Szedłem zatłoczoną tokijską ulicą. Musiałem się śpieszyć gdyż zaraz rozpoczynały się lekcje w moim liceum. Do moich nozdrzy docierało mnóstwo rozmaitych zapachów. Rozpoznałem słodki zapach ludzkiego mięsa. Zaraz po tym wyczułem namiętny zapach elfickiej dziewczyny. Prychnąłem. Mimo iż elfy były jednymi z najpotężniejszych istot. Jako jedni z nielicznych potrafią władać magią. Jednak gardziłem nimi i uważałem że nie zasługują na nawet odrobine odrobinę szacunku.
Nagle poczułem że na kogoś wpadam.
-Patrz jak łazisz, kretynie!
Spojrzałem na leżącą na ziemi dziewczynę. Miała krótkie, granatowe włosy i granatowe oczy.
Pociągnąłem nosem i uśmiechnąłem się pod nosem. Ghoul.
-Czy my się skądś nie znamy? - Spytałem.
Dziewczyna prychnęła pogardliwie. Jej oczy wyrażały pogardę do mojej osoby.
-Chodzimy do jednej klasy, dupku! - Krzyknęła, wstała, otrzepała się z brudu ulicy i wyminęła mnie uderzając przy tym z bara.
Parsknąłem śmiechem i ruszyłem ku budynkowi liceum. Pszedłem do sali w której miałem mieć lekcje. Usiadłem w ostatniej ławce pod oknem. Zwykle siedzę w pierwszych ławkach ale dziś nie miałem ochoty grać idealnego ucznia. Położyłem głowę na ławce i czekałem aż rozpoczną się zajęcia. Nagle poczułem silny zapach maga.
-To moje miesjce. - Usłyszałem obok siebie.
Podniosłem głowę a mój wzrok padł na wysokiego czarnowłosego chłopaka.
-Masz pecha, Sasuke. - Warknąłem.
Chłopak prychnął. Uderzył pięścią w blat ławki. Spojrzałem na jego twarz. Gościło na niej opanowanie ale w oczach miał nienawiść.
-Zasrany ghoul! Myślisz że masz jakiekolwiek prawo by przebywać ze mną w jednym pomieszczeniu?! - Warknął a jego dłonie pokryły się ogniem
"~Magia ognia? Pierwszy raz widzę by ktoś ją opanował. No ale co się dziwić. Jest Uchiha.~
-Myślisz że te twoje płomyki mi coś zrobią? - Zaśmiałem się.
-Spokój! - Krzyknął stojący w drzwiach nauczyciel.
Sasuke warknął i spojrzał na mężczyznę.
-Tak jest, Kakashi-sensei. - Mruknął i odchodząc posłał mi mordercze spojrzenie. - Pożałujesz że się urodziłeś.
*****************************
Witajcie!
To pierwszy rozdział mojego nowego powiadania. Mam nadzieję że się podoba. W komentarzach piszcie swoje zastrzeżenia!
Do następnego!😘😘
CZYTASZ
Inny
FantasyKen Kaneki jest 16-letnim studentem najlepszej uczelni w Tokyo. Jego jedyną rodziną jest Miza Kusakari. Chłopak żyje w społeczeństwie w którym żyją nadzwyczajne istoty takie jak ghule, elfy, ludzie oraz magowie. Najsilniejszymi ze wszystkich ras są...