Dağınık saçları ve babamın ona büyük gelen pijamaları harika bir uyum yakalamıştı(!). Şu haliyle çok masum görünüyordu.Ama öyle olmadığına emindim.Sol elinin bileğinde bi dövmesi vardı. Karanlıkta pek belli olmuyo ama güzel bişeye benziyo.Şimdi bu çocuk hep cenabetmi geziyo diye düşünmeden edemedim. Kafamda deli sorular.
Acaba uyurken fotoğrafını çeksemmi diye düşündüm ama karanlık olduğu için çıkmıycaktı. Düşüncelerimden sıyrılıp yavaş adımlarla odama gittim. Aklımda olan şeyii gerçekleştirdiğime göre kafamı koyduğum an uyuyabilirdim artık. Saat 2 olmuş lan yarın okul var bide off.
Sabah yine o aptal alarmın sesiyle uyandım. Bu okulu niye bu kadar erken saate koymuşlar yav. Hayır yani dersiniz ne bizimle ? Şöyle uykumuzu alsak keyifli keyifli gitsek nolurdu lan he nolurdu ?!!??
Hayıflanarak hazırlanmaya başladım. Tayt denebilicek kadar darlıkta olan siyah pantolonumu ve üzerine beyaz okul gömleğimi giydim, kollarını dirseklerime kadar kıvırdım ve bilekliklerimi sıraladım. Bileklik takıntım var. 20 den fazla bilekliğim var ve asla ve kata kimseye vermem. Saçlarımıda büyük kırmızı kurdela tokamla en tepeden atkuyruğu yaptıktan sonra lacivert düz kravatı boynumdan geçirdim. Hazır olduğuma göre kahvaltı masası beni bekler. Bir tek benim eksik olduğum misafirimizin şerefine hazırlanan kahvaltı masasına geçtim.
“Günaydııın” diyerek babamın yanağına ıslak bir öpücük bıraktım oda “Günaydın bal kızım” diyerek öpücükle karşılık verdi. Babamla harika bi ilişkimiz var. Annemden daha yakınız çok düşkünümdür babama.
Oyalanmadan tabağımdaki patates köfteyi hemen bitirdim.Herkes kahvaltısını bitirdikten sonra babam söze girdi :
“Bak Çağlar , evladım. Babanla aranızda geçenleri biliyorum. Babanında seninde yaptığınızın savunulacak bir tarafı yok. Tamam Nermin hanımı sevmi-“ derken Çağlar babamın sözünü kesti
“ Evet yaptığım doğru olmadığını farkındayım siz haklısınız, babam halklı, Nermin haklı ama olay sadece dün geceden ibaret bir mevzu değil. Bazı şeyler göründüğü gibi olmayabilir o yüzden fazla kurcalamayın”
Oha. Nerden geliyo bu gerizekalıya bu özgüven. Şuan babama cevap verecek konumdamısın sen. Kimin evinde kime cevap veriyosun olum sen. Gerizekalıya bak ya embesil idiot!!
Babam gayet sakin bir biçimde
“Peki, anlaşılan nutuk dinlemek istemiyosun o zaman direk konuya gireyim. Babanla dün ifaden alınırken konuştuk , Nermin Hanımdan özür dilediğin taktirde eve gelebileceğini söyledi”
“Tamam. Bu arada beni evinizde ağırladığınız için sağolun” dedi ve sofradan kalktı.
Annemden öğrendiğim kadarıyla okula kayıt işlemlerini tamamlamıştı. O yüzden büyük bi ihtimalle bugün okula gelecekti. Babamın ona büyük gelen geceliklerini çıkarmış dün giydiği siyah sweet ve dar kesim siyah pantolonu giymişti. Siyah ona yakıyordu ve daha sert gözükmesini sağlıyordu.
Ayakkabılarımı giyerken beni bekledi. Buda okula geleceğini gösteriyodu. Aşağı inene kadar hiç konuşmadık. Ben servise bineceğini düşündüm ama o yürümeyi tercih etti. Yanımdan geçtiğinde ona eşlik etmek istedim ama 1. Dünde aynısını yapmıştım ve beni terslemişti 2. Kim yürüyücek şimdi o kadar yolu üşeniyom.
Arkasından “ Servise binmiycekmisiiin, bişey olmaz geel” diye bağırdım ama arkasını bile dönmeden gerek yok sus anlamında elini havaya kaldırdı.Gıcık ya. Yemin ederim gıcık.
Okula geldiğimde Aslıya her şeyi anlattım her seferinde “ohaaa inanmıoruuum” diyerek klasik tepkilerini gösterdi.Aslının yanında ben çok çocuksu kalıyordum. O seksi ve güzeldi bense tam tersi. Sarıya dönük açık kahverengi saçları omuzlarını biraz geçiyordu. Büyük kahverengi gözlerine harika bi şekilde eyeliner çekmişti yine. Benim gözlerim küçücük olduğu için eyeliner çektiğimde siyah far gibi duruyo, bok gibi oluyo yani. Bazen onun güzelliğine hayran kalıyorum.
Matematiik sınavları açıklandı ve tahminleriniz üzerine 80 aldım eve gidip her istediğimi yaptırabilirim artık ehehe. Allahııım darısı geometriye. Hayır yani gerçek hayatta bi işimize yarasa içim yanmıyıcak ama aptal eğitim sistemi yüzünden öğrenmek zorundayız işte.Erdem 90 aldı, Aslıda 75.Sınıftaki garibanlar notlarımıza baya bi şaşırdılar ama yapıcak bişey yok yani. Çalıştık ve kazandık asdas.
Bugünün diğer sıkıcı okul günlerinden tek farkı Çağların okulda olmasıydı. Tenefüslerde dışarı çıkmayan ben her tenefüs Aslıyı peşime takıp Çağları görme umuduyla onu aradım. Öğle arasında dışına iki kere daha gördüm. İlk günden arkadaşlar edinmiş bak bak bak.3 tane kızı almış yanına beraber oturuylar, konuşuyolar. Diğerleri yani kaner , orçun ve kızlar kahkaha atarken o gülmüyodu. Acaba onlara dün yaşadıklarını anlattımı ? Anlatmasa bile yüzündeki dikiş ve yaralar onu ele veriyodu zaten. Sabah masada söyledikleri aklıma geldi. Nermin teyzeye küfür etmemden ibaret değil olay dedi. (Bu arada evet anneciğim sağolsun mevzuyu öğrendim.) Demekki başka şeylerde oldu. Artık şu çocukla düzgünce iletişime geçmenin vakti geldi. Planlarıma başlayabilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YETHER!!
Humor"Beren içimizden biri.O halktan biri.Oldukça sıradan ve bir o kadar farklı"