Timpul mi-a lăsat semne ..

158 9 0
                                    

Timpul mi-a lăsat semne pe suflet ,mi-a lăsat un gol imens pe care mă strofoc să-l acopăr cu iubire și bunătate..

Timpul mi-a pătat fiecare colțișor din suflet cu lacrimi reci și grele..iar după ele au urmat propriu război pe care n-am reușit niciodată să-l duc până la bun sfârșit..

Timpul mi-a pictat fiecare stare , mi-a deschis ochii cu o răbdare încredibilă de mare și m-a îndrumat spre oameni cu aceleași defecte ca și mine .

Timpul mi-a arătat că nu trebuie să mă judec pentru fiecare greșeală , ci doar să o accept și să repar acolo unde se mai poate repara. 

Timpul mi-a șopti de multe ori să nu trag  de oameni,să-i las să mă cunoască și să mă bucur de fiecare amintire.

Timpul mi-a arătat că de multe ori , amintirile vor rămâne vii în sufletul meu . Mi-a arătat că iubirea se simte printr-o simplă privire și se spulberă printr-o simplă răsuflare. 

Mi-a arătat că fiecare luptă pe care o duci doar tu o vei cunoaște, iar restul doar te vor apropa că te înțeleg. 

Timpul mi-a demonstrat că iubirea necesită răbdare, înțelegere și respect. Mi-a demonstrat că atunci când vrei cu adevărat ceva, o poți face indiferent de obstacolele pe care le vei intersecta pe parcus. 

Timpul mi-a demonstrat că n-am timp suficient pentru mine și că tot ce-mi imaginez e o iluzie cu care îmi hrănesc sufletul .

Timpul mi-a lăsat semne de întrebare , atunci când nu găseam răspuns când oamenii mă abandonau , fără să înțeleg unde am greșit sau ce au vrut de la mine .

Timpul m-a învățat că trebuie să pun punct și să nu mă mai amăgesc cu fiecare virgulă pe care o pun după fiecare greșeală .

Timpul m-a învățat că dacă-i acord timp îmi va dărui timpul pe care l-am pierdut cu oamenii care m-au dezamăgit și-au luat bucăți din sufletul meu ..

Timpul m-a învățat când treuie să cedez, când trebuie să plec și când trebuie să iau situația în propriile mâini.

Timpul m-a maturizat cu fiecare secundă trecută prin viață..

      Semnat o puștoaică pierdută-n timp și în propriul univers.

-Dincolo de gânduri.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum