Am primit știre-n țara mea că al tău suflet mă va veghea..
Am primit de știre că a mai picat o stea de pe cerul decorat cu luminițe, iar una dintre ele ești chiar tu copilul meu drag. Lumina ta n-a mai făcut față întunericului de unul singur, așa că ai cedat. „-Scrie!" mi-ai spus cândva, iar acum scriu despre durerea pe care ți-o port.
Scriu despre ploaia năpustită peste sufletu meu, scriu despre Soarele care a dispărut din viața mea mult prea devreme. Scriu despre lacrimi vărsate și îmbrățișări visate, scriu despre omul special pe care mi-l doream să-l văd înainte să-și decidă soarta. Scriu despre prieteniile lăsa-te în spate și despre golul pe care nimeni nu-l va astupa vreodată.
Îmi colorai ziua cu un simplu „Bunăăă Copil." iar acum zilele îmi sunt pătate cu sânge de durere. Ți-au fost tăiate aripile și n-ai mai putut zbura, ți-au fost năruite visele cu furtuni de gânduri.
Vei umbla veșnic viu în lumina mea atâta timp cât vei fi prezent în gândurile mele. Decizia de ați spune adio încă nu o pot accepta și nici nu am adus-o în discuție vreodată. Mereu îmi voi aduce aminte de promisiunile făcute și despre modul în care le spuneai tuturor că: „ Ești ca un înger în viața tuturor." ca într-un final tu să-mi devii propriul înger păzitor.
Am înteles că moartea și viața sunt cele mai imprevizibile lucruri care se pot întampla. Nu voi înțelege nicidată de ce, însă am ales să accept că fericirea ta a fost găsită dincolo de nori. Dragul meu Copil, vei fi mereu aici prezent printre rândurile mele căci știu că n-ai plecat și doar ai luat o pauză.
CITEȘTI
-Dincolo de gânduri.
Любовные романыSunt doar simple sentimente pe care le-ai simțit și tu, simple gânduri pe care am simțit nevoia să le scriu.