Blind in love
"Chanyeol"
"နင္ငါ့အနားမကပ္နဲ႔"
"ငါမလုပ္တာ နင္ကေတာ့ ယံုၾကည္သင့္တယ္ ထင္တယ္ Yeol"
"ေက်းဇူးျပဳၿပီးငါနဲ႔ လာမပတ္သက္ပါနဲ႔ Bakeကို ထပ္မငိုေစ ခ်င္ရင္ နင္ ငါတို႔နားမလာပါနဲ႔"
¥¥¥¥¥¥¥
"ဒီကိစၥ ကို ဘယ္လိုထင္လဲ Kai"
"Soo က အဲ့လို မိန္းကေလးမဟုတ္တာ ငါတို႔ သိေနတာဘဲ "
"ဒါမဲ့ သူ႔အေမ က ဘယ္လိုလူမ်ိဳးလဲ ဆိုတာ လဲ ငါတို႔သိေနတာပဲေလ"
"အဲ့တာ သူမွ မဟုတ္တာ"
"မ်ိဳး႐ိုးဗီစ ဆိုတာအလကားမဟုတ္ဘူး Sehun"
"ဒါမဲ့ "
"ဘာလဲ LU နင္က သူ႔အေပၚ သံေယာဇဥ္မျပတ္ေသးဘူးလား"
"မဟုတ္ပါဘူးBaekရာ "
"Hk နင္တို႔မျပတ္ေတာင္ သူက Actor Major က Kim Woo Bin နဲ႔ ဘာလိုလို ညာလိုလို သတင္းထြက္ေနတယ္"
"Hk သူဟန္ေဆာင္မာယာေတြပါဆို"
"Soo က မထင္ရဘူးေနာ္ ဒါနဲ႔ Kai မင္း Mina နဲ႔တြဲေနတယ္ဆို"
"ဟုတ္တယ္ေလ ဘာလို႔လဲ Sehun"
"သူက အရင္မိန္းကေလးေတြလို အေပ်ာ္တြဲလို႔ေကာင္းတဲ့ ထဲမပါဘူး Kai"
"အတည္တြဲတာဆိုရင္ေရာ"
"ဟင္"
"ဟုတ္တယ္ ငါMina ရဲ႕ အလွ မွာ Love at the frist sight ျဖစ္သြားတာ"
"Con Con ပါ Kai"
"ငါတို႔ကို တစ္ဝိုင္ေကၽြးမယ္မလား"
"Of Course "
#ေနာင္လာမဲ့ ေနာင္တကို မျမင္ခင္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ႀကီးေနႏွင္ၾ့ကဦးေပါ့
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
ဗြမ္းးးးးးးး
"Mina Jarji "
ဟြတ္ ဟြတ္
"Oppa Mina ေၾကာက္တယ္ သူ သူေလ Minaကို ဟင့္"
"Soo နင္ ေတာ္ေတာ္တရားလြန္ေနၿပီေနာ္"
"Jong In ငါ မဟုတ္ဘူးေနာ္ သူက ငါ့ကို ႐ိုက္ေနတာ နင္လာမွ ေရထဲ ခုန္ခ်တာ"
"ေတာ္ေတာ့!!!!! နင့္ပါးစပ္ကို ပိတ္ Mina ကို နင့္ လိုမ်ားေအာက္ေမ့ေနလား ။ Mina က နင့္လို လူလိမ္မဟုတ္ဘူး။ "
"Jong ...In"
"မဟုတ္လို႔လား "
"နင္တို႔မို ၁၈ ႏွစ္တာ သံေယာဇဥ္ထက္ အခုမွ သိတဲ့ လူတစ္ေယာက္ကို ပိုယံုၾကည္ေနတယ္"
"နင္က မွန္တာဘာလုပ္ခဲ့လို႔လဲ မွန္ေနရင္ေတာင္ ငါတို႔ေရွ႕မွာ ျမင္တာက နင္မွားေနသလိုပဲ့"
"ေတာ္ေတာ့ ေတာ့ပါေတာ့ နင္တို႔ေတြ တစ္ေန႔ေန႔ တစ္ခ်ိန္ ခ်ိန္ ဒီလုပ္ရက္ေတြ အတြက္ေနာင္တမရပါေစနဲ႔ "
"Suho Oppa ဟင့္"
"Soo မငိုပါနဲ႔ တေန႔ မွာ မင္ဘက္မွာ အမွန္တရားက ရပ္တည္မႈ ရွိေနမွာပါ"
"Wowwww Hero "
"Soo ငါတို႔နဲ႔မေတြ႕တဲ့ ရက္ပိုင္းအတြင္း ဘယ္လိုေတာင္ျမဴစြယ္လိုက္တာလဲ "
"Kai နင္ေျပာတာမွန္တယ္ ဗီဇ က အခုမွ ေပၚလာတာ"
¥¥¥¥¥¥¥¥¥¥
"ဟား ဟား သူတို႔က အယံုလြယ္တယ္ေနာ္"
"ဟုတ္တယ္ဟ အကြက္ေလးနည္းနည္းေရႊ႕တာနဲ႔ သူတို႔ေတြ ခ်ာခ်ာလည္ေနတာ "
"နင္က အရမ္းBright ျဖစ္လြန္းတယ္ Mina"
"ဘဝေပးကုသိုလ္ေပါ့ဟာ"
"ေနာက္ထပ္ဘာလုပ္ဦးမယ္လို႔ စဥ္းစားထားလဲ "
"မၾကာမီလာမည္ေမွ်ာ္"
¥¥¥¥¥¥¥
ေနာက္တစ္ပိုင္းက Soo pov ဟုတ္လို႔ ဒီမွာတင္ရပ္လိုက္မယ္ေနာ္